Přejít na obsah

saki

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení saki

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Doporučuji Bosch, pro motory 1,6 AEE výrobce doporučuje tyto W7LTCR, WR78X, WR7LT+ Mám zkušenost ještě NGK a DENSO, ale nejvíce se mně osvědčily ty od Bosche W7LTCR. Mám ji předělanou na LPG a jedině tyhle drží pravidelný volnoběh. V origo servisu stojí jedna cca 150 Kč.
  2. Tak se zdá, že problém je vyřešen. Problém byl v nových svíčkách Denso, které mi doporučili v obchodě pro tento motor. Mechanik tam dal starší origo svíčky a je po problému.
  3. Tak už je to snad opraveno, problém byl v nových svíčkách DENSO, které mi prodali v obchodě, údajně na tento typ motoru. Mechanik tam dal starší origo svíčky a je po problému s volnoběhem. Někdy je asi opravdu lepší použít origo díly. :palec2:
  4. Tak na ten svod jsem koukal, trhlinu jsem nenašel. Ještě jeden postřeh, když nastartuju studené auto, volnoběh je ok, postupně jak se zahřeje, tak otáčky začnou kolísat a na konci výfuku se udělá mokrá louže (jakoby nespálený benzín). Za jízdy auto jede normálně, spotřeba podle PC do 7l/100km. VAG nepíše žádné závady.
  5. Ahoj chtěl bych se zeptat, jak se projeví na charakterisice motoru, nebo na jízdních vlastnostech prasklé svodové potrubí pokud máte někdo zkušenost, dejte prosím vědět. Já tedˇ řeším problém s neklidným volnoběhěm, vyměnil jsem už rozdělovač, kabely, lambdu, zkoušel novou klapku a stále bez úspěchu. Díky
  6. Tak po výměně škrtící klapky se problém nevyřešil, volnoběh stále houpe. Na motoru jsem si všiml, že na hlavě, v místě, kde je přiděláno výfuková příruba u prvního válce chybí těsnění mezi hlavou a přírubou výfuku (je tam asi mm mezera), jakoby vypálené těsnění. tak mě napadá, jestli by ty problémy s volnoběhěm nezpůsobovalo toto (přisávání falešného vzduchu a tím matení lambda sondy). Jinak není znatelný únik spalin do oblasti motoru. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Může netěsnost výfukového potrubí způsobovat nepravidelný volnoběh? Jinak připomínám, že lambda je měněná a auto jinak jezdí normálně až na ten volnoběh.
  7. Určitě to jde, nedávno jsem ho měnil. U rozdělovače Marelli se časem udělá vůle v pouzdře, v němž je hřídelka. Pokud nechceš moc utrácet, tak si ho nech přepouzdřit. Druhovýrobu Bosche jsem kupoval za cca 1500 Kč.
  8. Ahoj, tak ta lambda byla opravdu špatná. Po její výměně přestalo to cukání při jízdě, ale problémy s volnoběhěm nevymizely, čidlo teploty a klepání je také vyměněné. Mechanik nevěděl co s tím, tak jsem zkusil dalšího a ten je přesvědčen, že je to škrtící klapka (vyběhaný potenciometr nebo co...), tak už toho moc na výměnu nezbývá škrtící klapka - nevíte, kde se dá kvalitní za slušnou cenu koupit - levnou čínu bych tam asi nedávál a za originál ve škodě servisu za ní chtějí tuším 12000 Kč, pak jedině zbývá ten zapalovací modul. Po dalším pokročení - nepokročení se určitě ozvu. (saki)
  9. Podobný problém řeším také, nechal jsem vyměnit rozdělovač (původní Marelli měl vyviklanou osičku) za repliku Bosche, vyměnil jsem i zapalovací kabely a svíčky, teď i lambda sondu - otáčky na volnoběh kolísají stále. Teď ještě zkusím vyměnit tu škrtící klapku, ještě mě napadá zkusit vyměnit těsnící kroužek na airboxu, jestli nepřisává falešný vzduch, pak už mě napadá jenom ŘJ. Nemohlo by zlobit také čidlo teploty kapaliny???
  10. Zdravím, prosím o radu, jestli někdo neměl podobný problém,jako já. Při volnoběhu po chvíli začnou kolísat otáčky, až motor chcípne. Pod výfukem se vytvoří černá mapa a na ní asi zbytky nespáleného benzínu. Při jízdě dojde občas k vynechání motoru asi na 0.5 sekundy. Vyměnil jsem rozdělovač (původní marelli) měl značnou vůli na hřídeli palce, výměna zapalovacích kabelů (Sentech) + výměna svíček (Denso). Po výměně poměrně znatelně narostl výkon motoru, ale vynechávání motoru pokračuje. Při připojení na Vag se objevují tyto závady - čidlo klepání, čtvrtý vstřikovač, lambda sonda (ta ale byla měněná před 30 000 km). Nevím, jestli to dělá čidlo klepání, nebo může být špatný vstřikovač ??? Že by byla špatná lambda se mi nechce moc věřit, spotřeba se drží na 7-7,5l. Nebo nemůže být špatný předstih motoru po výměně rozdělovače? Děkuji za jakoukoliv radu.
  11. Podobný problém jsem měl u své Octavie 1,6 55kw po výměně výfuku (polská výroba), zadní díl bouchal o nápravu (hlavně při zatížení zadních sedadel), problém jsem vyřešil tím, že jsem povolil sponu mezi středním a zadním dílem výfuku a zadní díl pootočil směrem ke středu auta - tím vznikla větší mezera mezi zadním dílem a ramenem kola. Ještě je možné, že střední díl je uložený v pryžových závěsech a může být vypadlý z těch závěsů. Jinak polský výfuk mě vydržel 2 roky a teď se rozmýšlím mezi Bosalem a Karsitem. Polský už nikdy!!!!!
×
×
  • Vytvořit nový...