Přejít na obsah

LovecDuchu

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

903 zobrazení profilu

Oznámení LovecDuchu

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Volal jsem do jedne autosklarny a pokud mi tam daji ten original ze skodovky (udajne znacka Splintex), tak to vyjde na 5700Kc. Zkusim jeste zavolat nekam jinam, ale uz ted je jasne, ze z havarijka to brat nebudu. Diky za informace.
  2. Volal jsem na pojistovnu, pripojisteni skel bohuzel opravdu nemam. Zpetne to byla hloupost, protoze pojistku zarizoval tchan s tim, ze si to letos prevedu na sebe. Z havarijka by to podle me resit slo, ale spoluucast 5000Kc + ztrata bonusu (dle smlouvy asi 4500Kc). S nejvyssi pravdepodobnosti to vezmu za svoje. Co jsem se dival na skoda-dily.cz, tak original prvovyroba sklo stoji cca 7000Kc. Dale jsou tam skla za 3500Kc. Tomu rozdilu presne nerozumim.
  3. Ahojte, mam praskle celni sklo u Octavie 2 FL - r.v. 2009. Nejsem bohuzel pripojisten, takze by to muselo jit z havarijniho pojisteni. Mam destovy a svetelny senzor a VIN. Mam dilema, jestli to resit pres pojisteni a zaplatit prakticky spoluucast 5000Kc a prijit o bonusy nebo to vzit ze sveho. Dival jsem, ze je tam nejaky rozptyl v cenach celnich skel - na kolik by vymena mohla vyjit i s praci? Lisi se ta skla nejak (prvovyroba, druhovyroba)? Jak se resi dalnicni znamka a nalepka emisi? Nektere servisy nabizeji nova dalnicni znamku zdarma - tzn. je tam nejaky administrativni proces, ze se ta znamka slepi a zazada se o novou? Diky moc. Priste nechavam samozrejme pripojistit.
  4. Njn., ono se to proste tak nejak seslo. Jsme se prestehovali z mesta, kde manzelka nemusela ridit, na vesnici. Co se tyce te Fabie - 1.6 s Tiptronicem nebo TSI s DSG? Diky
  5. Jde o to tam vrazit kocarek bez nejakeho vyrazneho skladani... proto zvazuji i Fabii Combi/Roomster. Mne by se Roomster libil asi pro tyto ucely nejvic, ale v Nemecku je jich s automatem zoufale malo. Navic ty 3km jsou jen pro zacatek, az se trochu vyjezdi, budou to samozrejme delsi trasy. Ale diesel primarne nechci - rikam si, ze to co usetrim na dvouhmote/vstrikach/turbu, muzu vrazit do pripadne repase automatu a vyjde to na stejno.
  6. Manzelka bude jezdit zezacatku kratke trasy - kolem 3km, takze tam je diesel bohuzel zcela nevhodny. Ty Oktavky z odkazu vypadaji dobre, az se mi to nejak nezda. Tady mi spis slo o obecny dotaz, jaky motor s jakym automatem. Pochopil jsem, ze 1.4TSI s DSG radeji nebrat.
  7. Ahoj, planuji koupit pro manzelku auto s automatem (kolem 150 tis.Kc). Rozhodl jsem se pro koncern VW kvuli rozsirenosti - s nejvetsi pravdepodobnosti Octavia 2, prip. Roomster/FabiaII nebo Golf. Nechtel jsem zadnou japonskou exotiku, ale neco rozumne servisovatelneho. Bohuzel nevim, ktery motor by byl vhodny pro automat - 1.6MPI, 1.6FSI nebo 2.0FSI. Diesel nechci, najezd bude minimalni (vyplatilo by se taxi). Spolehlivostne vede asi stare MPI, co? Mam to doma v Octavii 2 a asi to bude nesmrtelny motor. Prip. myslite, ze se vyplati priplatit za TSI a DSG? Auto vzhledem vyberu automatu v CR asi budu hledat v Nemecku (az se trochu spravi kurz:)) Diky za odpovedi.
  8. Brzdova kapalina byla menena 11/2014 - dle servisni knizky, samozrejme spolehnout se na to neda (i kdyz je auto z Nemecka). Vse jsem nechal menit v Auto Hlasek v Praze-Podoli, coz je vlastne hlavne eshop s oleji, ale delaji i veskere mechanicke prace. Tam mi rikali, ze brzdova kapalina staci menit kazde 4 roky. Jak je to se zivotnosti tlumicu a brzdovych kotoucu? V jednom servisu mi chteli menit desticky i kotouce (ze je lepsi menit s destickami i kotouce, aby si to lepe sednou) a v druhem servisu tvrdili, ze staci desticky. Ted nevim, kde je pravda:) Mate zkusenosti s kontrolkou opotrebeni brzdovych desticek? Funguje to skutecne? Ja jsem predni desticky nechal menit bez toho aniz by svitila kontrolka.
  9. Panove, je neco, cemu hrozi vymena u O2 1.9TDI DPF r.v. 2009, 120.000km? Hned po koupi (najeto asi 105.000km) jsem vymenil vsechny filtry (vzduchovy, palivovy, olejovy, kabinovy) a nechal vymenit olej. Puvodni prodlouzeny servisni interval jsem zmenil na pevny, tzn. olej budu menit kazdych 15.000km. Dale jsem menil predni brzdove desticky a autobaterii. Letos chci vymenit rozvody+vodni pumpu, i kdyz najezd jeste neni u 150.000km. Doporucuje se po 6 letech. Je neco, co se pri tomto najezdu meni nebo ma "na kahanku", co jsem opomnel? Diky.
  10. Panove, diky za rady. Zkousel jsem o vikendu napojit auto na diagnostiku. Mam nejaky cinsky kabel a nainstaloval jsem si na notebooku VAG-COM. Bohuzel kabel zrejme selhal a auto se nesparovalo. Az budu mit nekdy auto v servisu, zeptam se mechaniku, jak uspesne se mi to vypaluje a zda tam filtr skutecne je:-)
  11. Ahoj panove, mam Octavii 1.9TDI r.v. 2009 s DPF dovezenou z Nemecka. Asi rok jezdila v Cechah, pote jsem ji odkoupil ja. Trochu me zarazi, ze jsem si nikdy behem 10tis. km, ktere jsem najezdil, nevsiml, ze by se filtr regeneroval. Zadny bily kour, zvysena spotreba. Jezdim temer vyhradne 2x18km denne po dalnici. Obcas chvili jizda po meste. Nevite, jake jsou presne podminky pro spusteni automaticke regenerace filtru? Cetl jsem, ze otacky musi byt mezi 2-3tis. To po dalnici vzdy splnuju, ale mozna je to jenom kratka vzdalenost na to, aby regenerace zacala. Jinde jsem cetl, ze musi byt zarazena 4ka. Je to pravda? Musim rict, ze vyfuk neni nijak extra cisty. Da se nejak opticky zkontrolovat, ze tam ten filtr skutecne je. Jde mi o to, jestli to predchozi majitel nenechal odstranit. Na diagnostice se to predpokladam uvidi. Diky moc.
  12. Sakra, tak ja tu Oktavku mam nejakou priskrcenou . Mne se s tou 1.6 jezdilo velmi prijemne. Co se tyce podvozku, tak diky tomu, ze mam nejakou sportovni edici z Nemecka auto podezrivam, ze mam priplatkovy snizeny podvozek (nevite, jak to zjistit). Na 17kach je to teda tvrde jak motokara, ale pritom nijak komunikativni. Priste auto holt asi bude nejaky Citroen L.
  13. On ten muj pocit je mozna zpusoben tim, ze O3 byla v liftbacku - generacne par desitek kilo shodila a kombi bude asi taky tezsi. A zprevodovani dela take subjektivne jiny dojem. Ma na spotrebu vliv, ze mam DPF?
  14. Sniper: Pozor, ja netvrdim, ze je to aktualni spotreba pri 180. Spis jsem chtel nastinit jizdni rezim. Realna prumerna spotreba muze byt klidne 6,5l/100km - nevim, o kolik to muze promerovat. Mel bych tam spravne uvest prumernou rychlost za tu trasu. To bohuzel nevim - prumerna rychlost pres 130km/h se mi ale nikdy nepodarila. Vic nez 125km/h se mi ze skutecnosti z provozu dava obtizne. Ta 180 se neda drzet dlouhodobe (maximalne tak od Rozvadova do odbocky na Mnichov).
  15. kocur.peto: to je pekna spotreba. Musim take zkusit nejakou dalku. Sulda: Je pravda, ze jsem nezaznamenal zadny rozdil ve spotrebe mezi zimnimi a letnimi koly - letni mam 15 palcove (nejaky bezny rozmer) a letni 17 225/40. Skutecne se ukazuje, ze pomalejsi jizda neznamena mensi spotreba. Spis je nutne vyuzivat terenu - zbytecne nebrzdit a zkopce vice pridavat. Zkousim to na 20km trati do prace, jeste mam x desitek let to vychytat Trochu odbocka: Mam obcas moznost jezdit v praci firemni OIII 1.6TDI. Musim rict, ze to auto se mi zda pocitove nekde jinde. Vevnitr sice neni tak bytelne, ale poctive (je tam troche videt setreni), ale rizeni mi pripada mnohem lehci a pritom komunikativnejsi nez u moji OII. Motor se mi zda take mnohem pruznejsi - holt je to o generaci nekde jinde. Jezdim s tim hodne dalky do Nemecka (400-500km), kde to auto dostava zabrat - pro predstavu rezim 140-180km/hod. A v tomto rychlem rezimu to podle PP bere ca 5,7l/100km. Je to asi take delsi petkou. Predtim jsme meli dvoulitry OII a byl jsem trochu nemile prekvapen, ze do rozpoctu se vesly jenom 1.6. Byl jsem vuci tomu skepticky, protoze jezdime jenom nemecke dalnice, ale velmi prijemne to prekvapilo - sestka ani neni potreba.
×
×
  • Vytvořit nový...