Přejít na obsah

pitrys76

Uživatel
  • Počet příspěvků

    786
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky zveřejnil pitrys76

  1. Zduř lidi.Mám dotaz.Na Aukru jsem koupil led denní světla která mají v sobě integrované blikače.V praxi to funguje tak že svítí bíle a když přijde plus o blinkru tak bílá zhasne a rosvítí se oranžově.Líbilo se mi to na dražších vozech.Jenže jsem po dlouhé době narazil na hlídku policie,která byla neodbytná.Prý denní musí svítit nepřerušovaně.Tak nevím.Přitom na STK nic neřekli.Kde je pravda? 

  2. Zdravím.Můžu také položit hloupou otázku?Může mi někdo vysvětlit proč je takový citelný rozdíl v nástupu brzdného účinku mezi modelem 1,2 HTP47kw (měkčí nástup) a modelem 1,4 MPI (ostřejší nástup).Jinak jsou to oba kombi.Díky za vysvětlení.Celkem mě to zajímá. :kol-32:

  3. Toto jsou originál lampičky montované v FI.Pozici mám okopírovanou z Fabie která je má z továrny.Montoval jsem je hlavně kvůli dětem,protože připoutat dva prcky do sedaček v noci za pomoci pouze přední lampičky je dost naprt.

    Svítí to dostatečně,takže i na čtení to bude jistě stačit.

    Ty co jsou montované v madlu jsou na Oktávce pokud se nemýlím.S těma zkušenost nemám. ;)

  4. Jestli řešíte tyto origo lampičky pro fabii tak jejich zapojení jsem řešil podle origo schémata a to tak,že jsem z konektoru přední lampičky natáhl tři vodiče k zadní pravé a od ní k zadní levé.Na konektorech jsou piny označené,takže nejde se splést.Pro lepší držení jsem dokoupil nové zámečky pod lampičky.Mají tři polohy ovládání.takže buď nesvítí vůbec,nebo pořád,nebo jen při otevřených dveřích.

    post-14505-0-65087700-1316611356_thumb.jpost-14505-0-46533300-1316611401_thumb.jpost-14505-0-16920800-1316611456_thumb.j

    :palec2:

  5. Odskok-to je tedy servonmotor co při sepnutí pozdvihne dveře-jakobych zatáhnul za puvodní bowden? to ale musí mít spínač-nebo ty to máíš jen přes dalku? Lze k tomuto připojit i spínač, jež byva v 5 dveřích? Nebo to je ve všech případech jen na DALK. OVLADANI? jak je pak vyřešena situace, kdy selže elektrika a je potřeba otevřít 5 dveře??

    Co vím od kamarádů,tak kdo má origo centrál,tak po odemknutí auta se kufr otevírá tím spínačem pod gumou madla z venku.A ti co mají i dálku,tak to mají na dálkáči.

    Já měl holátko,tak jsem si dodělával neorigo centrál.Na autě jsem si dělal alarm a ten má navíc ovládaný výstupní signál,který jsem použil na otevírání kufru.Nebyvilo mě furt odemykat,otevírat,tahat,zavírat,zamykat...abych se dostal do kufru.

    Nejdřív jsem si pořídil nový odskok co používají tuneři na dveře,ale pak jsem natrefil na origo na aukru.Jelikož byla snadnější montáž,volba byla jednoduchá.Ten odskok mi teď leží ve skříni. :palec2:

  6. A ještě-řešil se tu nekdy problém u jednoduších verzí FABIE-jež mají otvírání 5 dveří jen bowdenem-aby to šlo nejaqk elektricky-spinačem a člověk nemusel kvuli otvírání kufru chodit "k přední sedačce" Ve značkovém servisu jsou z toho bezradní a prý bych se nedoplatil....

    Já třeba sehnal origo starší odskok na aukru za 250,- a napojil jsem ho ná výstup alarmu,takže teď jednoduše dálkáčem od alarmu otevřu kufr a nemusím kvůli tomu otvírat dveře a tahat za páčku :palec2:

  7. Nazdar.Předloni jsem dělal totéž,jen s tím rozdílem,že jsem sehnal jen přední plechy.Kabeláž jsem si dodělával sám a zapojoval podle schémat.Podle mého to není žádný problém.Jen si trochu pohrát.

    Děláš přední nebo komplet 4 okna?

  8. Nejkratší cesta je kolem bovdenu na otvírání kapoty.Otázka cca 10minut.Pokud beru že už máš sundaný plast pod volantem.Doporučuji si pustit stěrače a vypnout klíčkem v pozici,kdy se vracejí zpět. :palec2:

  9. Na skle je toto:

    Na skle E4 7848, SJ-269LE, označení na skle DRL

    Jsou to tyto na fotce.

    Sranda je v tom,že jsem je koupil starší,ale na netu jsou v nabídce u více firem za celkem vysoké ceny a každý píše jinak.Někdo denní a jiný zase poziční.

    Jde mi hlavně o to,že mám na autě levné číny na kterých sice je E4 + RL což by sice bylo platné,i když je mi jasné,že to tam vyleptali určitě jen na oko.Opravdovou homologací to asi neprošlo.Jsou to tyhle -

    http://aukro.cz/denni-sviceni-16-diod-homologace-i1547260234.html

    Jde mi ale o to,že ty levné mají světelný efekt minimální.Navíc se mi stává,že na mě občas protijedoucí zablikají.Beru to jako upozornění ,že nesvítím.Z boku to světlo totiž je vidět minimálně a je fakt ,že na autě nejsou oba světla v rovině.

    Zato ty dražší a jinak značené svítí jasněni a díky lepším diodám je svit vidět i z boku.Zkrátka se to nedá srovnat.

    Chci je proto vyměnit,ale i když jsem zatím s policií problém neměl,tak přece jen.Co kdyby.I když si myslím,že to už moc neřeší a nezkoumají.Pokud nenatrefí na nějaký extrém.

    Tak co mi poradíte??

    Díky :palec2:

    post-14505-0-59526600-1302773646_thumb.j

  10. A teď se zeptám blbě já.Koupil jsem světla s 8 LED na kterých je vlevo kolečko s E4.A na spodní hraně skla cca uprostřed je krom jiného napsáno taky DRL.

    Myslíte ,že tato světla patří do kategorie homologovaných?

    Díky za odpovědi.

  11. Bylo by dobré se nejdříve přesvědčit,jestli ten modul krom toho,že ty světla spíná a vypíná,neslouží i jako napěťový či proudový omezovač.Aby se nestalo,že po zapojení diodových těles přímo na 12voltů se odpálí.

  12. Zdravím, mám problém se zadními brzd. světly. Stalo se mi to, že při příjezdu do práce mi začali samovolně svítit. Takže jsem vytáhl brzdový spínač z konektoru a zhasly. Koupil sem pro jistotu nový, který jsem připojil zpět ale můžu ho mačkat jak chci, ty brzdy stále svítí (+ ROSVÍTILA SE KONTROLKA EPC). Na VAG pojedu až v sobotu, nicméně bych se chtěl zeptat, jestli se stalo někomu něco podobného, popř. bych potřeboval poradit co stím. Napadlo mě ukostření, tak jak přijedu domů tak se na to mrknu....Jo a možná by stálo za zmínku, že mi už 14 svítí kontrolka chyby el.motoru...Na VAG byl vadný snímač teploty chlad. kapaliny, který jsem z důvodu špatného počasí a nedostatku času nestačil vyměnit. Mohlo by to mít něco společného? Osobně si myslím, že NE, ale pro jistotu se ptám...

    Nechci kecat,ale nový spínač na brzdovém pedálu začne správně fungovat až po nacvaknutí do konzoly.Je tam taková pojistka.Když se ten spínač vymontuje,tak už nepoužitelný.Taky mi pořád svítily.původně jsem tam měl se štelovací tyčkou.koupil jsem samo zeřiditelný,vyměnil a je klid už 2 roky.

  13. Tak jsem se k tomu konečně taky dostal. :palec2:

    Spojlerku si nevšímejte,to jsem jen zkoušel jestli pasne na poface nárazník.No a nepasne,takže půjde o dům dál. :kuk:

    Kdyby měl někdo zájem,tak ...... ;)

    post-14505-014678200 1284576880_thumb.jp

×
×
  • Vytvořit nový...