Přejít na obsah

Pospi LEE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pospi LEE

  • Narozeniny 16.3.1977

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.volny.cz/fabia-pospilee
  • ICQ
    290062920

Návštěvy profilu

870 zobrazení profilu

Oznámení Pospi LEE

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak to koukám že jsem trochu mimo. Mám 195x45x16" a přední dávám na 3,2 a zadek na 3 a sjíždění mám rovnoměrný a kola jsou po 2sezonách tak na 38%.
  2. Tak jsem si po různých vyčtených recenzích konečně obědnal Goodyeary F1 GDS2 190x45x16" a už už se na ně těším. Podle testů a různých názorů od lidí kteří je mají, tak by to měl být nejlepší poměr cena kvalita. Do teďka jsem měl Semperit Direction Sport a řekl bych že to byl podprůměr. Takže jakmile je nasadím zároveň na úplně nový elektrony, tak dám vědět.
  3. Taky se přidám. Nejvíc v opravdu klidné jízdě do 120km okolo komína a po městě se mi podařilo najet na plnou, né přeplněnou, nádrž 720km, ale když jezdím normálně tak kolem 630km. Jiný je to v létě když mám těžkou nohu a to se pohybuju kolem 550km.
  4. Je fajn že jste se tady zmínily o teté firmě MZB nebo spíše podnikateli živořícím na hranici životního minima . Obědnal jsem si elektrony a odezva žádná a jen čekám jako trubka. Telefony nezvedaj a na emaily neodpovídají. Obědnávku jsem zrušil a kola jsem si obědnal jinde tak jsem zvědav.
  5. Jinak co se týče spotřeby tak jsem teď zkoušel jízdu město a okolo komína do 120km/h a podle PC jsem na 6,9 ale podle výpočtu mám 5,2. To jsem ale zkoušel jen jednou s plnou nádrží a vydržet jezdit normálně byl fakt problém. Jinak když jezdím normálně jak se mi chce tak jsem někde kolem 6,1 podle propočtu a né podle PC
  6. Já měnil všechny 4 ložiska po 125 000. A zrovna dneska jsem jel z Varů do Sokolova a začalo mi hučet PL a mám najeto 157 000km. Zajel jsem ke svému servisákovy a ten mi nabídnul origa za 3000 i s prací, takže v pondělí mažu na výměnu a poté na geometrii. Jsem rád že se mi to ozvalo ještě před geometrií.
  7. Pospi LEE

    MISS ALU

    Čajte. Taky se přidám. Kola MAM W1 7x16" na gumách Semperit Direction Sport 195x45x16". Mám je dvě sezóny a tak si myslím že už půjdou do světa a jdu do nových, zase do 16". Jezím po takových prdel... že bych to na 17" neobstál. Už jsem obědnal nový vč. pneu tak se potom zase ukážu.
  8. Přesně tak. Servomotorek se vytáhne zkrz středovou díru v kovovém sloupku. Je mi líto ale nedokumentoval jsem to. Dneska jsem zjistil na VAGu že jeden servomotorek na vnitřní cyrkulaci mi funguje ale servomotorek pro topení asi bude v háji. Neustále ukazuje 3 chyby nějakej skret na kostru.
  9. Tak to já taky. Mám 161cm to by jste nevěřili co se tam dá všechno dělat. Někdy si tam připadám jako v hotelu , Psssst ale nikomu ani muk
  10. Takže se pokusím alespoň trochu přiblížit. První servomotorek pro ovládání vnitřního oběhu vzduchu se nachází vedle odkládací schránky před spolujezdcem po pravé straně. Stačí demontovat schránku a povolit 2 šrouby. Poté stačí zasunout ruku nad vrchní část plastu co drží servomotorek a vycvaknout. V horní části se nenachátí žádný šroub. U tohoto srvomotorku je to velice jednoduché a dá se to zvládnout během chvilky. To na tom druhém je to horší. Druhý servomotorek pro ovládání teploty: je zapotřebí sudat plasty pod volantem a spodní část plastu středového sloupku. Tím se nám obnaží kovová konstrukce pod kterou je v pravé části - vedle středového sloupku, servomotorek. V kovové konstrukci je díra která, je jen tak tak pro vytažení servomotorku. Co se týče uchycení tak je vše znázorněno na fotkách výše uvedených. Tento servomotorek není uchycen na žádném šroubu pouze je to v plastové konstrukci s nacvaknutím. Po vyjmutí servomotorků postupujte podle výše popsaného návodu, který popsal MARTIKK. DÚLEŽITÉ: před jakýmkoliv odpojením součástek s připojením na řídící jednotku si projistotu odpojte pouze mínusový kabel na baterii. Po Opravě servomotorků a připojení (namontování) zpět je zapotřebí připojit VAG a provést základní nastavení těchto servomotorků. Držel jsem se návodu co zde popsal MARTIKK a zatím mi vše funguje bez problémů. Skutečně stačí jen prostříkonout kontaktolem potenciometry. Když jsem zajel do servisu na VAG pro základní nastavení, tak mi nevěřili že se dá závada odtranit a požádali mě jestli bych tam nepřijel ještě na kontrolu po ujetí cca 100km. Po ujetí cca 100km jsem zajel do servisu kde na VAGU už nenaběhla žádná chyba. Doteďka mi nevěří že jsem to opravil ale myslí si že jsem tam dal nový servomotorky.
  11. Jj Tak se to opravdu dá vyndat bez demontáže přístojovky, ale není to zrovna nejlehčí. Mám to zdárně za sebou a zatím mi to funguje. Jen jsem podle předchozícho návodu pročistil trimry u obou serevomotorků.
  12. a kde si to prosim koupil? Projdi si sekci auto tuning na www.aukro.cz Je jich tam plno a dnes už nabízejí i PLASMOVÉ podsvícení. Dnes bych už šel do toho.
  13. Jasně že se dá koupit jen plato s budíkama a přímo pro motorizaci disel benzín. Přikládám Foto jak jsem si to předělal.
  14. Taky jsem před časem lakoval a poškození plexi se nevyhneš, ale jen z vnitřní strany, tkaže až to dáš do hromady tak to nikdo nepozná.
  15. me se tohle stalo az pri zandavani sedacky zpet. no je nutne dostat se pod koberec ( rozebrat prahy ). nechal jsem to na servisu ( 1000 kc ). preci jen je s tim prace jak na kostele. jo a baterku jsem neodpojoval, kdyz jsem to mel venku. Dík za info takže se tam dá dostat. Tak to já už si s tím poradím. Já myslel že je to absolutně bez šance.
×
×
  • Vytvořit nový...