Přejít na obsah

silwus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení silwus

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ..dnes som mal cas na "logovanie" otačky váha Wastegate - solenoid valve pressure LOG_01_029_258.ZIP merane na 3.st., od 1000 do 5000 ot/min pedal na podlahe Je vaha OK? Wastegate? Diky.
  2. ...takze N75 vymeneny... takmer ziadna zmena... Charger Pressure Solenoid Valve (podla VAG) pri 1000 ot, plny plyn 100% pri 1200-1300 ot, plny plyn cca.70% pri 1500-1600 ot, plny plyn cca.50% nad 2000 je to max. 40% je to normalne?? Moze sa stat, ze N75 dostava vadny signap z RJ? Podla akych udajov, parametrov riadi RJ ventil N75? Lebo wastegate je takmer vzdy otvoreny, a v nizkych otackach je vykon velmi slaby... ak odpojim hadicu z wastegate, auto taha perfektne... ventil N75 je novy, takze v tom chyba asi nebude
  3. s Vagom hram aj ja... v 704.1 som meral zrychlenie 0-100 za 9.5, ale 80-120 na 5.st. za 16,2 , co je velmi slaby vysledok... motor jednoducho nema dostatocny krutiaci moment v nizkych otackach... prave preto mam podozrenie na N75, lebo wastegate je takmer vzdy otvoreny (0.0%)... a tlak turba nie je dostacujuce...
  4. silwus

    Ventil N75

    radkin, podarilo sa ti vyriesit problem??
  5. Chalani, prosim o pomoc... do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG, pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%?? pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%, potom sa znizi na 10, 5,....0.... Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom svizne... moze to by turbo, alebo N75?? uz som skusal odpojit konektor z N75, hned sa objavilo chybove hlasenie: 01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...
×
×
  • Vytvořit nový...