Přejít na obsah

spark

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli spark

  • Narozeniny 13.3.1972

Oznámení spark

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Cca před rokem jsem řešil stejný problém, okna mi sjížděla dolů, někdy hodinu, někdy pár hodin po zamčení. U mě to způsobila voda, která částečně zalila řídící jednotku ve dveřích řidiče...... Takže pokud to nebude nějaký nevracející se zámek, tak máš další tip!
  2. pmajco: kousek nad Zadarem je ostrov Pag, je tam spousta míst, kde jsou písečné pláže. Děcka chrochtaly blahem. V blízkosti se dá určitě najít výletní atrakce, např. město Pag, Nin, Paklenica, apod. Přelom 6/7 je celkem stabilní počasí, voda teplá, že je děcka nutno večer vyhánět ven ....
  3. No já jsem měl minulý rok v takovém případě zalitou jednotku ve dveřích řidiče. A před dvěma roky to bylo několik (5-6) polámaných drátů v kabelu v průchodce mezi dveřmi řidiče a předním sloupkem. Takže vytáhnout jednotku a pak jeden drát po druhém proměřovat jestli není ulomen.
  4. murphy: No mě někdy pomohlo opřít se o dveře, sprostě pěstí párkrát bouchnout v místě kde je zámek a někdy se to chytlo. Někdy jsem musel odpojit baterku a po připojení se zámek chytnul, dveře šly otevřít dalkáčem. Někdy bylo třeba povolit lanko v klice, které tahá páčku v zámku..... Příčinou byly buď studené spoje v zámku nebo shnilé drátky z ŘJ nebo přímo něco v ŘJ (zalitá vodou, uhnité konektory apod.) Neboj, řešení jsem tady na těchto stránkách vždycky našel!
  5. Až při třetím proměřování jsem zjistil upadlý pin v kabeláži (na fialovém drátu)..... Když tím kablem kroutíš kontakt ti může naskočit, zkus vytahovat z konektoru drátky jeden po druhém, jestli drží. Pak druhá jistota je kabel v části procházející ze dveří do sloupku celý odbalit a zkontrolovat fyzicky každý drát, nejlépe v obou dveřích. Jo a dva studeňáky jsem našel až pod 10x zvětšující lupou, další jistota je ty spoje prachsprostě všechny přepájkovat.
  6. Není jednodušší koupit rozdvojku?
  7. No já na 1,6 74 kW r.v. 4/98 kolem 140-150 km/h cucám tak 7-7,5 litrů..... při jízdě ve dvou. Pří jízdě podle předpisů na dálnici mám průměr kolem 6 l/100 km.
  8. spark

    DETI

    No koukám, že těch co doma krmí tři hladové krky zrovna moc není!!! Ve své sbírce mám jednu sedmnáctku, jednoho dvanácteráka a malou dvojku!
  9. V létě jezdím na 205/55/16 (Pirelli), na dálnici těsně nad limity (150 ) se dá i za 6,2-6,4 litru, po okrskách i pod 6l. Manželka po okrskách umí i za 4,9 litru, ale to jsem na místě spolujezdce vytuhnul..... Ve městě průměr 8,5 litru jak vyšitý...... V zimě jedu 195/65/15 (goodyear 7+) a je to skoro stejné, záleží kolik je sněhu na cestách v Beskydech!
  10. spark

    L&K svetla

    Máš objednané ty světla od Helly (5297 Kč/ks) nebo ty od Depa (1750 Kč/ks)??? Nemáte někdo zkušenosti s těmi světly od DEPA???
  11. Cca před půldruhým rokem se mi taky baterka sama vybíjela, po měsíci laborování jsem nakonec přišel na to ( s přispěním fachmanů z tohoto fóra ), že mám shnilý kabelový svazek ve dveřích řidiče. Přesněji to bylo asi 6 zlomených drátků ve svazku. Jednotka ve dveřích řidiče se nepřepla do klidového stavu a místo odběru 0,02-0,03 A žrala 0,3 A. Pohledejte v historii fóra, tam byly všechny rady, co a jak zkontrolovat.
  12. spark

    Notebooky

    Dell Latitude D810, tichý, spolehlivý, 1 rok denního používání bez jakékoliv závady......( odklepat na dřevo! ). Samozřejmě záleží na konfiguraci hardwaru... ( cena 70k - 30%sleva ).
  13. Už nějaký měsíc jezdím s tím soňákem GT500 a plná spokojenost. Náběh do 2-3 sekund s CD i mp3. Trošku hůř vidět display, když svítí sluníčko do auta...Jak jsme už v jiné diskusi psali, je třeba si pohrát s vyladěním, tj, nastavením výšek a basů. Akorát jsem hned musel vyměnit ty origo škodovácké papírové repráky, nějak moc "šustěly"....Hodil jsem dozadu i dopředu obyčejné repro s pokovenou membránou - neskutečný rozdíl!
  14. Pokud píšete svoje zkušenosti s FSI, tak připište, jestli jezdíte na N98, jak bylo ze začátku pro tyto motory doporučováno, nebo na N95.
  15. Je to přesně tak jak psal "Octavka TDI". Mám GT500 a taky jsem si musel trošku phrát s nastavením EQ, rozdělením nastavení tónů a to hluboké tuc-tuc taky pěkně vylezlo. Je pravda, že jsem cca půl hodiny dělal kravál na parkovišti.... Po 2 hodinách hraní mp-trojek jsem schválně rádio vytáhnul, jak je zahřátý a připadalo mi to celkem normální...... Jinak ovládání a kvalita super. 120% spokojenost. Akorát jsem nepochopil, proč má rádio zabudovanou funkci automatického ztmívání displeje při zapínání světel. Teď, když se bude svítit celý den je to celkem prd platné, ve dne je displej trošku hůř čitelný.
×
×
  • Vytvořit nový...