Přejít na obsah

1phantom

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli 1phantom

  • Narozeniny 29.4.1975

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení 1phantom

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. žiadny človek čo má etku a elsu, čo by mi aspoň tie technické výkresy zapojenia alternátor D+ budenie a budíky v aute až po kontrolku batérie a daľšiu schému: akumulátor - abs - prístrojovka? nemôžem mať predsa neriešiteľný prípad.
  2. Nazdar páni. popis pre auto: Octavia 1.8 20VT 1999 AGU budíky 1U1 919 034 C Jedného dňa sa mi vybila bateria. Nabil som ju a nasadil späť. Zmeral som stav pri opätovnom naštartovaní a zistil som že alternátor nenabíja. Vymenil som regulátor napätia, avšak stále nič. Potom som si všimol a spätne spomenul že už dlhšiu dobu mi na palubovke nesvietila pri otočení kľúča kontrolka dobíjania. Vybral som prístrojovku a premeral som smd diodu, je OK. Spravil sa aj test akčných členov prístrojovky a okrem tej kontrolky svieti všetko (teda aspoň si to myslím, immo OK, airbag OK, ABS OK, . .) Ešte pripomeniem že som spravil žiarovkové budenie 12V 5W, pri ktorom mi začne altík vyrábať prúd. Čiže príčina je v tom že mi nebudí alternátor. Ovšem do nekonečna človeka nebaví chodiť si budiť altík cez kapotu drótom o plus batérie a nemienim to pripájať na plus spínačky. Chcem aby to bolo tak ako má. Tak že som išiel postupne, premeral som vodivosť celého toho modrého kábla až k prístrojovke a je v poriadku, nie je prerušený. (alebo je , ale neprišiel som na to. môže niekde prerážať.) Tu sa však moje amatérske vedomosti skončili, a pre to sa obraciam na múdrejších v tomto fóre, čo a kde treba pozrieť. Mám podozrenie že to bude nejaký zlý spoj na plošáku prístrojovky,alebo seknutý kábel... V minulosti sa na nej opravovali padajúce ručičky ktoré od téj doby pracujú ako majú. Ďakujem za všetky konštruktívne úvahy a postrehy, prípadne návrhy riešenia. Dnes upgrade problemu. Začala svietit trvalo kontrolka ABS (do teraz sporadicky svietila, nesvietila, problém s ABS bol keď bolo daždivé počasie) Kontrolka stavu batérie stále nesvieti. Budím alternátor priamo cez spravené žiarovkové budenie. ( D+ 5W žiarovka a opriem o plus batérie) VAG kontrola: Motor - bez závad Prístrojovka - bez závad (pri kontrole akčných členoch nesvieti baterka) ABS - Jedna závada: neviem teraz presne číslo, ale vis vypísal že nie je PLUS na ABS čerpadlo alebo riadiacu jednotku) Èíslo dílu øídícího modulu: 1J0 907 379 H Komponent a/nebo - verze: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 1 Nalezeny chyby: 01276 - Hydraulicke cerpadlo ABS (V64) 16-00 - signal mimo toleranci Poisky sú ok, aj na baterke. komplet premerané a vyčistené + pre istotu komplet vymenené poisky. Ešte dva dni pred tým som robil test akčných členov ABS, lebo som išiel na STK a chcel som vedieť ako som na tom z ABS, nech mi to neprdne priamo na STK, tam sa nič nestalo,ako píšem až deň, dva po tom. Prosím o radu, kde , a čo pozrieť. Poprosím ešte ak má niekto etku a elsu, či by mi k tomu nedal schému ako je čo poprepájané. Mám tušáka že to bude skratované niekde. Dnes som dal dole plasty pod stieračmi a bol tam riadny humus bordel zo stromov, čo teoreticky mohlo a určite aj držalo vodu a to mohlo spôsobiť problém. Doplňujúce údaje: tesne pred celým týmto problémom som mal vonku štartér, na ktorom som menil uhlíkový mostík. Mal som vonku aj škrtiacu klapku ktorú som prečistoval, aj batériu a jej držiak, kde som robil poriadok od prachu a nejakého vodného kameňa. Ďakujem za každý návrh a postreh k veci.
  3. zajtra to odfotim a supnem nsem, ale uz budem po servise. ked bude niekomu tiect aspon bude mudrejsi. popisem co a ako v servise spravili. PS: s tej skrinky idu dalsie hadice - predpokladam ze rozvod oleja do turba, cooleru . . . . ale niesom si isty, odinstaloval som etku, tak len matne bludim ze ako sa ta skrinka presne vola
  4. Teraz som trosku mimo :-( Neviem ci dobre rozumiem ja alebo ty. Mne ten olej vyraza pri spoji kde je motor a ta skrinka - na tej skrinke je zospodu nasrobovany olejovy filter. ta skrinka, respektivne rozvodnik ma take iste tesnenie ako je na olejovom filtry? lebo mne netecie s tesnenia olejoveho filtra ale medzi spojom -motor -> rozvodnik a len pri nastartovanom motore
  5. dakujem, skusim zajtra v servise. PS: to tesnienie je dostat kupit ako nahradny diel? alebo treba vyrobit, poprípade stací ten cerveny silikon co sa dava aj pod hlavu valcov?
  6. Ahoj Ma niekto skusenost s tym ze mu vytekal olej medzi spojom ? jedna sa o tu skrinku na com je naskrutkovany olejovy filter. Tecie to medzi drziakom a motorom. mam octavia 1998 1,8 20VT. AGU motor Staci pretesnit tu skrinku ako sa opiera k motoru? Dakujem za kazdu radu a postreh.
  7. skus pozriet "cisto teoreticky, ale mne sa to stalo prakticky" ci sa ti kotuc nedotyka barana. mne pri vymene tiez skrelo, a boll to tento problem. oni totiz v servise niekedy zabudnu premerat stary kotuc a daju novy, ktory ma trosku ine rozmery ci uz na obvod alebo na hlbku zapustenia. vazne sa mi to stalo v servise. argument bol taky ze oni za to nemozu ze objednali podla cisla karoserie ale na tu sa vyrabaju 3 druhy kotucov tak dali podla roku vyroby, ale ten nesedel lebo auto malo uz vyrobu buduceho roku. moja bola 12/08 ale modelovy rok 99 resp RS
  8. 1phantom

    Problém s abs

    nemenil si loziska? mne po vymene zle dolisovali a medzi cidlom a snimacom bola o nieco vacsia medzera a ABS blblo a nefungovalo rada: skus pozriet medzeru mezi snimacom a cidlom.
  9. 1phantom

    prosim pomoc

    ahoj tecie mi brzdova kvapalina zadneho laveho barana. prave som kupil opravarensku sadu gumiciek. prosím ak mate niekto skusenost s repasovanim, pomohol by mi postup , prípadne technický výkres strmena. v minulosti som pretesnil valec s tou jednou gumickou a vymenil prachovku. obávam sa vsak ze problem je z opacnej strany a to nastalo po tom ako som rozhýbal tiahlo rucnej brzdy. Bol zaseknuty. dakujem pekne za kazdu konstruktivnu odpoved.
  10. tie loziska pred barakom ani nevymenis treba vylisovat a nalisovat (bezne nemame doma lis ) bacha na cidlo ABS, stoj pri tom co to lisuje a ani oko s neho nespusti. mne menili 3 krat loziska a dva krat s toho ti idioti ujebali cidlo "nechce sa im to vytahovat, ani sa im necudujem ono tam casom vrastie "
  11. Ložiska - strasny hukot. Ja som zistil ci je nafigu takto: demontujes koleso, uvolnis matku co je na poloosi, lozisko by malo byt pevne" naboj+celi otoc, bez moznosti vôle"
  12. Tak dnes som po oprave. Lavu stranu som vybral, vložil celu poloos aj s klbami co som kupil. Vymontovanu poloos som dal do zveraka, odstranil tu plechovu krytku na vnutornom homokinetickom klbe. Vystirkal sprejom aby to bolo ciste. Na konci poloosi je tisichran, na nom je nastrceny klb s 3 hriadelkami na ktorych su ložiska. Po odstraneni segerky ide ten klb vytiahnut. Nastalo poriadne ocistenie. Demontoval som pravu stranu na octavke (cela poloos aj s klbami) taktiež som dal dolu ten plech na konci vnutorneho klbu. (je 3mi zahybmi upevneny), Prava strana je totozna s lavou stranou, identicky kld, len poloos je dlhsia a hrubsia. Zobral som subleru a zacal merat priemer tych hriadelok na ktorych su tie try loziska. Prava strana bola velmi opotrebovana, avsak nie loziska ale tie hriadelky na ktorych su nasunute loziska. Boli elipsovyto opotrebovane, co vlaste sposobovalo volu v klbe a predpokladam ze aj to trasenie pri zabere v jazde, preto že som dal na pravu stranu ten rozobraty lavy a k nemu loziska ktore som skusal co najtesnejsie. vymenil som aj puzdro s manzetou, natlacil vazelinou, ked uz bola vo zveraku tak som natlacil aj do vonkajsieho klbu co to dalo vazeliny. (nebolo tam skoro nic) Celkový vysledok? AUTO NETRASIE, ROZJAZD A ZABER KU KOLESAM OD PREVODOVKY JE CITELNE PRESNEJSI A CELKOVO AUTO STICHLO. Cele ma to vyslo 50€ lava strana z buraneho Golfa (pasuje na Octavku) 10€ vazelina, 10€ poistne matky na poloos 20€ benzin co som minul ked som cestoval pre poloos :-) 8€ za cigarety a mineralku, 0€ dielna (kamarat bol toho srdca a nechal ma trapit sa na jeho jame dva dni ) Dufam ze sa niekomu moj poznatok zide.
  13. Ďakujem pekne. Dnes som zohnal lavu stranu za 50€ z buračky. skusim potom tu lavu staru rozobrat, ci je to zamenitelne, lebo lavu stranu mam ako tak v poriadku, čiže by teoreticky mohol byt klb použitelny na tu pokaslanu pravu stranu. Dam zajtra vediet co to povedalo.
  14. Ahoj, neviem ci ti to pomoze, ale mne to robilo pre to ze mi zle dolisovali loziska na prednich kolesach. Po dolisovani islo ABS a ASR ako nove
  15. Ahoj. Prosim moze mi niekto pomoct s vecou: Dnes som vytiahol poloos Prava Strana na octavke, vnutorny klb ma velku volu, s coho usudzujem ze pre to mi trasie ked dam auto do vykonu. vymenil som capi , loziska, silentbloky. Teraz by som chcel vymenit ten homokineticky klb, len je problem ze kazdy mi to chce predat cele aj s poloosou. Ako by nebol na predaj samostatne ako vonkajsi. Pomoze mi niekto s radou ci sa da samostatne vymenit a ak ano kde sa da kupit. pripadne kolko stoji, lebo cien som sa napocuval v rozmezi 20€ az 400€ Dakujem velmi pekne za kazdu radu, pomoc. PS: z 1,9 TDi mi klb nepasuje, na mojej je šestdierovy a obvod nie je okruhli ale cipovity (6 hviezdica)
×
×
  • Vytvořit nový...