Přejít na obsah

ThrashTheTrash

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 024 zobrazení profilu

Oznámení ThrashTheTrash

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mám to samé na svém Golfu ALH rok 99 a je to špatným předvstřikem, pokud ho máš OK, tak co sem řešil s odborníky na dieselpoweru, tak to chce dát ven trysky a nechat je pořádně očistit a problém by měl zmizet.
  2. Tento problém jsem na vlastní oči viděl asi na třech octaviich ALH a potom na seat leon ALH a nikdy sem to teda neřešil, vždy jsem dělal brzdy, oleje ale rozvody si majitel každej sám dělal po svým nebo někde jinde. Stojím na cestě, mám volnoběh a prostě zničeho nic se začnou zvyšovat otáčky od 950 do cca 1100 ot a malinko si to pořád přidává. Nevím taky čím to je. Děkuji.
  3. ZDravím, mám tu fabii a auto jede normálně jen svítí kontrolka motoru, tak jsem zjistil jen jednu chybu 17604, že je KO vyhřev lambdy, vše sem prošel podle příručky, ale na nic jsem nenarazil, smažu chybu a za chvíli skočí zase. Pojistky OK, jediný co mě zarazilo je to že tam jde napájení 12V,ale když tam dám 5W zátěž(žárovku), tak jen mrkne a nesvítí a spadne to na 0V. Káble sem řešil zatím jen ve svazku na pohled,tahal sem za ně a jsou OK. Poradí někdo počem jít?nebo hned dát novou lambádu? Děkuji
  4. ZDravím, mám v plánu navštívit Vašu v Prostějově. Mám sice Golfa IV bez klimy a chtěl bych tam klimu dodělat, myslíte že byste mě mohli nasměrovat jak to provést?
  5. Kamoš má Tourana 2,0 TDI PD a to je strašný,je to jak sanitka,ale neřešíme to. Někde sem se dočetl,ale to je podle mě kec,i když dneska bych se nedivil, že je špatně odlitá komora na turbíně,jde o výfukovou část a je tam někde špatně opracovaná část a proud těch plynů při obtékání to dělá,ale to jsem jen četl už nevím kde. Ono když člověk vidí repas turba dneska,tak se bojí to tam namontovat.Někdy to vypadá strašně! Kamoš co bydlí vedle mě si nedávno načipoval II octu Facelift 2,0TDI nevím ani zda to má PD nebo CR,ale načipoval mu to machr na parkáču ,cestou domů mu vyletěla hadice na turbu pod nárazníkem u pravého světla,tak sem mu to tam dal zpět aby dojel na reklamaci, ubrali na softu,stejně hadice lítala ven, potom tam dali novou a po cestě z Olmika do Prostějova na dálnici rána jak prase a výfukem vyletělo všechno co šlo,olej,turbo KO!Dali tam repas za 8 tisíc kč a houkání je na světě ,před čipem s origo turbem vše OK! Takže něco na tom asi bude!Turbo sem viděl, repas vypadal jak kdyby to někdo přetáhl kartáčem. Jeden zákazník si na I octě TDI 66KW ALH čistil sám turbo,tak dlouho táhal pajzrem táhlo na lopatkách turba až to ovládací táhlo prasklo a muselo turbo ven, vydělal sem to,dal vše do původního stavu,borec mi to nerezí zavařil, vše v původním stavu,lom krásně viditelný,nebylo co na tom měřit!Namontoval sem to tam a jestli víte jak syčí AUDI S1, tak podobně to začlo dělat na té octavii TDI, dám plnej,roztočím trojku na 100Km/h sundám nohu z plynu a slyším takový přerušovaný syčení,ale dost razantní jakoby tam byl Blow ventil, jako fakt masakr,má to pán starší,jezdí s tím 70km/h za 4 litry,nestěžuje si ne nic, do nouzáku nepadá když sem to měl doma cca týden!
  6. Zdravím Vás, chtěl bych se s Vámi poradit o informace kolem diagnostiky. Vlastním už asi 8 let diagnostiku supervag, jsem s ní spokojen, ale chtěl bych začít kódovat klíče,přizpůsobovat jednotky motoru,budíky atd. Chtěl bych se poradit s těma, kteří mají doma supervaga a k tomu diagnostic TOOLS a v tom věci jako je : VIN-R – nástroj pro čtení tajného čísla AIRBAG – nástroj umožňující práci s řídicí jednotkou airbagu SPEED – nástroj pro čtení / zápis EEPROM (přizpůsobení hodnoty čítače KM) Pokud bych chtěl dělat klíče ještě k tomu, tak stejně musím mít SUPER KEY. Otázka je co je výhodnější a cenově dostupnější. POkud bych si nakoupil vše v novotě od Carsoftu, tak musím koupit nový kabel z a 5000, aktualizace za 10 000, SPEED 4 za 22 000, VIN-R za 8 000, AIRBAG za 9 000 a na klíče SUPERVAG KEY za 20 000. To je celkem 74 000 +- nějaká dohoda na místě dle požadavků. Oproti tomu je firma Motordiag, která nabízí zde http://www.motordiag.cz/produkt/vagcom-2008-cz-complete Super VAG - COM 2013 CZ COMPLETE. Ten dokáže veškerou diagnostiku a v ceně je ještě airbag reseter!!! Na klíče bych si koupil VAGProg 2009, který je taky ve slevě! Celkem by to vyšlo na zhruba na 50 tis kč dle objednávky. Nevím pro co se rozhodnout, podle mě firma Carsoft je dost drahá,ale zase ovládání je jednoduché,ale zase se tam platí ročně aktualizace, což u Motordiagu zatím není. nevím jak to vyřešit, pokud by mi někdo zde ochotně pomohl při výběru dianostiky s požadavky na čtení pinů, učení klíčů, přizpůsobování jednotek motoru a budíků, tak bych byl rád. Děkuji všem za pomoc a pokud jsem to dal tam kam sem neměl ten příspěvek, omlouvám se. Děkuji ještě jednou.
  7. Zdravím, mám tu dva motorky zadního stěrače.Fabia I combi a Golf IV hatchback všecko rok 2002!Na golfu to dělá to, že jen zapnu klíč do polohy kdy se rozsvítí kontrolky na budíku a motorek se rozběhne a setře,někdy se zastaví v půlce někdy dojede do konce!Ale jede !Potom tu mám z Fabie I motorek a v zimě sem ho pustil a nic se nekonalo!Všecko do něj jde,ale je mrtvej!Takže po čtení všech nápadů tady jsem dospěl k tomu,že záhada není vyřešena! Do fabie sem dal motorek z myho golfa a motorek jede v podstatě furt.Ale proč?Nikdo to ještě nevyřešil kde je chyba, měl sem to X krát rozdělaný a nic prostě,podle mě je problém v té eletronice.Měl sem tam vodu,ale prostě po očištění je všecko stejný! A motorek z fabie je mrtvej,tak ho kuchnu a uvidim co najdu,ale do myho golfa jsem nakonec sehnal z vrakáče druhej motorek zadního stěrače a vše maká jak má!!!Podle mě je zničená ta eletronika, kterou mi nikdo nedokáže opravit!Všecko začlo tím, že sem dal na rady známých atd...začal sem výměnou páčky-na nic, výměna cyklovače- na nic, nakonec to bylo jen motorkem,takže je problém buď někde v kontaktech nebo eletronice,ale jak na to,to sem se ještě nedozvěděl.Ani mi to neopravil borec co eletronice rozumí. Na fotce je vidět z toho golfa co mám zadní stěrač, je tam vidět eletronika, která byla vyplavená vodou, oškrabal jsem to jen zlehka a stěrač jde pořád prostě,kde hledat? Děkuji za vaše postřehy a názory.
  8. Pánové pasuje z Octavie nebo Superbu levý snímač na zadní nápravě pro regulace sklonu světel na Passata B5 1.9TDI 110PS 2000?Pasuje to i se svorkovnicemi??Jaká je to cenová položka...? Děkuji za info...
×
×
  • Vytvořit nový...