Kamoš má Tourana 2,0 TDI PD a to je strašný,je to jak sanitka,ale neřešíme to. Někde sem se dočetl,ale to je podle mě kec,i když dneska bych se nedivil, že je špatně odlitá komora na turbíně,jde o výfukovou část a je tam někde špatně opracovaná část a proud těch plynů při obtékání to dělá,ale to jsem jen četl už nevím kde. Ono když člověk vidí repas turba dneska,tak se bojí to tam namontovat.Někdy to vypadá strašně! Kamoš co bydlí vedle mě si nedávno načipoval II octu Facelift 2,0TDI nevím ani zda to má PD nebo CR,ale načipoval mu to machr na parkáču ,cestou domů mu vyletěla hadice na turbu pod nárazníkem u pravého světla,tak sem mu to tam dal zpět aby dojel na reklamaci, ubrali na softu,stejně hadice lítala ven, potom tam dali novou a po cestě z Olmika do Prostějova na dálnici rána jak prase a výfukem vyletělo všechno co šlo,olej,turbo KO!Dali tam repas za 8 tisíc kč a houkání je na světě ,před čipem s origo turbem vše OK! Takže něco na tom asi bude!Turbo sem viděl, repas vypadal jak kdyby to někdo přetáhl kartáčem.
Jeden zákazník si na I octě TDI 66KW ALH čistil sám turbo,tak dlouho táhal pajzrem táhlo na lopatkách turba až to ovládací táhlo prasklo a muselo turbo ven, vydělal sem to,dal vše do původního stavu,borec mi to nerezí zavařil, vše v původním stavu,lom krásně viditelný,nebylo co na tom měřit!Namontoval sem to tam a jestli víte jak syčí AUDI S1, tak podobně to začlo dělat na té octavii TDI, dám plnej,roztočím trojku na 100Km/h sundám nohu z plynu a slyším takový přerušovaný syčení,ale dost razantní jakoby tam byl Blow ventil, jako fakt masakr,má to pán starší,jezdí s tím 70km/h za 4 litry,nestěžuje si ne nic, do nouzáku nepadá když sem to měl doma cca týden!