Pozdravujem, minulý týždeň, so scalou 1,5 , prvý príspevok , pri teplotách cca 31° , jazda po dialnici , rýchlosť 145 tacho. teplota oleja stále 110-112° ,pri rýchlej jazde , krátkodobo teplota oleja 115° , po zastavení a dochladzovaní motora cca 5 minút , mi vyskočila teplota na teplomeri vody na cca 110° , ručička teploty sa zdvihla asi na 2 sekundy a zaplo vetrák chladiča ručička okamžite klesla na 90° , v tom okamihu bola teplota oleja 104° , vetrák následne bežal asi 1 minútu .Naposledy som videl zdvihnutú ručičku ukazovateľa teploty vody nad 90° na vozidle škoda felícia 1,3 a 1,6....to len poznatok k pozorovaniu tepelného manažmentu chladenia motora scaly , asi to tak má byť, ináč olej som už dolieval cca 3 dcl. najazdených .4000 km, vizuálna kontrola oleja, je stále relatívne pekné žltý.