Přejít na obsah

Rima

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Rima

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já to jel. Mám TDI a přiznávám, že TFSI je na sprint lepší. Ale ne zas až tak výrazně, určitě ne o víc jak 5-10 sekund. Já taky neříkám, že TDI je nějaká formule jako většina těch závodníků s TFSI tady. Já mám auto na každodenní ježdění a koukám na to trošku z druhý strany. Byl sem teď s kámošem kterej má TFSI na dovolený v Jeseníkách. Vezli sme každej 3 lidi, plnej kuft věcí a na střeše 3 kola. Najezdili sme toho úplně stejně i sme to v nějakejch serpentýnách pěkně protáhli a vůbec to nešetřili. A nikdy mi nijak výrazně neujel. Na konci týdne sme počítali náklady na pohoné hmoty. Najeli sme 750 km, já to měl za 1700 kč a on za 2400 Kč, bere teda 98, ale kdyby ji nebral, tak by zase nebyl rychlejší. Takže za 700 Kč na 750 km, no tak to se klidně nechám několikrát v roce ve sprintu předjet o 5s.
  2. Já také ne...na dvoustovce za 50 sekund..benzín je tam o 22 sek. dřív:D Nevím, jak je to u TFSI, ale u TDI 0-200 za 35s (měřeno 4x na letišti podle tachometru, otázka je, jak to měřili oni...) Graf mluví jasně..prostě TFSI je na 200 o 20 sek. dřív... No tak to bych ani neřekl a jestli chceš, tak si to přijeď zkusit. Já to s kamarádem zkoušel. Je pravda, že při zařazení pětky TFSI výrazně získá, ale o 20 s to určitě neni. Viděl bych to tak na 5 sekund, podle toho jak se povede řadit.
  3. Už jsem to tady sice psal, ale je to zase aktuální a já pořád nevim, kde je pravda. ...brácha z důvodu bouračky přendaval upravenou jednotku do novýho auta a výkon se mu nezdál, tak zajel na Jarov a naměřili mu max. 104 kw, jel s tim za Jandou a ten mu řekl, že je to tim, že nepřidělali větrák a že to bude ještě nezajetý. Po cca 3 měsících se objednal znova a naměřili mu jednou 113 kw a podruhý 114 kw s větrákem. Jel s grafama za Jandou, ten s nim sednul do auta, napojil na notebook a byli to projet. Řekl mu, že má 124kw, a že se mu stává že na Jarově kecaj a že jim to nesedí... tak a teď kdo má pravdu a jak to teda je s těma kw doopravdy?
  4. Prave co jsem cetl, tak to delalo majiteli ktery byl z Prahy a jezdil po meste!! Takze si myslim ze to bude tim... Ahoj, taky už jsem s tim měl problém. Jel jsem 950 km do Amsterdamu, pak asi 500 km po Holandsku, 90% dálnice, takže musel bejt krásně vyčištěnej. Pak sem ujel 200 km směr ČR a hodinu sem popojížděl v zácpě a už to bylo. Pak se mi to stalo ještě jenou v zácpě v Praze. Vždycky před tim to auto pocukává. Dal jsem to do servisu, přeflešovali mi to, a od tý doby je klid. Taky by mě ten chip lákal, ale všichni mě od toho zrazujou, hlavně lidi ze servisu. Ten filtr je prej dost na hraně a škodovka s nim zatim moc neumí. Tuhle z nich vylezlo, že tim přeflešovánim vlastně jen zvedli procenta, kdy se má ten filtr začít čistit, takže se jen neucpává tak často. Prej se to tak řešilo u Superbů. Ale nejsem na to žádnej odborník. Máme od Cimbu načipovaný už 3. auto a všechny v pohodě, O1 TDI 81kw, úspěšně najela 240tis než sme ji prodali, takže Jandovi celkem věřim, ale tim RS TDI si zatim kuli DPF nejsem tak jistej.
  5. Já myslim, že na to docela šlapu a dlouhodobá mi nikdy nevylezla nad 7,5 podle počítače.
  6. Takže podle servisu se tam voda dostala nejspíš topenim, protože byla v pravý části auta vpředu i vzadu. Kdyby tam zatýkalo spodem nebo nějak z podběhu, tak by se prý voda nedostala dozadu, protože pod sedačkou je přepážka. Takže mi vyčistili ucpanej odtok (nebo přepad) topení, zkontrolovali všechny ucpávky a těsnění a koberce vytepovali. Pokud se to bude opakovat, budu tam muset nechat auto dýl a budou to nějak zkoumat! Tak uvidíme. Pokud se to ale stane, tak si ty koberce nechám vyměnit. Snad to ale nebudu potřebovat. P.S. Doporučuju všem po dešti kontrolovat. Jezdim většinou sám a přišel jsem na to jenom díky tomu, že se mnou jela přítelkyně a šlápla do kaluže!
  7. Já mám všechno originál, takže s reprákama maj smůlu. Dám vědět.
  8. Tak se mi tomu tady nechtělo věřit a dneska jsem na to akvárko taky přišel. Včera hodinová jízda v dešti a dneska při nastupování mi to u spolujezdce vpředu i vzadu čvachtalo, cca 1-2 cm vody. Vyluxoval jsem to vysavačem. Hrůza! Ve čtvrtek jdu na garanci, tak uvidim, co mi řeknou.
  9. okr. Nymburk, jinak často okolí MB a Praha.
  10. Potvrzuju Dunlop SP Sport 01A.
  11. Kámoš si teď v pátek jde vyzvednout O2 RS benzin kombi, takže dostaveníčko si určitě někde dáme, zajímá mě o kolik dostanu na prdel s RS TDI, ale nejspíš to necháme na jaro, až na tom budou letní gumy. Pak to nechám načipovat a vrátim mu to i s úrokama! (Čekám, že mě teď benzíňáci rozcupujou! ) Jinak z Prahy nejsem, ale mám to kousek a jsem tam dost často. Na takovýhle experimenty je v u nás v okolí nejlepší milovický letiště, takže tě tam na jaře budu očekávat s celou naší Škoda TDI rodinnou výbavou!
  12. To Luke 288: Měl to auto asi 2 nebo 3 měsíce a narval to do něj jeden blázen s žigulem, co předjížděl v zatáčce traktor. Naštěstí se mu nic nestalo, ale auto bylo na odpis, takže se vrak prodal a vzalo s nový. Jednotku, kterou už měl načipovanou dal do novýho auta. Takže motor ještě nebyl zajetej.
  13. Na brzdě jsem auto neměl, ale můžu to trošku posoudit podle ostatních aut co máme doma. 1) O2 RS tdi - 125kw, 2) 02 2.0 tdi 103kw načipováno od Jandy podle tabulky na 134kw, 3) Fabia RS 1,9 tdi 96kw načipováno od Jandy podle tabulky na 124 kw. Dohromady jsme to ještě nezkoušeli, ale postupně jo, takže: 1) proti 3) na zrychlení o trošku lepší Fabia, pak už se to vyrovnává a na max. je zase o trošičku lepší O2 RS. 2) proti 3) zrychlení opět trošičku rychlejší Fabia RS, ale pak už se nechytá a O2 134 kw jasně vede. Vim, že je to takhle dost laický posuzování a je tam spoustu jinech atributů, který je třeba zahrnout, ale přibližně by to tak uvednejm výkonům mohlo odpovídat. Proto mi ale moc těch 150 kw v O2 RS v serii nesedí, jinak by musela 02 RS jasně dominovat ve zryhlení i maximálce. Brácha z důvodu bouračky přendaval upravenou jednotku do novýho auta a výkon se mu nezdál, tak zajel na Jarov a naměřili mu max. 104 kw, jel s tim za Jandou a ten mu řekl, že je to tim, že nepřidělali větrák a že to bude ještě nezajetý. Po cca 3 měsících se objednal znova a naměřili mu jednou 113 kw a podruhý 114 kw s větrákem. Jel s grafama za Jandou, ten s nim sednul do auta, napojil na notebook a byli to projet. Řekl mu, že má 124kw, a že se mu stává že na Jarově kecaj a že jim to nesedí. Tak nevim co si o tom mám myslet. Radil jsem mu, ať zajede na jinou brzdu, ale když mě s O2 RS stíhá, tak to bude asi v pohodě a už to neřeší. Vaše názory?
×
×
  • Vytvořit nový...