Přejít na obsah

Brychtis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Brychtis

  • Narozeniny 12.12.1986

Kontaktní metody

  • ICQ
    378929191

Oznámení Brychtis

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, tak to zkusim v servisu navrhnout. Ve škodovce mi doporučili ať si ještě zkusim vyměnit všecky ty čidla co řídijou turbo. Takže musim sehnat někoho kdo mi je půjčí na zkoušku. Ale je mi fakt divný že to turbo začíná brát až od 2tis. otáček, že by to že je špinavý na to mělo vliv? Jsem od Třebíče.
  2. Tak to jsem rád že aspoň s tou kladkou bude klid. Mi jsme to turbo čistili, jáá pak teda musel odjet takže nevim co tam pak přesně vyváděli. Co je na to turbo nejlepší (myslím na to vyčištění)? Myslíte že váha bzduchu by takhle zlobila? Na předešlí octavii mi odešla dvakrát ale chovalo se to jinak (turbo svištělo jak blbý a auto nemělo vůbec sílu). Teď nemá sílu od volnoběhu do 2000 otáček a pak na cca 3600 mu dojde dech a odstaví se.
  3. Zdravim vás pánové. Mám Octavii 1.9TDi 81kW. To auto mám rád, dobře se s ním jezdí a jsem celkem spokojenej ale mám děsný problémy s motorem a už nevim co s ním. To že se tu píše o spotřebě kolem 4 litrů mi teda nejde do hlavy páč když jedu večer(to jedu hodně opatrně aby mě nenačechrala nějáká lesní zvěř) tak se dostanu k 5 litrům ale průměr mám pořád 5.8. Ale to neřešim, chtěl bych v budoucnu chipovat. Spíš mě zlobí něco s turbem. V prosinci mi praskla napínací kladka na řemenu u alternátoru, serva, ... o měsíc později praskla znova(reklamujou to na špatnej kus). O další měsíc se to zopakovalo (reklamujou znova a to ještě ani neuznali tu první :-) ) tak jsem si sehnal z vrakáče a ta zatim drží. Před 14 dnama mi vyskočila volnoběžka z alternátoru. Během toho všeho ale zlobí turbo, auto když je studený tak se turbu moc nechtělo, mělo snahu i udusit motor. Dost to s autem cukalo a když jsem mu za teplýho motoru dal do pedálu tak při 160 se turbo vypne. Vyměnili jsme podtlakový čidlo a pořád stejný. Sehnal jsem si jiný turbo, to pro změnu do 2tisíc o táček netáhne a při 160 také odstaví. Už jsem z toho fakt zoufalej, peněz mě to stálo mraky a výsledek nikde. A to jsem ji chtěl trošku potinit, převlíct do RS :-(
  4. Zdravim vás všechny, dodělávám si stěrač na liftbacka a poslední co mi chybí je páčka pod volant na stěrač a elektrika s hadičkou. Nemáte to někdo náhodou domá? Moc bych to ocenil. Tak už to mám hotový, funguje na výbornou, celá instalace mne vyšla na necelý 3000kč celý pátý dveře v barvě auta se stěračem, folií s atestem za 1300kč elektrika, hadička, čerpadlo a páčka za 1000kč cesta atd.... takže do 3000kč děkuju moc klukům co mi pomohli díkyyyy rolbaři
  5. Jsem taky z Vysočiny (od Třebíče) a ten konec května by se mi taky hodil
  6. Zdravim, mám uplně stejný typ motoru jako ty a stalo se mi to také. Je to opravdu na 100% těsnění pod hlavou zrovna mi ji opravujou. Ti ale závidim že ti vřela při takový rychlostí páč tý moji stačilo jet 5 minut rychlostí kolem 130km/h a už jsem stál u krajnice a čekal až schladne abych mohl dolít vodu Nejlíp to poznáš pokud necháš motor ohřát a pak při chodu motoru šáhneš na hadice od chladiče, jestli budou natlakovaný tak je to těšnění nebo prasklá hlava.
×
×
  • Vytvořit nový...