Přejít na obsah

kuba44

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

433 zobrazení profilu
  • Xp3

Oznámení kuba44

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nepotěšil si mě, to je pravda . Ještě si ovšem dělám naději - domlouval jsem se servisákem v autosalonu, že tomu nechám ještě 2000 km a pokud by to trvalo nebo se zhoršovalo, tak to pošle přímo na Boleslav - a že by mi to vyměnil. Opravdu mi to cvaká hodně hlasitě, bál jsem se že je tam dokonce něco utrženého ... teď si říkám kéž by bylo - dali by mi novou.
  2. Jen pro doplnění tématu - nakonec tam byla závada, zvrzali mi montáž zamykání zpátečky, naštěstí to dělal přímo prodejce, takže opraveno a už je v pohodě. Teď pro změnu řeším jiný problém - a to cvakání pružin na lamele u spojky. Objevuje se to při pouštění spojky, tedy pokud ji nepustím úplně pooooomaloučku. V servisu jsem to s nimi schválně vyzkoušel na více autech - a jak na potvoru to dělá nejvíc jen to moje!!!! Asi mám ten noční kus, protože i motor je o něco hlučnější než u ostatních 1.4, se kterými jsem jel .... takový hezký "turbo" zvuk při akceleraci + vibrace ... . Ty pružiny nejsou zatím na výměnu lamely, ale štve to, při každém jen malinko rychlejším řazení cvakání. Jednička, cvak, dvojka, cvak, trojka ... když kličkujete městským provozem tak prakticky permanentně cvakáte. Máte někdo podobnou zkušenost? PS: Aktuálně najeto 2000 Km a podruhé v servisu.
  3. kuba44

    Hlučnost motorů

    Mám 1.4 u FII a zrovna dnes jsem to (mj) řešil u prodejce. Je to hodně hlučný motor a není příliš dobře odhlučněn, jsou tam pouze "deky" a jinak nic. Originální odhlučnění není, musel by to být bastl a to by se zase křížilo se zárukou. Pracovně jezdím FI HTPčkem, někdy F1 1.4 MPI ... a když po práci sednu do vlastního nového tak to je rachot . Bohužel, tohle se zrovna nepovedlo.
  4. Jde o zařazení jedničky při rozjezdu, samozřejmě. Dnes mám ujeto o 100 Km více (výhradně jízda po Brně) a měl jsem mírné problémy jen jednou ... a v servise mi taky doporučili počkat ... tak zkusím najet ještě nějakou stovku a uvidíme.
  5. Prosím ostatní majitele FII o radu, případně informace: Cca týden (najeto cca 650 Km, motor stále syrový) vlastním FII 1.4 Ambiente a mám občas problémy zařadit jedničku - páka klade značný odpor a neskočí do pozice, případně skočí ale za doprovodu značného drhnutí, oproti ostatním rychlostem. Někdy pomůže zařadit dvojku a pak znovu jedničku .... doteď jsem jezdil s FI 1.2 a nikdy jsem neměl podobnou zkušenost - u zpátečky se mi to stává u všech škodovek, ale tam je to normální a pomůže vyšlápnout ještě jednou spojku .... Vím že řazení je u FII o něco méně "user-friendly" než u FI, ale toto mi přijde trochu divné - a nechce se mi s novým autem ihned do servisu. Díky za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...