Rovnaky problem je aj u mna. Idem idem a zrazu ucitim ako auto strati tah. Stlacim spojku a vidim ako rucicka otacok pada az nakoniec zdochne motor. Hned na to otocim klucom, znova nastartujem, normalne naskoci a bez problemov zas vsetko funguje. Co som vypozoroval, stava sa mi to skoro vzdy na tom istom useku, ktory jazdim do prace. Je to cca po 5-7 ubehnutom kilometri od nastartovania cize asi v tom ma prsty aj teplota. Motor este nebyva uplne zahriaty. Robi mi to uz asi rok, najskor sa to stavalo len raz do mesiaca, teraz uz 1-2 krat do tyzdna. Okrem toho funguje ako hodinky, staruje bez problemov studeny aj teply, volnobezne otacky stabilne, pri rozbiehani nesklbe ani ziadne ine neduhy. V servise sa tvarili, ze VAG nic nehlasi.
Je mi jasne, ze toto je problem, ktory moze sposobovat milion veci a nez na to clovek pride, vymeni polovicu motora. Preto by bolo fajn keby sa ozval niekto, kto uz presne vie o co ide na zaklade popisanych priznakov.