Přejít na obsah

bomberman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    66244700

Návštěvy profilu

928 zobrazení profilu

Oznámení bomberman

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj vies mi poradit co kde bol problem vtedy ked ti trubila ta klima mam rovnaky problem na o3 diiik

  2. Ano máš pravdu, po výmene termostatu je už zohrievanie tak ako pred tým. Ale nielen to. Všimol som si, že aj veľmi stará chladiaca kvapalina spôsobuje pomalšie zohrievanie motora, takže je dobré ju pravidelne vymieňať.
  3. No veď neboj, keď ťa raz nejaký e-shop obtiahne, oklame a zaplatíš za nejaký shit ťažké peniaze, tak aj ty ich budeš mať
  4. Po dlhsej dobe mam novy poznatok v tejto veci. Vsimol som si, ze motor zhasne presne v momente ked rucicka teploty vody dorazi presne do stredu ukazovatela teploty vody, cize na tu stredovu hrubsiu rysku. Co sa vtedy deje ? Otvori sa chladiaci okruh ? Samozrejme stale plati, ze okrem tohto musia byt splnene este dve podmienky co sme tu spominali, cize pred nastartovanim studeny motor a v nadrzi malo benzinu (rucicka max. 1-2 mm od bodu kde sa rozsvieti rezerva).
  5. Mozno si sa pol roka nedostal do situacie, ze by si mal uz len par litrov v nadrzi. Tiez mi tieto problemy kedysi asi na pol roka ustali. Uz som si myslel, ze je problem zazehnany a potom prisiel den kedy som sa rozhodol, ze natankujem az ked bude svietit a vtedy sa mi problem znova prejavil. Stalo sa to ked bola rucicka paliva takmer na cervenom.
  6. No ono je to tak. Priznam sa, ja sem pridem len ked mam nejaku poruchu s autom. Ja viem, teraz si kazdy povie, ze sem chodim len brat a nic nedavat. Zial ale do aut proste niesom odbornik, takze ak niekto ziada radu ohladom poruchy neviem poradit. Jedine, ze by to bolo nieco s cim som sa uz stretol alebo som uz taky problem riesil. Na druhej strane rozdavam rady inde a tiez nezistne. Som orientovany do pocitacov, takze na prislusnych forach som uz odovzdal mnoho svojich znalosti a tak snad pomozem zasa ludom s tymto druhom problemov a určite sú medzi nimi aj škodováci . Ale slubujem, ze uz sem budem chodit castejsie a pokusim sa prispiet aspon niecim. Nepatrim totiz k tym co si sem pridu po "know how" a potom majte ma v paži .
  7. To nie, k popisanemu zaveru doslo uz davno. Iba som sem dlhsiu dobu nechodil a chcel som uzavriet vlakno.
  8. Tak potvrdilo sa, ze ma oklamali. To co som dostal je neznackova cinska pena a nie znackovy filter s aktivnym uhlim. Z jednej strany ma tento filter ciernu penu a zdruhej bielu, to je vsetko kdezto filter s aktivnym uhlim ma vyzerat nejak takto. Filter som kupoval v eshope http://www.amd-autodily.cz, takze tento obchod na zaklade svojej negativnej skusenosti prudko neodporucam.
  9. Moze prosim niekto poradit ? Od isteho casu mi zacala teplota chladiacej kvapaliny pomalsie stupat. Ako keby bol chladiaci okruh permanentne otvoreny hned od nastartovania. Ked to bolo v poriadku rucicka teploty vystupala pomerne rychlo (v lete po 5-7 kilometroch striedmej jazdy) do polovice stupnice, v tomto bode sa zrejme okruh otvoril a v tejto polohe sa stabilne drzala. Momentalne a najma v zime sa rucicka za jazdy do polovice stupnice ani nedostane. Vplyvom toho je aj kurenie slabsie. V servise ma odbili, ze podla nich sa zohrieva normalne a ze VAG nic nehlasi. A samozrejme si svoju pracu nechali zaplatit no problem pretrvava dalej. Ide o motor 1.8T 110kw AGU.
  10. Rovnaky problem je aj u mna. Idem idem a zrazu ucitim ako auto strati tah. Stlacim spojku a vidim ako rucicka otacok pada az nakoniec zdochne motor. Hned na to otocim klucom, znova nastartujem, normalne naskoci a bez problemov zas vsetko funguje. Co som vypozoroval, stava sa mi to skoro vzdy na tom istom useku, ktory jazdim do prace. Je to cca po 5-7 ubehnutom kilometri od nastartovania cize asi v tom ma prsty aj teplota. Motor este nebyva uplne zahriaty. Robi mi to uz asi rok, najskor sa to stavalo len raz do mesiaca, teraz uz 1-2 krat do tyzdna. Okrem toho funguje ako hodinky, staruje bez problemov studeny aj teply, volnobezne otacky stabilne, pri rozbiehani nesklbe ani ziadne ine neduhy. V servise sa tvarili, ze VAG nic nehlasi. Je mi jasne, ze toto je problem, ktory moze sposobovat milion veci a nez na to clovek pride, vymeni polovicu motora. Preto by bolo fajn keby sa ozval niekto, kto uz presne vie o co ide na zaklade popisanych priznakov.
  11. Ludia, prosim pomozte, nech to mozem s predajcom doriesit a podsunut mu relevantne dokazy. Ak cita tento prispevok niekto, kto ma uvedeny typ filtra v aute alebo ma k nim pristup niekde na predajni, prosim poslite nejaky obrazok. Dakujem !!!
  12. Ano, to som uz urobil, pisal som tam, aj som poslal tieto fotky. Ten clovek, s ktorym som komunikoval bol priamo majitel firmy. Odpisal mi, ze filter je spravny a poslal mi fotky co on nafotil dany filter a presne to iste co mam ja. Takze sa tymto jednoznacne este aj usvedcil k tomuto cinu pretoze ja som silno presvedceny, ze to nieje filter FRAM a ked som ja spoznal rozdiel co o tom nic neviem, tak clovek co s tym pracuje to musi poznat po čuchu . Tu pasku po obvode som pozeral, nic tam nieje, ani pismenko. Je to len taky papierik, ktory sa ma dat dole a pod tym je ta plocha taka lepiva, cize filter sa ako keby do plastoveho ramika prilepi.
  13. Nie nie chlapi, zle ste ma pochopili, ja som si proste objednal filter FRAM a ked som otvoril krabicu mam pocit, ze to co mi prislo vobec nieje filter FRAM ale nejaky neznackovy Cinsky smejd v krabici od filtra FRAM, proste niekto odtial povodny filter vybral, strcil tam nejaky smejd a to mi predal za cenu znackoveho. Uz chapete ? A preto hladam niekoho, kto uz tento filter videl alebo ho ma a vedel by povedat ci je to on alebo nie (vid fotky). Filter mimochodom na O1 bez problemov pasuje (stvorcovy tvar je zrejme len klamlivy), ale o to mi teraz vobec nejde. Na fotke od PROCHY-ho vidim, ze po obvode je filter oznaceny nazvom vyrobcu, ten moj tam nic take nema, uz to je podozrive, podla mna FRAM si tam vzdy oznacenie dava, na kazdy typ filtra, rovnako ako ini znackovi vyrobcovia.
  14. Jedneho pekneho dna som si objednal kabinovy filter FRAM CFA 8893, avsak ked som ho vybalil cakalo ma prekvapenie. Moze mi prosim niekto, kto ma tento filter, alebo ho uz videl potvrdit, ze filter na obrazkoch je naozaj FRAM CFA 8893 ? Pretoze ja mam taky silny pocit ze filter, ktory som vybral z balenia ma od znackoveho FRAM filtru daleko napriek tomu, ze bol zabaleny v baleni od filtru FRAM CFA 8893. Filter by mal pasovat do tychto modelov. Ked vyplava pravda na povrch a ukaze sa, ze ide o podvod, prezradim vam aj, kde som ho kupil, aby ste vedeli kde nenakupovat. Je to znamy Cesky e-shop. Za akekolvek (pravdive) ohlasy vopred vdaka.
  15. Davča, keby si sem dal(a) tie fotky, ja by som bol rad, pomohlo by
×
×
  • Vytvořit nový...