Přejít na obsah

david0007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení david0007

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. jo jo mne kolisaní teploty taky pozlobilo přiznaky jak popisuješ odvez jsem auto do autorizovaneho servisu kde mi provedli vymněnu termostatu po 14 dnech ta sama zavada tak sem nechal přemněřit vag teplotní čidla ty vykazovali normalní hodnoty ale trval jsem na vymněně tep.čidla a v pohodě
  2. geometrie v havexu 800 kč v vrchlabí
  3. gratuluju taky bych si odych kdyby to šlo takhle lehce
  4. Toto mi teď (po dnešní výměně termostatu) dělá taky, ta horní hadice ke chladiči teplá a ta spodní k termostatu studená a auto řve že se přehřívá, chladící kapalinu jsem dnes měnil. odvzdušni neodvzdušnuje se chlazení samo ještě mně napadlo jestli to neovlivnuje nak vičko na nadobce.
  5. termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej a byl měněn před závadou nebo až teď ? já jednou měnil termostat na fiatu a byl špatnej. to že je novej neznamená že je 100% ní. termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim
  6. Taky myslím termostat. Vašo, ale v TDI když jsem měnil při posledních rozvodech v 250000km vodní pumpu a byla origo původní, tak vrtulka byla plastová. Je to MR 2001 ano, vrtiulka na pumpe je plastova, jinak pokud nekeca cidlo teploty (vadne cidlo, prechodove odpory v konektoru atd...zkus srovnat s udajem teloty co jde do motorovky) tak je to urcite termostat, prace na cca 30minut... čidla jsou v pořadku mezi dvouma je rozdil tři stupne mněl sem to napojeny VAGu už jen proto abych z vesela nejezdil a na budiku 90°c a třeba ve skutečnosti nevařil
  7. termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej
  8. možna těd pišu hloupost ale jestli nemuže ve vnitř vodní pumpy ňakym zpusobem prokluzovat vrtulka
  9. utržena vrtulka na vodním čerpadle byla puvodní oprava po udajnem překontrolovani v servisu mi řekli že je v pořadku.Kdyby to bylo vodní pumpou tak se to bude přehřejvat ne ? a jen mne napada jestli nakym zpusobem neprokluzuje
  10. najeto 580 km ja už fakt nevim co s tim autem mam dělat
  11. nazdar chlapi mam problém z octavii 1.9 tdi 66 kw po ohřatí na 90°c dojde poklesu teploty na 60°c teda podle budiku a pak zase vzestupnemu stoupaní zas na puvodní teplotu a pak za celou cestu je vše pohodě a udělato akorat studeny zajel sem do servisu kde mi překontrolovali pamnět zavad kde nic nebylo čidla překontrolovaný ty jsou v pořadku vymněnily termostat 14 dní v pohodě ale zas to začalo dělat přitom hadice k chladiči jsou horké a samotny chladič je studeny jen po delší cestě po dalnici je vlažný
×
×
  • Vytvořit nový...