Přejít na obsah

Jetson

Uživatel
  • Počet příspěvků

    60
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jetson

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Tak na firemní Fabce Combi za 4 roky najeto necelých 165000 km. Spotřeba okolo 4,75l. Za 14 dní půjde pryč a nahradí jí Auris TS 1,6 D-4D. Za celou dobu mne nevyšplouchla, takže maximální spokojenost. Tedy až na těch 55kW. Dalo se žít i s tím, ale. Hlavně už se nedozvím, co s těma 55kW udělá svolávací diesel akce, kde snad přehrají firmware.
  2. Tak po roce jdu zítra na 45000km prohlídku. Jezdím nejlevnější naftu, na svoje poměry sice pomalu, ale s výsledným průměrem 4,9 l/45000km a to navíc tak 10000km s rakví, 2000km s 4 kolama na střeše a v létě klima. V podstatě celý rok jezdím v práci 120km/h za 4,6l a potom 3x na dovolenou 170km/h za 6l. Zatím spokojenost. Jediná závada bylo čidlo výfukových plynů, ale to jsem možná urazil někde offroad sám a v pohodě jsem dojel 400km směrem k servisu.
  3. 9000 najeto a stále spokojenost. Spotřeba pod 5l, naftu neřeším a zatím mám asi štěstí. Nevíte někdo, jak je to s tímhle motorem v jednotlivých verzích výkonu? Do teď jsem si myslel, že je to stejné železo s jiným softwarem, ale teď koukám na nabídku chipování a jsem překvapen, že se nabízí u všech verzí jen navýšení o něco a ne pro všechny motory stejný konečný výkon.
  4. Já mám zatím 4400km a spokojenost. Spotřeba dlouhodobě 5,0l/100km (pravda, nehoním to, ale 70% jezdím 130 dálnice). Pokud jde o Škodu jako takovou, když mi v záruce odešla převodovka na Roomsteru, tak třeba prodejce a servis NHCar mne s odtahem a náhradním vozem defacto vyfakoval (přitom jak na 15000 i na 30000 garančce jsem je na divný zvuk, který mizí až s vyšlápnutím spojky upozorňoval), ale třeba do Vlašimi mne odtáhli, opravili a vůbec neřešili, že správně by mělo být náhradní auto grátis jen na 3 dny a já s ním jezdil týden, než byl Roomster opraven.
  5. Nafasoval jsem verzi 55kW. Zatím najeto po 2 týdnech 2500km. Jezdím s ní celkem eko a proti 1,6 benzín Roomsteru, kde při dodržování rychlosti bylo 8,2l/100km, dost bomba spotřeba 4,9l/100km (dokonce včera s rakví na střeše 250km se udržela taky pod 5l). Jen by mne zajímalo, kam výrobce chodí na tu tabulkovou spotřebu.
  6. Dlouhodobý (cca 105000km) průměr 8,9l. Jak se jede mimo dálnici, jde to dolů, ale na dálnici je to dost průšvih. Už jsem měl v cíli průměr i přes 12l. Chtělo by to 6kvalt.
  7. Jetson

    Spotřeba

    Vždyť jsem to psal ... Takže pro některé z Vás je jediný rozdíl v tom, že v zahraničí se vezete hezky v pravém, pohodovou 100. Dělejte to tak i tady a budeme spokojeni všichni.... Jinak ale nemáš pravdu, že se jezdí v zahraničí jinak. Jen někteří z Vás jezdí jinak a proto to tak i vnímají.
  8. Jetson

    Spotřeba

    Sorry, ale to jsou nepodložené řeči. Jak do (IT), tak z (IT) jsem jel okolo 180 jak jen to šlo a díky tomu jsem narážel na dost hlavně (A) kteří se prdelili v levém a jejich soukmenovci je blikali. Cestou zpátky byl zajímavý zážitek, když mne ve 180 problikával "pohodový" (A) ve chvíli kdy tlačím před sebou transportera také (A) a nakonec nás podjel. Poté se transporter zařadil a ten podjížděcí blbec se mi motal dalších 7km 160 v levém, než konečně sjel. Takže pro některé z Vás je jediný rozdíl v tom, že v zahraničí se vezete hezky v pravém, pohodovou 100. Dělejte to tak i tady a budeme spokojeni všichni. P.S. A spotřeba mi taky půjde dolů, když furt nebudu muset brzdit a akcelerovat.
  9. Jetson

    Spotřeba

    Tak Buštěhrad - IT i zpět, stále okolo 10l. Stejně tak dlouhodobý průměr je necelých 10. Už to nehodlám řešit, protože když na to většinu cesty nekoukám, přijde mi že je spotřeba menší než když to furt kontroluju.
  10. To snad ani není možné. Kolega konstatoval, že jeho 1,2 je živější, než jeho firemní 1,4 a já po svezení v té 1,4 55kW nemám důvod pochybovat. K tématu. Dělá mi to na 1,6 taky a už jsem to zažil na feldě i OI. Řekl bych, že to má co dělat s kondenzací vody někde v motoru (s ohledem na to, že se to děje jen za určitých teplot). Jak se to prošťouchne prošlápnutím plynu na volno, tak je okamžitě klid.
  11. Jetson

    Spotřeba

    Buď jsem to nepochopil, nebo si protiřečíš. DE kontra bez nehod A ke spotřebě. S klimou Buštěhrad-Plzeň-Buštěhrad průměr 14,8l. V pátek jedu přibližně stejnou trasu jako Nohab (jen končím v Monfalcone) i při stejném obsazení a naložení. Tak jsem zvědavý až se za 14 dnů vrátím, jak to bude rozdílné. A teď vyrážím na trasu Buštěhrad-Zlín, tak všichni na D1 pozor.
  12. Jetson

    Spotřeba

    1. Takže vo firme a není to jediný vůz kterým jezdím. 2. Mám za sebou cca 800000 km bez nehod a stále stejným tempem. Jediná nehoda, byla, když jsem zastavil za kolonou na D1 která vznikla při bouračce a člověk který se prdelil 140 v levém až jsem ho po několika km podjel a ujel mu, to za mnou neubrzdil a rozsekal mne na šrot. Bylo to ještě ve feldě a život nám zachránilo to, že mne trefil na stranu a tak se síly rozložily jak na kulečníku. Utrhly se s náma sedačky a jinak nic.
  13. Jetson

    Spotřeba

    Já nejvíc na tacho dostal 210 (ale to už bylo z kopce a asi i s větrem v zádech). Na OI jsem se dostal na 220 tacho a i když to člověk vnímá jinak pocitově, R sedí lépe. Průjezdy zatáček ve 160 v poho tam, kde jsem s OI musel na 140, protože víc už to odvalovalo do stran. Bejt R nižší, tak se tady nad jízdníma vlastnostma rozplývaj všichni. Takhle jsem byl nejdřív v šoku z náklonu a jak to je citlivé na boční vítr (a to mám doma Kangoo). Potom jsem tyhle pocity odboural a je to fakt v pohodě.
  14. Jetson

    Spotřeba

    Pokud by jsi s tím opravdu jezdil, věděl by jsi, že na 4 se přes 165 nedostaneš. Veškeré snahy kazí omezovač. Ona je i nějaká omezená dálnice? A safra, to mi nikdo neřekl. .
  15. Jetson

    Spotřeba

    Já mám dálnice 180, silnice 160 (samozřejmě pokud to situace dovoluje), ale teď při trvale zapnuté klimatizaci jsem se dostal do stavu, kdy mám denní průměr 12,6 a to už mi docela vadí, to se začne povídat, že si odlejvám do svého.
×
×
  • Vytvořit nový...