Přejít na obsah

Jergus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 303 zobrazení profilu

Oznámení Jergus

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. no opisoval si ten veľký plastový kryt po celej šírke auta a odfotil si také malé prídavné plasty ktoré sú namontované na tom veľkom. Ja som tie malé lišty odmontoval, lebo sa mi nepáčili ako trčia smerom dole, ale tiež by som rád vedel na čo tam boli! A ten veľký plast mám tiež prasknutý z každej strany, ono to je tak super vymyslené, že keď dajú auto na zdvihák s veľkou pravdepodobnosťou ho prasknú, takže keď zistíš koľko stojí napíš.
  2. No môžem vyjadriť len laický názor, že je to nezmysel aby auta vyšli z výroby s roznymi zaslepkami. Ja osobne som také auto este nevidel - asi si mal šťastie.
  3. Jergus

    Zabezpečení

    Presne aj ja som chcel odporucit Zederlock, tiez ho mam. A prijde mi to ako najucinejsia ochrana. Samozrejme mam aj alarm a defendlock, ale to len aby bolo - "na okrasu". Vsetci vieme, ze denne miznu auta s alarmami, defendlockmi, constructmi, ..... a pod. Ale vraj so Zederom este auto nezmizlo, maju na stranke zdokumentovanych mnozstvo pokusov, ale auto vzdy ostalo na mieste. Takze asi to nebude len "novinka pre amatera". Proste je to kusisko zeleza pevne spojeneho s riadiacou tycou, ktore znesie zatazenie tusim 2 tony (mozno trepem- nepamatam presne). Ked sa najde taky silak, ktorý by s tym chcel lomcovat, zlomi ine sucasti riadenia, ale strmen Zederu ostane zamknuty. Takze ked je to zamknute, neda sa otacat kolesami, a teda ani s nastartovanym autom neodidu a ani na lane vas neodtiahnu. Duty kluc s dierkami po obvode je uplny unikat a ziadna databaza klucov a kodov ku klucom neexistuje, dostanes dva kluce a koniec, uz nikdy ziadny nahradny. Fakt je ze jediny sposob ako odist po vlastnych kolesach s tym autom je priniest si novu riadiacu tyc a vymenit - to je praca pre odbornika cca na 3 hodiny (?) a to pri otvorenych dverach. Realne to ziadny zlodej nebude robit. Nechcem tomu robit reklamu, ale odkedy mam aj Zeder spokojne spavam, dokonca aj ked hladam auto v meste pol hodinu a nie je na tom mieste kde som zaparkoval (aspon som si myslel), tak spokojne hladam dalej. Inak by ma uz porazilo a davno by som si myslel ze zmizlo. Manipulacia je trosku neprijemna, ale nevadi, chcel to len zvyk. Tak si vsetci popozerajte www.zederlock.sk urcite existuje aj ceska stranka, ono sa to postupne siri s Juhoslavie. Tusim to nejaky Srb vymyslel, co sa zivil kradnutim aut a potom ho zabasli na par rokov tak premyslal v base co bude robit dalej. Myslim ze uz iba nalozit auto je jediny sposob ukradnutia, ale zase pokial mame Octavie I a nie Porsche, tak kto by nas nakladal? Inak tu sa aspon trosku da spravit to, ze sa domontuje polohovy snimac k alarmu, aby teda aspon alarm hukal, resp. ta upozornil (ak mas pager). Inak mam tie polohove snimace v dvoch autach od Mety, co akoze ma byt uznavana znacka, ale mi oba po 3 mesiacoch prestali fungovat. A este jedna pikoska, raz som kdesi cital taky sposob zabezpecenia, ze ked otvoris neopravnene auto, tak sa z neho zacne sirit obrovsky kudel (neskodneho) dymu. Podstata je ta, ze by zlodej nemal chciet uputat na seba pozornost tym, ze bude kradnut auto, z ktoreho ide dymu ako keby horelo.
  4. Tak vďaka, popozerám. A vieš aj vysvetliť prečo to robilo len v tých najstudenejších a najvlhkejších dňoch/týždňoch? A prečo len po studenom štarte? Chcel by som to aj pochopiť. A myslíš že aj tá vysoká spotreba (do zohriatia) s tým súvisí, alebo to je iná vec?
  5. mám 1.8T a teda nebudem nič vymienať, ďakujem
  6. Jergus

    nepresné hodnoty

    ďakujem, nevedel som, že sa to dá kalibrovať. Dúfam že o tom budú vedieť aj v servise :-)
  7. Jergus

    nepresné hodnoty

    Musíš tomu veriť, že na tej Toyote je za vyše roka (21 tankovaní) diferencia medzi computrom a mojimi výpočtami 0,0 l. Ale koniec o Toyote, chvalabohu to je manželkyne auto a presné meranie spotreby je jediný klad toho auta, inak je to strašný črep, a som rád že mám Octaviu.
  8. chlapi teraz už je to pre mňa "cudzou rečou", som len bežný užívateľ, ale prikladám foto tých mriežok čo tam chcem dať, sú to originál škodovácke, len tie pôvodné sa mi nepáčia (pravá mriežka je až moc deravá a vidno až za ňu), ale na tých nových je práveže naopak - pravá plnšia ako ľavá. Tak teraz neviem.
  9. Jergus

    nepresné hodnoty

    jasne mas pravdu, ukazuje viac, som to pisal v noci a asi som uz bol unaveny. V povodnom prispevku to opravim
  10. Netušíte prečo majú Octavie nepresný tachometer? Vlastním už druhú Octaviu a jazdil som ich asi 5 kusov. Tachometer ukazuje na všetkých viac. Asi o: - 5 km/h pri 90 km/h - 5-7 km/h pri 120 km/h - 7-9 km/k pri 150 km/h - 9-11 km/h pri 180 km/h ručička tachometra ukazuje zle, ale computer ukazuje správne (priemerná rýchosť) a tak som identifikoval tú disproporciu. Taktiež nechápem prečo palubný computer ukazuje menšiu spotrebu ako v skutočnosti je. Na prvej Octe to bolo 0,4 l a na druhej to je 0,3 l. Sú to hodnoty z dlhodobého hladiska vypočítavané podľa tankovaní (niekoľkoročné sledovania). Je to dosť NEKOREKTNÉ od výrobcu, alebo mám štastie na vadné computre a mal by som to riešiť v servise? (myslím, že by ma vysmiali) Moje merania sú fakt z dlhodobého hladiska úplne presné, pretože disponujem ešte jednou Corollou, na ktorej je diferencia medzi computerom a mojim vypočtom 0,0 l !!
  11. Môžem vymeniť tie plastové krytky v prednom nárazníku za iné? Mám tie s dvomi horizontálnymi rebrami a chcel by som tie s tými tromi rebrami. Fyzicky tam pasujú. Len či nemá každý tvar presnú funkcionalitu k danej výbave? V jednom servise povedali, že v pohode, že to je len otázka dizajnu a v druhom, vraj to má presnú funkcionalitu k danému modelu. :-(
  12. Dik za tip, vyskusam, dam vediet
  13. Mam nachipovane dve auta. Dal som si to robit u firmy Profituning v prevadzke v Bratislave, kde maju aj vykonovu valcovu brzdu. Nikdy by som si nedal chipovat auto, ked by som nevidel presne hodnoty pred a po. Myslim, ze v tejto firme to robia z rozumom a som spokojny. Nedosiahol som zvysene hodnoty take, ako sa propaguje kdekade na internete prip. aj tu vo fore som cital o ovela vyssich narastoch, ale ani mi vyrazne vacsie hodnoty neslubovali a naozaj som spokojny. Prve auto je Octavia 1.8 Turbo benzin, r.v. 2002, s nabehanymi hodne hodne vela km, a so seriovymi hodnotami ako iste viete 150 koni a 210Nm. Pri prvej navsteve sme zmerali vykon a zistili sme, ze mam len 133 koni a 208Nm. Hned padlo zo strany chlapikov podozrenie na vadny snimac hmotnosti vzduchu, co mi vzapeti aj dokazali po jeho odpojeni a znovunamerani takmer seriovych hodnot. V servise som dal vymenit snimac a vratil som sa az o 3 mesiace s cielom nachipovat auto. Opat sme odmerali auto na brzde a malo hodnoty 146 koni a 217 Nm, co je v pripade vykonu celkom logicke vzhladom na vek auta a v pripade krutiaceho momentu prekvapivo lepsie ako seria - ale kazde auto je vraj individualita. Auto sa chipovalo po kabli (ziadne menenie riadiacej jednotky za cudziu!! ako som cital tu na fore) a pri stvrtej verzii softwaru sme si povedali, ze nebudeme viac auto trapit a ponechame ju. Totiz po kazdej softwerovej uprave sme hned na brzde testovali jej dopad. Vysledok bol 164 koni a 261 Nm, teda narast o 18 koni a 44Nm. Slubeny krutiaci moment mal byt sice vacsi a chlapika to trochu aj stvalo, ale ja som s tymito hodnotami, resp. s tym co auto s nimi robi nadmieru spokojny. Citil som to okamzite a zmena je velmi badatelna, auto brutalne zrychluje oproti povodnemu stavu. Na prvom a druhom prevodovom stupni sa ide ASR posrat, kedykolvek stlacim plny kotol. A citit to na vsetkych prevodovych stupnoch. Takze velmi velka spokojnost. Druhe auto je Toyota Corolla a viem ze toto sem nepatri, ale aspon styrmi vetami. Je to benzin 1.4 VVTi, r.v. 2006, najazdene 10 tisic km, ktoremu sme namerali takmer seriove hodnoty. Toto auto neslo chipovat po kabli a preto sa vybrala riadiaca jednotka nachipovala sa mimo auta a vlozila sa spat. Narast po nachipovani bol iba 6 koni a 7 a pol Nm. Tieto hodnoty su nespoznatelne a preto pri takychto slabych motoroch (male benzinaky bez turba), je mozno otazne ci davat za to peniaze. Kazdopadne firma poskytuje (myslim) 14 dnovu lehotu na vratnie penazi v pripade nespokojnosti z akychkolvek dovodov a vratenie do povodneho stavu.
  14. Ahojte, mam Octaviu 1.8 T, r.v. 2002, a problemom je kazdy zaciatok jazdy po studenom starte. Otacky lietaju medzi 500 -1500, a neda sa ani pridat plyn. V lepsom pripade sa da rozbehnut a auto cuka a trha, v horsom pripade sa neda ani pridat plyn a auto skapina asi pol minutu, prip. aj skape. V zime to bolo ovela horsie, ale mam taky pocit, ze nie teplota ale vlhkost ma to vplyv. Ked cely den prsalo, alebo bolo velmi vlhko (hmla), tak to bolo najhorsie. Po polminute az minute je vsetko v poriadku. V servise nula bodov, iba zo mna vytiahli kopec penazi a nic nezistili. VAG diagnostika iba sporadicky hlasi "pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou", ale toto hlasi uz niekolko rokov. Jednak nevedia co s tym, ale vyssie spominany problem mam len teraz. Mozno keby sa to diagnostikovalo za studena, by sa nieco ukazalo.?? V nedavnom obdobi dvoch mesiacov boli vymene tieto diely: sviecky, palivovy filter, vzduchovy filter, olejovy filter, olej, snimac vahy vzduchu, snimac teploty nasavaneho vzduchu, senzor tlaku. A nic nepomohlo. Mate nejake dalsie napady? Inak neviem ci to suvisi, ale kym je auto studene ma v meste aj brutalne vysoku spotrebu (medzi 13-15 l). Na starej Octavii (o 4 roky starsej) s identickym motorom som za rovnakych podmienok a stylu jazdy mal na rovnakych trasach len 10l. Ked sa auto zahreje uz ma uplne normalne predpisane spotreby.
×
×
  • Vytvořit nový...