Přejít na obsah

BiVr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli BiVr

  • Narozeniny 13.4.1975

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    453380473

Oznámení BiVr

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Na zemi výroby nehleď, mě odešla cívka na prvním válci, na tachecu jsem měl 24 560 km a ta cívka co mě odešla byla vyrobená v Itálii, nově namontovaná je vyrobená v Turecku, oprava proběhla na začátku Dubna....jsem zvědav jestli a která cívka odejde další..
  2. BiVr

    Yeti

    Naprosto souhlasím, interiér hezčí jak v Tiguanu ( věc názoru ), už vím na co budu házet korunky do prasátka...
  3. tak se hlásím do klubu: jsem na tom podobně, jsem háklivej na zašpiněný plasty v interiéru - zaprášený interiér nebo okopaný kryty prahů, dveří, jednou týdně je otírám, - pedály neřeším páč na ně šlapu pořád. A hlavně se v mým autě se nejí.....
  4. BiVr

    spojkove lozisko

    Indi - Máš pravdu, přečetl jsem si pořádně co jsem napsal a nestačím se divit co ze mě vypadlo za "parádu", nějak jsem to při tom psaní celý domotal.... Laici, nevěřte tomu co jsem napsal, Ti co víte jak to opravdu je, mě omluvte.... samozřejmě, že spojka není statická část, ale rotující, spojkové ložisko nemá s klikovkou co dělat.... Dík za upozornění.... Co chtěl "básník" říci je, jak už jsi to napsal ty, že ložisko se točí pořad, ale teprve po sešlápnutí pedálu spojky plní svoji funkci....
  5. BiVr

    spojkove lozisko

    spojkové ložísko se točí pořád, ale není v záběru. Do toho se dostane pouze při sešlápnutí spojkového pedálu = vyšlápnutí spojky, kdy plní ložisko svoji hlavní funkci
  6. zapomněl jsem ještě dodat nižší sazbu povinného ručení.... pokud mě paměť neklame, tak při střídání motorizací tak tomu bylo, ale je zajímavé porovnání cen mezi jednotlivými roky výroby ( je to takové odbočení od tématu ) , tak jsem zapátral ve svém archivu a našel jsem ceník z roku 2003 a 2006, porovnání cen je zajímavé....uvedené ceny se budou týkat Fabie Combi Ambiente/Comfort, protože Ambiente vlastní m:) rok 2003 - 1.4 MPI - 341900Kč, 1,4 16V 55 kw - 373900 Kč, rok 2006 1,2 47kw - 317900 Kč, 1,4 16V 59 kw - 347900 Kč....a to má MR 06 oproti MR 03 v základu ABS,mlhovky a pátou opěrku...,kdepak asi ušetřili.....u 1,2 je to jasný, chybí jeden válec
  7. kdyby se mě chtělo dávat u nováčka 30klacků za motor, tak jsem do 1,4 šel taky, takhle mám tříválec 1,2 47kw a stačí to taky, za rok najezdíme cca 12000 km, což není moc. Před tím jsem měl Feldu 1,3 MPI 50kw a stačila taky.... Na 1,2 se mě zamlouvá rozvod řetězem, díky čemuž bude motor hlučnější než motor s rozvod.řemenem, zato odpadá starost a finance na výměnu řemene....tím se aspoň utěšuju
  8. já se svým HTPéčkem jel nejmíň ( podle PC ) za 5litrů ( v noci z Vysočiny, délka cesty 70 km ) a nejvíc za 10,5 litrů ( 3 km do práce ) a dlouhodobej průměr mám v létě 6,2 litrů a v zimě 6,9 litrů. Jezdím jak silnice I. a II. třídy, tak i silnice pro motorová vozidla a taky krátké couračky do 5 km, díky nimž je ta spotřeba vyšší.... samozřejmě, pokud bych jezdil hodně po dálnici 130 a výš, tak spotřeba taky nepůjde dolů....
×
×
  • Vytvořit nový...