Jump to content

kapl

Uživatel
  • Content Count

    425
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

kapl last won the day on January 8 2019

kapl had the most liked content!

Community Reputation

264 Excellent

1 Follower

About kapl

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,186 profile views
  1. kapl

    Pazvuky

    Všechna gumová těsnění všech 5ti dveří a bylo po záhadných zvucích (a doposud je...)
  2. Najdi si na stránkách Škoda "EA189 OPATŘENÍ NA PODPORU DŮVĚRY" a pokud se ti auto vejde do podmínek (24 měsíců od úpravy a do 250.000 km) pak není problém reklamace ve značkovém servisu...
  3. Pokud někoho zajímá, tak německá TV Vox přinesla 2.12. v pořadu AutoMobil srovnávací test tříválců: Fabie 1,0/110PS, Hyundai i20/100PS a Citroën C 3/110 PS v tamních podmínkách provozu (viz první bod pořadu). https://www.tvnow.de/vox/auto-mobil/thema-u-a-kleinwagen-im-vergleichstest/player Ačkoliv je tento pořad vždy spíše nakloněn vozům Škoda (ostatně je to z větší části "německé" auto), tak zde skončila Fabia jako poslední. Největší rozčarování přinesl simulovaný vyhýbací test na dálnici v plném obsazení při 130 km, kde u F. jako jediné museli tento manévr přerušit kvůli obavě z převržení (!!!) v důsledku pozdní a špatné reakce ESP a pak znovu absolvovat sníženou rychlostí...
  4. kapl

    Pazvuky

    Přípravek Škoda, kterým jsem problémy definitivně "vyléčil " u sebe i několika kamarádů, má obj. číslo G 052 172 A1 (snad jsem v tom neudělal chybu, ale značkové servisy to stejně znají přesně) a stojí cca 800,- Kč ...
  5. kapl

    Mlžení oken

    O když toho tady lze nalézt spoustu, tak znovu jen pár základních předpokladů, jak zabránit pocení oken: - minimálně v zimě vyhodit textilní koberce a nahradit je gumovými (ideálně s vyšším okrajem) - při vstupu do auta oklepat si nohy od sněhu, při nejbližší zastávce a zásadně večer při opuštění auta vyklepat z koberečků roztálou vodu - zkontrolovat, zda omylem není přepnuto na vnitřní oběh vzduchu - pokud mám climatronic, tak nechat zapnutý celou zimu, např. na doporučených 22 st. - velice pomůže stáhnout všechna okna o 1 až 2 cm, minimálně na prvních 1 až 2 km - zkontrolovat a 2 x ročně měnit kabinový filtr (a pochopitelně také čistit odtokové otvory prostoru pod oknem, aby tam nestála voda) A pokud nepomůže ani tohle, pak je velice pravděpodobné, že je prasklé velké převodové kolečko zde již zmiňovaného serva rozvodu vzduchu (viz foto), což je "oblíbená" závada O 1 (mj. zda klapka plně otevírá otvor přívodu vzduchu lze vizuálně zkontrolovat zeshora po vyndání kabinového filtru). Motorek serva většinou funguje, ale protáčí se na ose a neotevře plně klapku rozvodu vzduchu. Podle rozsahu praskliny lze kolečko opravit nebo je nutné koupit jiné servo (v případě koupě na vrakovišti, je nutné servo rozšroubovat a zkontrolovat stav převodů). Jinak stačí hledat na fóru, např. https://forum.skodahome.cz/topic/75600-climatronic-klapka-čerstvého-a-recirkulovaného-vzduchu/#comment-1277565
  6. kapl

    Pazvuky

    Ze všech mazání funguje bohužel jediné od Š., některá ostatní stav naopak údajně i zhoršují. Kdysi jsem měl nějaký int. materiál na téma zvuky a klepání všeho druhu v interiéru (díky nízké torzní tuhosti karoserie, zejména liftbacku), kde pro odstranění bylo doporučeno namazání dveřního těsnění spec. přípravkem s uvedením obj. čísla. Nevěřil jsem tomu, hledal všechno možné, mazal vším možným a nic. Pak jsem byl ve značkovém servisu, zeptal jsem se a bylo údajně tímto způsobem vyřešeno a zdarma. Od této doby (cca 2 - 3 roky?) vyřešeno a na těsnění nesahám. Pokud si vzpomínám, tak i SM před nějakým časem na dotaz čtenáře v Poradně doporučoval jediný konkrétní příspěvek s obj. číslem a info, že stojí cca 700,- Kč.
  7. kapl

    Pazvuky

    2HonzaNovis: A není to jen jev známý hlavně u liftbacků, který značkové servisy řeší namazáním dveřního těsnění speciálním přípravkem (možno i koupit za cca 700,- Kč u škodovky)?
  8. Prodám originální nosič (příčníky) na Š Octavia I liftback se systémem uchycení do otvorů v plastových lištách střechy. Nosič je ve velmi dobrém stavu a jsou k němu 2 sady (tj. 8 ks) uzamykacích patek.
  9. Prodám: 1 x zimní clonu horní masky chladiče pro Š Octavia I facelift za 250,- Kč 1 x zimní clonu horní masky chladiče pro Š Octavia II předface za 250,- Kč (úprava pro sání motoru) 1 x zimní clonu dolní masky chladiče pro Š Octavia II předface za 250,- Kč (úprava pro teploměr vnější teploty) Vše velmi dobrý stav. Osobní odběr Kladno, Praha.
  10. Vše plně funkční, garantovaných 138.400 km a původ ČR, VIN: TMBGS21Z582208828, 2. majitel (předtím leasing pro O2) od 2012/03 auto stále garážováno a používáno jedním řidičem prakticky jako jednomístné..., od uvedeného termínu najeto cca 46.000 km, nekuřácké auto, Všechny klíče - 2 x auto, 3 x Defend Lock (navíc originál alarm) Březen 2017(!): kompletní spojka originál LUK (spojka, ložisko, přítlačný kotouč a setrvačník dvouhmota), 2016 autobaterie atd. Více info: mail nebo telefon Autobazary nebo zprostředkovatelé nevolejte!
  11. Ano, auto koupeno v březnu 2012 s prokazatelným stavem 92.000 (přesné km byly o několik málo km vyšší, ale v řádu jednotek...). Stav km nebyl zpochybněn ani Škoda Auto MB při řešení následných 2 reklamací v rámci kulance.
  12. Vzhledem k tomu, že vůz není evidentně z ČR, tak bych si to raději ještě minimálně 5 x rozmyslel...
  13. Vše plně funkční, garantovaných 138.400 km a původ ČR, VIN: TMBGS21Z582208828, 2. majitel (předtím leasing pro O2) od 2012/03 auto stále garážováno a používáno jedním řidičem prakticky jako jednomístné..., od uvedeného termínu najeto cca 46.000 km, nekuřácké auto Všechny klíče - 2 x auto, 3 x Defend Lock (navíc originál alarm) Březen 2017(!): kompletní spojka originál LUK (spojka, ložisko, přítlačný kotouč a setrvačník dvouhmota), 2016 autobaterie atd. Více informací: mail nebo telefon
  14. 1. Zhruba před 14 dny kupoval kamarád na vrakovišti: přední levý za 300,- , zadní za 400,- , plně funkční a po vyčištění k nerozeznání od nového. 2. už jsem viděl několik obdobně poškozených, ale vždy byly lamely v pořádku, ale vylomené bylo jejich usazení, které je evidentně poddimenzované... 3. výměna velice jednoduchá: zadní nejdříve vytáhnout zespoda rukou, pak uvolnit nahoře a vyndat. Zpět jen nasunout a zatlačit. Boční nejlépe ze stran lehce zapáčit plastovým klínem (může být i tvrdé dřevo), nadzvednout a vyndat rokou. Zde je důležité podložit klín na přístrojovce něčím proti otlačení. Zpět nasadit a zatlačit...
  15. Druhý majitel od 2012/03 - předtím leasing pro O2, prokazatelných 138.400 km ( z toho O2 - cca 92.000 km) všechny klíče (auto 2x, Defend Lock 3x) motor BXE legálně bez DPF (výměna ojničních šroubů Auto Jarov) vše funkční, od 2012/03 stále garážováno (předtím v polepu O2), od tohoto data výměna oleje v rozmezí 11.000 - 15.000 km Větší opravy: - kompletní spojka originál LUK (ložisko, lamela, přítl. kotouč a setrvačník dvouhmota) - březen 2017 - klimakompresor (Auto Jarov) - 2013 - komplet brzdy (Brembo) a obutí (Continetal) 2012 (vzhledem ke km stále slušný stav) - žhavící svíčky - autobaterie 2016 Více podrobností telefon či mail...
×
×
  • Create New...