Přejít na obsah

peetr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    171
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli peetr

  • Narozeniny 16.11.1979

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 411 zobrazení profilu

Oznámení peetr

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Po týdnu v garáži to bezchybně chytlo. Pak jsem za tepla několikrát startoval a vždycky to chcíplo. Nějaký problém v nastavení směsi.
  2. Já měl před lety vlnovec jak cedník. Jezdilo to normálně, jen to smrdělo dovnitř a bolela z toho hlava. Po ucpání výfuku to vpředu syčelo a motor běžel dál.
  3. Po nastartování se zakucká a chcípne. Jedno jestli zatepla nebo zastudena. Ale po přidání plynu se to umravní a jezdí normálně. Nové svíčky, nová baterka, nový olej, jiný benzín. Dělá mi to už několik měsíců. Spotřeba 7 litrů. Hydroštely byly všechny měněny před 20000 km - nedržely olej a cvakaly. Když odpojuji jednotlivě vstřiky, tak to nechcípne a pomale to není na chodu poznat. Vypadá to na vypadnutí aspoň dvou válců naráz. Žlutá kontrolka motoru se rozsvítila pouze jednou a pak zhasla. Při denním ježdění to startuje jen s malým zakolísáním. Po vícedenní odstávce je vždy problém. A pokud byla baterka slabá, tak jsem nesměl rozsvítit světla, hned po nastartování. Ale dobíjí na 14,5V. NĚJAKÁ INSPIRACE?
  4. Vážení odborníci, jsem v koncích. Na podzim jsem přezul na zimní a začalo to hučet. Nevěnoval jsem tomu pozornost, protože jsem věděl, že pneumatiky, co jsem dal na zadek, předtím hučely. Ale včera jsem přezul na letní sestavu, zajetou, až sjetou a ono to hučí pořád stejně! Tahle sestava byla předtím tichá. Je to, jak když vrčí vzorek pneumatiky a ztichne to jen v ostré levé zatáčce, jinak nikdy. Začíná to při 20km/h a s rychlostí to narůstá. Za jízdy se nedá poslouchat rádio. Byl jsem na technické a tam to prošlo naprosto bez problémů. Sám jsem byl pod autem, nic jsem neobjevil. Když autem lomcuju, tak mi klape akorát stabilizátor, ale na ten s*u. Nejvíc to řve na hladkém asfaltu. Jde to jakoby odzadu. Opticky vypadá geometrie/odklon dobře. Tož co to je? Silentblok, tlumič? Podezřívám pravé zadní kolo. Loni v lednu byly měněný přední silentbloky. Možná si gumy jen zvykají na novou procovní polohu. Nijak to nesouvisí s motorem, jen s rotací kol. I když zvukově to motoru "přidává koně". Je to podobný rachot, jak když je vytuningovaný (děravý) výfuk. LOŽISKO NA LEVÉM ZADNÍM. Kolo hroutí a vibruje, rozrezonuje to celé auto. A než jsem zjistil, že to nedělají gumy, najel jsem 3800km :-)
  5. A ty myslíš, že to sundávají zadarmo, třeba na garančkách nebo jiných ptákovinách?
  6. Jendno jsem našel, kdo je chce? Zajímalo by mě, kolik si servis účtuje za sudávání toho plastu při opravachách, když vyšroubování svíčky stojí 50Kč
  7. Do starýho vychlastanýho motoru syntetiku dávat nebudu, to bych ho odepsal rovnou. Jinak v příručce píšou, že to může žrát až 0,5l na 1000, takže si nestěžuju. Je to z bazaru, takže určitě přetočené a nájezd přes 200k tam být klidně může.
  8. No nechal jsem si jedním odborníkem poradit, že tam stačí úplně levný. Měl škodárnu s favoriťáckým motorem, naoko stejným, jenže bez těch hydroštelů. Nejvíc jsem tam dával Valvoline Durablend 10W-40. Teď naposled Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W/40 - prý kvalita. Loni jsem nestíhal kontrolovat olej a pak byl na konci měrky jen na kuličce. Dolil jsem 0,8l a bylo to dopůlky měrky. Hydroštely byly při rozjezdu hlučné, po dolití ztichly. Takže tohle byl asi začátek konce. Vychází to, že to žere deci na 1000km.
  9. Dik za info, ja mam dobre jenon tri, ty vostatni sly zamacknout uplne lehce. Premyslim, proc to odeslo. Ctyri roky jsem jezdil denne 4x4km takze porad nastudeno. Posledni tri roky jen dlouhe trasy 2x30km. S otackama jsem pres 3000 sel jen dokopce. Asi to chtelo menit olej casteji nez po 15k. Vodu to nezere.
  10. Ne díky, já potřebuju, aby to jezdilo. Škoda je má za 1112,-Kč s DPH, teda nemá. I v Kelly je mají dražší. Ale má to jedno pozitivum, za ten měsíc jsem ušetřil spoustu tisíc za benzín. Jěště dotaz, sundá se hlava a vytahují je z bloku motoru? Z nákresů pořád moc chytrý nejsem a v servisu to taky ještě neviděli :-( Mám jiné koníčky.
  11. Výměna u autorizovaného servisu je neřešitelný problém. Nejsou schopní sehnat originál zdvihátka a podle přístupu je asi už nikdy mít stejně nebudou. Doporučíte, co koupit? Číňany asi ne. Pokud chci ještě někdy vyjet, musím se smířit stím, že to bude bez záruky a že si to musím sehnat sám. Je to drahá záležitost, sám se dotoho pouštět nebudu. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047109309-zdvihatko-ventilu-de-7683.html Tohle vypadá nadějně, jen jestli je mají a není to převlečenej číňan.
  12. u mě to bylo postupně: hlava - nesrovnali, ale vydrželo to dlouho, bude znova pumpa - kapalo to chladič - prorezl, to byl fofr
  13. Setkal se někdo stím, že to bylo jen olejovým čerpadlem? Podle mě blbost. Když tři nejdou značnut a zbytek ano. Mačkal jsem to "lehce" šroubovákovou rukojetí, kde nakonci byl klíč na matku s menším číslem, než je ta zajišťovací. V otáčkách a nastudeno to hraje normálně, ale na teplém motoru se nesmí přejít na volnoběh, to je pak zle.
×
×
  • Vytvořit nový...