Jump to content

rayx

Uživatel
  • Content Count

    1,061
  • Joined

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

rayx last won the day on August 22

rayx had the most liked content!

Community Reputation

260 Excellent

About rayx

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,316 profile views
  1. Voda je blbost, pokud se neztrácí ... Jak to auto máš dlouho a regenerovalo to někdy? Kolik to mělo najeto km, když se DPF nechalo čistit? Jak je na tom vačka, vstřiky, nedělalo se něco na hlavě? U PD je potřeba, aby vstřiky zvedaly teplotu pro regeneraci jak maj, je to trochu jiný systém než u CR techniky, která potřebuje hlavně funkční kat pro zvednutí teploty v DPF, u PD to musí zařídit rovnou vstřiky+vačka ... Bez diagnostiky je to navíc naslepo, je třeba live data, ne jen vyčítat zapsané chyby. Stejný princip, jen slabší varianta motoru PD, ani lidi co se tim živěj neměli vůbec šajn co dělaj ... Jinak tyhle výkoný PD, motory BMN a spol nic moc co do spolehlivosti / životnosti ...
  2. Už z toho jsou sami zoufalí ... :-)
  3. Z podstaty věci nafta vs. voda a konstrukce starších naftových filtrů bych řekl, že si konstruktéři u Mann uvědomili, že asi není dobře mít filtrovací patronu v celé výšce nádoby filtru a že tedy nechají prostor na dně nádoby pro "těžší" vodu i pro verze bez odlučovače vody, kterou by pak měl někdo při výměn patrony odsát. Variant nádob a přiřazených patron filtrů je opravdu spousta, ne nadarmo ETKA vyžaduje fyzickou kontrolu starého dílu.
  4. Jestli je k tomu nějaký TPI nevím, ale pirátská ETKA, která ovšem vždy seděla s ofic, tak ta říká toto, zlomové datum pro nasazení G12 na linkách Škoda od 8.7.2019, platí pro všechny motorizace, co jsem narychlo zkoukl, tedy i pro EA888. Jak moc je to závazné pro servisy je otázka, G13 není zakázaná, takže lze vydodat to co je na skladech ... A co je zajímavé, jak je to u sourozenců VW a Seat - nemaj G12 v ETKA pro tyhle MY dosud vůbec zohledněny a jedou vesele dál G13 ... U Audi rozlišují MY, 2018 maj G13, 2019 jedou G12, tedy už někdy od poloviny 2018 ... Opět koncernový guláš a rozdílný přístup ke stejné technice ...
  5. rayx

    Problémy s forem

    Tak externě zkopírované smailíky FF vezme 😜 ale samotný editor postu je nenahraje, v konzoli FF se objevují tyto chybové zprávy ReferenceError: _satellite is not defined 15:7439:1 (zjistit více) Error: TypeError: emoji[category].emoji is undefined - https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_framework.js.aaed8e99f7035b9797cfcb5c3bfe54f3.js?v=d637358c33: 839 paticka.js:16:2385 error https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 onerror https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 TypeError: emoji[category].emoji is undefined root_framework.js.aaed8e99f7035b9797cfcb5c3bfe54f3.js:839:338 (zjistit více) _ajax https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_framework.js.aaed8e99f7035b9797cfcb5c3bfe54f3.js?v=d637358c33:839 <anonymous> self-hosted:1007 i https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_library.js.36472816d724360262c3198b624ff720.js?v=d637358c33:2 fireWith https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_library.js.36472816d724360262c3198b624ff720.js?v=d637358c33:2 z https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_library.js.36472816d724360262c3198b624ff720.js?v=d637358c33:2 c https://forum.skodahome.cz/uploads/javascript_global/root_library.js.36472816d724360262c3198b624ff720.js?v=d637358c33:2 Error: Error: remote script failed https://secure-assets.rubiconproject.com/utils/xapi/multi-sync.js - https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61: 16 paticka.js:16:2385 error https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 onerror https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 Error: remote script failed https://secure-assets.rubiconproject.com/utils/xapi/multi-sync.js paticka.js:16:2385 error https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 o https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16 onerror https://1gr.cz/js/uni/paticka.js?rr=61:16
  6. rayx

    Problémy s forem

    FF 68.0.2 @rayx https://forum.skodahome.cz/ :-) (Emoji nahrávání ...) editace z IE11 @rayx https://forum.skodahome.cz/ :-) (Emoji nahrávání ...) editace z testovací portable Opera 63.0.3368.53, evidentně založeno na FF ... @rayx https://forum.skodahome.cz/ :-) (Emoji nahrávání ...)
  7. Tak pokud pan O. Běhal má takovou historii, ono na tom něco může být, jinak by asi takovou info nepustil. Samotného mě překvapuje, že auto s menším benzínem dnes může mít altík 180A, ale ono to tak vážně je ... Mrknul jsem do ETKA, kde se opět ukazuje, jak má každý brand jiný přístup k datům ... Škodovka nemá pro altíky u Karoka žádné detaily pro přiřazení, Seat uvádí u Ateca pro přirazení kod motoru, VW pro T-Roc uvádí PR kod motoru TJ7 (4-val.zazehovy motor 1,5l Agregat: 05E.A), no a nejlepší je tady Audi, která kromě PR kodu motoru uvádí i PR kod emisní normy motoru ... Je na tom opakovaně vidět, že vyrobit motor, který by plnil přísné a od stolu nastavené emisní normy je asi skoro nemožné a VAG si na téhle 1.5 musí všemožně pomáhat, tady konkrétně na pohonu pro alternátor, s kterým asi provádí pěkné brikule ... Třeba se časem dozvíme, že při homologačním cyklu dochází k plnému odpojení alternátoru a auto tak proudem zásobí jen akumulátor ... Co je velmi zajímavé, tak Audi v Q2 ani v Q3 pro 1.5 TSI DADA nepoužívá větší alternátor než 140A, zbývající brandy nemaj problém tam umístit ani ten 180A ... Posuďte sami a kdo chce, může si ověřit sám, pokud má přístup k nějaké ETKA ;-) VW T-Roc do 8.7.2019 varianaty 180A pro TJ7 04E903015D Valeo 04E903015DX Valeo 04E903015E Bosch 04E903015EX Bosch VW T-Roc od 8.7.2019 varianty 180A pro TJ7 04E903015D Valeo 04E903015DX Valeo 04E903015E Bosch 04E903015EX Bosch 05E903026E Valeo 05E903026EX Valeo Seat Ateca varianty 180A pro DADA 04E903015D Valeo 04E903015E Bosch 04E903015DX Valeo 04E903015EX Bosch Škoda Karoq varianty 180A bez detailu přiřazení 04E903015D Valeo 04E903015E Bosch 04L903023H Valeo Audi Q2 pro 1.5 TSI všechny varianty alternátorů 04E903015A od 3.10.2016 Bosch 110A TJ4, TJ7, TK8 04E903015AX od 3.10.2016 Bosch 110A TJ4, TJ7, TK8 04E903015 od 3.10.2016 Valeo 110A TJ4, TJ7, TK8 04E903015X od 3.10.2016 Valeo 110A TJ4, TJ7, TK8 04E903024S od 6.11.2017 Bosch 140A 7CP, 7GH, 7MM, TJ4, TJ7, TK8 04E903024SX od 6.11.2017 Bosch 140A 7CP, 7GH, 7MM, TJ4, TJ7, TK8 05E903026B Bosch 140A 4BF+TJ4+TJ7 05E903026BX Bosch 140A 4BF+TJ4+TJ7 04C903021A od 6.11.2017 Valeo 140A 7CP, 7GH, 7MM+TJ4, TJ7, TK8 04C903021AX od 6.11.2017 Valeo 140A 7CP, 7GH, 7MM+TJ4, TJ7, TK8 05E903026C Valeo 140A 4BF, TJ4, TJ7 05E903026CX Valeo 140A 4BF, TJ4, TJ7 Audi Q3 pro 1.5 TSI všechny varianty alternátorů 04E903024S do 8.7.2019 Bosch 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 7CP, 7GH) 04E903024SX do 8.7.2019 Bosch 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 7CP, 7GH) 04C903021A do 8.7.2019 Valeo 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 7CP, 7GH) 04C903021AX do 8.7.2019 Valeo 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 7CP, 7GH) 05E903026B od 8.7.2019 Bosch 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 4BF) 05E903026BX od 8.7.2019 Bosch 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 4BF) 05E903026C od 8.7.2019 Valeo 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 4BF) 05E903026CX od 8.7.2019 Valeo 140A TJ7 (vidíme výše, že to je pro emise 4BF) emisní PR kody výbav 7CP Exhalační předpis EU6 AH/H/I 7GH Exhalační předpis EU4, bez EOBD 7MM Exhalační předpis EU6 Plus 4BF Exhalační předpis EU6 DG
  8. rayx

    Problémy s forem

    Smajlíky taky nemám, ani na Firefox, ani IE, obojí promazané cache i sušenky :-) A Firefox přestal aktivně přidávat linky pro odkazy, musím vždy editovat růčo. IE na zkoušku zatím linky odkazům přidává.
  9. To by mě zajímalo, co je to za experta pana Běhala co tohle psal a kde je zdroj pro část jeho článku, v kterém také nějak zapoměl na OIII ... ... Půjde o vozy, které mají alternátor 180A ... Máte někdo s 1.5TSI 180A altík? Je otázka, jak moc souvisí škubání ve fázi ohřívání motoru se sporadickým nereagováním na plyn, pro nějž vydané TPI evidentně souviselo se zatížením palubní sítě ... Myslím, že se jen vytváří ještě větší chaos, než který v tom už je ...
  10. rayx

    Autobaterie

    Zrovna AGM má mít hladiny napětí vyšší ve srovnání s klasikou, takže těch "nouzových" 14,4-14,5V při vytaženém konektoru jí uškodit nemůže a ani škody z odparu by neměly být vyšší než případná sulfatace z podbití ...
  11. Rozlišuj zahřívání katalizátoru v trvání do minuty po startu při splnění určitých podmínek, to má každný moderní benzín a s tím nikdo nic dělat nebude a samotné zahřívání motoru až do nějakých 70stupnů, které byly uvedeny jako hranice v prvním TPI, a při tom by tedy motor nyní po updatu už škubat neměl https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-%C5%A1kub%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-rozjezdu/?do=findComment&comment=2401989
  12. TPI 2050744/10 from 14.8. List of latest updates available to 20.8.
  13. Určitě, na dutinky bezvadný do rozvaděče atd. ale na autě s tím nic neuděláš, ono krimpovat konektor není to samý jak mačkat dutinku ... Není krimpování jako Lidl "krimpování" ... ;-)
  14. Could be top oil separator, its main diaphragm ;-) latest part 06H103495AJ https://youtu.be/jTSQoMtNksQ?t=487
  15. Adaptace je proces učení a přizpůsobení v nějakých limitech, nepochybuj a věř, pokud neuvěříš, na netu je o tom spoustu informací, je třeba se taky učit
×
×
  • Create New...