rayx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    566
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

73 Výborná

O uživateli rayx

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

760 zobrazení profilu
  1. No v servisu je to stejný, možná u Toyoty jsou na tom o chloupek líp
  2. No, pokud ty spojky jsou OK a klucí to po jejich výměně správně zadaptovali, což by se jistě projevilo dřív, kdyby ne, budeš potřebovat novou mechatroniku. Na straně 49 v SSP75 jsou ty dva snímače popsaný. Jinak, mechatronik x-typů, takže objednávat podle VIN a nebo kodu převodovky a PR, ale aspoň cenu vidím jen jednu a to 927€ + 19%MwSt ... Pán v autorizáku to měl v oku. Nebo to je Tvoje zkušenost s mechatronikou za 27papouchů na tomto Supu?
  3. To je ono, musí sám nejdřív zjistit ... No, ono tam těch samostatných el. serepetiček, když vypustíš mechatroniku není, podle DP tam je jen snímač vstupních otáček převodovky G182 a ten je opět bohužel součástí mechatroniky ... Takže mechatronika asi tak jako tak a to snímače G612 a G632, viz to SSP75 z předchozího příspěvku ... Když odbočím, servisní akce s náhradou syntetiky za minerál a updatem softu, co probíhá někdy od 2013-2014, kdy oficiální prohlášení je o tom, že syntetika mohla zapříčinit zkrat v převodovce a tím pak nekontrolované otevření spojek, to je pěkná haluz vypuštěná jen pro veřejnost ...
  4. No, k tomu na forech asi moc info nenajdeš, know-how výrobce ... Nezbude Ti nic jiného než servis. kterej opravdu zná, kterej to ale je??? Ani tady to neuváděj konkrétněji, můj odhad je že se hlásí spojky, zkus, jak se to bude chovat v ručním režimu při "natvrdo" zvoleným stupni. http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-mechatronik-7st-pevodovek-dsg http://rpm.cielus.net/wp/index.php/2015/06/30/inside-the-vw-golf-mk6-dsg-7-speed-mechatronics/ 75 autm převodovka 7st.pdf eda55c8ce9f043d78560243a3ca3968c.pdf
  5. Jsem zvědav na ty motory (tedy ne jeden testovací vzorek ale ty u kupující masy ) s 0W20 po 100-150tkm nájezdu ... Už jen ta zmínka, že při použití VW504 místo VW508 se MOHOU nepatrně zvýšit hodnoty emisí, kolik to dělá na produkovanou flotilu, že se jim tu VW508/509 vyplatí kvůli emisním poplatkům zavádět ...
  6. To je ale nesmysl, platí jen pro LL interval. Benzín na fixu si pochutná stále na VW502.00. To bude teprve bordel, jednou LL, podruhý fix ...
  7. Diferenciál, ten za to potvora může https://cs.wikipedia.org/wiki/Diferenciál_(mechanika)
  8. S tlakovkou bych byl opatrný. Stačí 1-2 kropáče opravdu horký vody.
  9. Maj to vymyšlený u týhle generace tak, že ji samostatně nekoupíš, jen v celku s s trubkama co jsou na motoru ... Sada 03G130308K či další podle motorizace, viz ETKA ... I VW to tak řeší, cca za trojčičku ... Ale poradím Ti podle starších PD, kde ještě info uváděli. Tam to řeší tak, že Ti prodaj 5m!!! klubko hadice N10303504, a tu na toto místo zkrátíš na 130mm a prdneš ji tam ... Takže kup někde palivovou hadici pro naftu, vnitřní světlost/průměr 7,3mm, síla stěny 3,5mm a budeš to mít jak od autorizáku Metráž se běžně prodává i jen na 1m, a třeba tady je přesně podle čísla, jen ta cena jim zůstala za 5m... https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90349728-hadice-tlakova-7-3x3-5-skoda-23147.html Ještě délka zpátečky od tandemu přes čidlo teploty k trubkám, každý má mít 120mm. Ale tady se to může trochu lišit, takže odměř podle těch, co tam máš a to i pro ten přívod.
  10. Ne, tam bude vozit vadný osobáky vlasní značky ... Trošku přibarveno , zdroj zde http://www.auto.cz/desitky-opustenych-tesel-prach-kdo-proc-je-na-parkovisti-nechal-111306
  11. Náhodou to vyřešili pěkně, origo jsou gumový a stárnou, i když jsou z HNBR ... A navíc stojej na takovou historii v origu majlant a náhrada by asi nedržela. Je to jedna z prvních OI z 97ho s 1.8 AGN. Ty origo jsou 06A103474 (06A103474A pro 98 a výš) + 06A103213 Ten rezonátor je 1J0129684E bohužel taky odpadlej jako skoro vše, takže jen v náhradě nebo starý zásoby (1J0129684L pro 98 a výš)
  12. Ve filtru nebo v tom termoventilu? No ve filtru si myslím by nemělo hrkat nic, snad jen ten plast venku nahoře v drážce, v termoventilu ano, bimetalový plíšek.
  13. Hledáš G62 https://forum.skodahome.cz/topic/123043-úbytek-chladící-kapaliny-u-18tsi/?do=findComment&comment=2003853
  14. A proč by to měl a nebo neměl být odlučovač? TSI sazují všechny, navíc pokud si vezme nějaký olej, tak to holt letí nedokonale spálený vejfukem ven ... To jako že když se olej ztrácí odlučovačem oleje, tak ten olej jde mimo motor??? To asi neee ...
  15. Ten fungoval jen při nesmyslné homologaci, nikdy jindy natož v reálným provozu ...