rayx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    453
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

57 Výborná

O uživateli rayx

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

553 zobrazení profilu
  1. No, takhle to asi bude lepší Na tu příčku pod sáním se dostaneš líp, když sundáš klapku ze sání. No a před tím samozřejmě přívodní hadici+trubku od intercooleru Jo, videa nenaučí vše, a každý "poprvý" trvá nejdýl
  2. Kupuju auto a servis minimálně po dobu garance. A, "známý" díky tomu co se v H děje v loni zaplatil na účet dealera a auto nedostal, teprve po velkých tahanicích, to co bylo vidět v tv a styl jednání ... Jasně, tvrdý je to všude, ale všechno má své meze, a i kdyby byla věc technicky navýši, hodně dlouho bych přemýšlel, jestli dát prachy někomu, kde se mi něco nelíbí. Ale, tisíc lidí, tisíc názorů.
  3. Jednání HMCZ zastoupení je ale na úrovni prasat, takže i když konstruktéři a technici se snaží a vyrábějí solidní auta, tak prodejní strana s nožem pod krkem předvádí neskutečný divadlo ... Nevím, ale jejich marketing mě teda úspěšně odrazuje. http://ekonomika.idnes.cz/dalsi-spor-hyundai-a-dealeru-mluvi-o-bojkotu-fmp-/ekoakcie.aspx?c=A170410_182044_ekoakcie_suj http://ekonomika.idnes.cz/hyundai-dealeri-soud-penize-kartel-dt5-/ekonomika.aspx?c=A170714_214932_ekonomika_pmk
  4. No, při druhý startu to nemělo od zdechnutí taky daleko ... Hele, musíš vyřešit ty klapky nebo jejich čidlo, to bude asi ten problém, kterej ovlivňuje míchání vzduchu s palivem. Když jednotka motoru má info, že jsou klapky otevřený a tím pádem nedochází k víření ve válci, proto tomu uzpůsobí vstřikování. Pokud to problém neodstraní, hledáš dál. Zítra foť při demontáži, co půjde http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213
  5. No vidíš, tak to by Ti všude v autorizáku řekli, že máš vše v nejlepším pořádku, K napínák a modifikované písty/kroužky, když máš číslo motoru vyšší jak 234188. Tady budou písty 06H107065DD a kruhy 06H198151C 1,2-1,2-2 vrtane. Průšvih je, že i tyhle se umí bohužel ucpat ... https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=407817 Myslím, že 0W30 je pro naši oblast zbytečná, dával bych spíš 5W30, a nebo ještě lépe nějakou 5W40, a jezdil bych jen fix interval, tedy max 15tkm/1rok, případně ještě trochu míň, když to honíš jen po městě.
  6. To je sada ke vstřikům, normálně k sehnání, aktuálně provedení 06J998907B, nechá se i nahradit i za Bosch F 00V H35 007, tam jsou ale jen těsnění, ne ty přítlačný forichtungy. No, ono by to nemělo kolísat ani při normálním zahřívání. Jestli to tedy zdechne opakovaně za sebou, tak to s řízením zahřívání asi souviset nebude. Podstatný budou chyby, snad tam bude něco jinýho než ty klapky. Pokud ne, musíš klapky vyřešit a pak se uvidí dál. Nevím, jak to ovládací ramínko drží v tom sání, vypadá to, že je jen nasunutý do sání a na osu klapek, tak to by opravdu šlo vysunout. No i kdyby to byl ten snímač, tak sání musí stejně dolů, tak jsem zvědav, jak to bude vypadat.
  7. K těm klapkám v sání, já teda nemám odpozorováno, že by je po studeným startu při zahřívací fázi katalyzátoru ECU otvírala, takže pak by nemohly ani "kvílet". Tobě to nyní chcípá jen při prvním startu že? Sice je všude psáno, že pokud při tej zahřívací fázi motor vypneš, tak při dalším startu už zahřívání = dvojitý vstřikování+zpožděný zapalování nebude aktivní, tak mě překvapuje, že i při druhým startu to skoro zdechlo ... Teď vidím, že to byl vlastně taky první start. Takže pokud to poprvý zdechne, tak po druhém startu už je vše OK, že? Co chyby, píše to stále jen ty klapky? Koukni se do toho a hoď sem kody. Každopádně, pokud je s nimi problém a může to mít taky málo vzduchu, tak to samozřejmě může blbnout. To první provedení se lámalo, koukám, že to mělo "půlměsíc", nejspíš máš Ty, no ale novější typ s "trojúhelníkem" se zase opotřebovává a vzniká tam vůle, holt umělci, a to jim to vyrábí Mann&Hummel ... Technická produktová informace 2022476_4.pdf
  8. Štítek na rozvodech ještě máš? Pokud je to před 5.3.2012, do čísla motoru 224768, platí pro CCZA , tak K napínák z linky není. No a upravený řetěz taky ne, ten nasadili ještě pozdějc. 1/5000 není málo na upravený písty, jaký tam liješ/máš olej, a to je spotřeba při normální jízdě a nebo s tím ještě jezdíš v nadšení po koupi jako závodník ?
  9. Evidentně nevěděl, možná spínač blbě nasadil (při zmáčknutým pedálu), pokud tempomat do doby, co odešel původní spínač, fungoval, je jasný, proč nejde ani po výměně spínače brzd. Takže ať minimálně řekne, co vše dělal, to je vždy to nejhorší, když se maj po někom dohledávat jeho zásahy a dotyčný to ani nepřizná ... Víš, jaký spínač jste tam dávali? Pro 2007 to měl být 1K2945511RDW, nandavá se zásadně s nesešlápnutým pedálem, jinak ho zlikviduješ ...
  10. Bacha ale na to, že ty budeš mít s nějvětší pravděpodobností sání 06J198211D, kdežto to rozebírací video je pro 06J133201BD. No a poslední současná verze je 06J133201BH. No a vypadá to, že díly z nich nebudou záměnný, takže jenom celý sání za celý sání ...
  11. a trocha teorie výměny
  12. To není kamarád ale prase...Co tam dělal, že se ani nesmíš zeptat??? A to při jednoduchej výměně brzdovýho spínače ...
  13. Hezký, tak to vypadá fakt na reduktor, uvidíš, jistě to ještě x-krát otestuješ. No a to sání, hele, to že autorizák klapky neopravuje a rovnou dává nová sání, to je proto, že by se s tím nikdo nepiplal, prostě současnost, kus za kus... Ale jestli zjistíte, že je fakt jenom vůle mezi ramínkem a klapkou v tom spoji, tak to něčím vhodným vymezíte tak, aby vůle nebyla a fertig, 12papouchů v kapse Ty klapky jdou i vyndat z celýho sání, ale to jistě nebude třeba, bude to ten spoj, tak se pak pochlub.
  14. Aha, takže domněnka, že po vypnutí motoru to propouštějící reduktor naplní plynem a ten pak omezuje první start? Neznám, tak se uvidí. Ale to, že když jedeš jen na benzín a start je vždy OK, tak my vysvětli, co se v motoru i tom reduktoru může dít, že po tom, co to zdechneš na LPG, tak je první start KO? No, teorie s reduktorem zní logicky, tak snad to bude ono. No, jde o to, kdo to EPC a možná další kontrolu vypnul ... teď máš ECU ve stavu jak má být, tak se holt začali objevovat i ty klapky. Tys je poprvý zaznamenal při nepovedenej adaptaci a to bylo až po servisu, kdy se domníváš že došlo k vypnutí EPC, do tý doby při normální jízdě klapky neblbly. No a ta adapdace to "rozbít nemohla" při nastartovaným motoru se to naučí jen 2pozice, bez a s podtlakem při zavření a otevření klapek. Hele, ty klapky podle mě nebudou hlavní problém pro ten první start, ale vyřešit to musíš. Když se teoreticky připravíte, tak při praktickým díle by vás nemělo nic zaskočit
  15. Sundat sání bude challenge , sundáš s tím i vstřiky, který tam jsou krátce, takže asi vyjedou všechny. Uvidíš, jestli se k tomu odhodláš. No a sání z vrakáče ... Jedině tak nějaký novější, a počítej, že všichni jsou v obraze No a jestli to bude reduktor, tak to je na mašli, že to včera neblblo ... Takže budeš startovat s vytaženou hadicí od reduktoru, ano? Radši vše 2-3 otestovat, než měnit naslepo.