Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

rayx

Uživatel
    • Počet příspěvků

      668
    • Registrace

    • Poslední návštěva

    Seller statistics

    • 0
    • 0
    • 0

    Popularita

    85 Výborná

    O uživateli rayx

    • Hodnost
      Profesional

    Návštěvy profilu

    1 065 zobrazení profilu
    1. rayx

      1.8 tsi superb 2009 motor KO

      Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo. Pro motor s kódem BZB tlak oleje • Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru). • Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů). Pro motor s kódem BZB • Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...) Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ... Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno
    2. rayx

      1.8 tsi superb 2009 motor KO

      Tady není dál co radit ... Hodnotu tlaku oleje tedy nevíš?
    3. rayx

      1,8TSI-spotreba oleje

      PCV si otestuj, při běhu motoru na volnoběh povytáhni olejovou měrku a pozoruj motor, jak se bude chovat. Pokud je PCV OK, motor musí začít jít nerovnoměrně a otáčky musí znatelně skákat. Pokud je KO, tak se volnoběh má naopak srovnat. Taky bych ale podle fotky řekl, že jak tady tak i u Tebe to bude jen pocmrndaný díky častýmu dolejvání oleje ... Tady špecialisti ve VAGu vymysleli tak bezvadný víčko s těsnící gumou pod kryt, že když víčko otevřeš bez sundání krytu a té gumy, všechen nalítanej bordel, písek a prach spadne do motoru ... Když musím dolejt olej, nedřív sundám kryt motoru, přetáhnu ten gumový kroužek přes víčko, vyfouknu prostor kolem víčka a pak teprve víčko otevřu. Pokud tam zůstane nějakej svinec, je pouze po okraji u rantlu toho hliníkového hrdla, ten pak opatrně stáhnu hadrem pryč. Opravdu operace hodná německý preciznosti ... No, tady jsou cesty ještě OK ale i tak tam nalítá někdy dost, co jsem viděl na videích z Ruska a těch jejich šotolin, tak tam bez týhle operace maj za chvilku v motoru brusnou pastu ... To je ten Náskok díky technice ...
    4. rayx

      1.8 tsi superb 2009 motor KO

      Malej tlak oleje = přestavovač sací vačky nemůže fungovat správně a pak to klepe jak ta nafta ... Čím dýl se s tím bude takto jezdit, tím víc se vnitřek přestavovače opotřebuje ... Jde o to, kde ten tlak oleje utíká, těch možností je víc, ale většinou to není nic levného ... Kolik to tlačí při volnoběhu, když je motor ohřátý na provozku 80st.? Když odpojíš konektor na magnetu přestavovače a zkusíš to projet, bude po klapotu, že? Kontrolka MIL (emise motoru, tzv. vtulník ...) se rozsvítí až při třetím startu/cyklu, když je ten konektor odpojen
    5. rayx

      Motor, vstřiky, turbo?

      Šmankote, co to je za servis, kterej tvrdí takový bludy??? PD vstřiky se nekodují, ať si to nepletou s CR ... To se pak nedivím, že tihle klucí pseudoservisácký jen kecaj a dělaj v tom ještě větší bordel, než je ..,. Ty korekce jsou uplně mimo, to se nediv, že to nejede. Vyloučit kabeláž na kterou to jednoznačně ukazuje a tipuju, že ji pan "mechanik" při vyndavání vstřiků jen doprasil a pak se uvidí. Každopádně tohle je na reklamaci u těch, kdo ty vstřiky měnili. Ale na druhou stranu bych se tam bál znovu jet ... Uzdravovat nás takhle doktoři, tak je půlka národa na prkně ... Jen pro info, ty vstřiky měl repasovat kdo? No BSS má i DPF, že, tak snad se tomu nepomohlo, je třeba to dořešit co nejrychleji ...
    6. rayx

      Motor, vstřiky, turbo?

      Špatnej servisák ... Jakpak vypadaly korekce vstřiků při volnoběhu po repasu vstřiků? S ohledem na to, že musel rozpojit konektory ke vstřikům a hýbalo se i s kabeláží, která ráda tvrdne a praská, viděl bych to na kabeláž ke vstřikům ve hlavě. Tohle by měl ale servisák znát ...
    7. rayx

      Climatronic - závady, problémy

      Jo, je jasný, že i po odklonění držáku gateway (a předchozím sundání gateway z držáku ) tam moc místa není, na sundání celýho držáku ale asi můžeš zapomenout bez větší demontáže ... 1/4 malá ráčna by si ale měla poradit v tom místě při odkloněným držáku, nevím jestli je tam 6hran nebo něco jinýho. Už to, že sama diagnostika climatronicu poznala díky neudržení polohy serva, že tam je něco KO, říká, že servo nefunguje jak má. Ty to poznáš díky problémovýmu udržení teploty na levé straně auta, prostě bude blbě topit, blbě chladit ... Zkoušet to poladit základním nastavením toho serva asi nemá smysl, to se bez mechanickýho opotřebení samo nerozhodí. Když by sis při zapnutým zapalování prohlídnul, jestli zůstane servo v klidu a jak se chová při změně nastavení teploty na climatronicu, jestli dojede a drží s minimálními korekcemi a nebo chaoticky tančí, věděl bys taky hned
    8. rayx

      Climatronic - závady, problémy

      Nesmíš přeskakovat kroky, až si tam uděláš místo, tak ten bránící držák musíš odklonit, aby ses dostal na ten zadní šroub. Str. 116, jasné i pro měniče v AS. Co dělá to servo V158? Nastavuje teplotu pro levou stranu přes levou mísící klapku ...
    9. rayx

      Climatronic - závady, problémy

      Když nevím, musím kouknout do manuálu, to na jaderkách neděláte a je to pokus/omyl? Dlouholetý účastník fora a nemá DP ... Tam už si dohledáš sám, že? To co doluješ ven je V158. Pokud blbnou mísící klapky pro teplotu, tak to jistě na chlazení vliv bude mít, pokud klapky neomezí přísun tepla od výměníku topení. S0057020015-Topení__Klimatizace.pdf
    10. rayx

      Oily Air intake hadice k turbu

      1K0129627C
    11. rayx

      2.0 TFSI, kontrolka motoru, volnoběh

      Vím, přehlídne se to, teď už víš
    12. rayx

      2.0 TFSI, kontrolka motoru, volnoběh

      Tohle se může hodit, místa u motoru málo a kdo nezná, bude dlouho hledat, str. 200 a 241, EOS by to měl mít stejně S0057190015-Motor_2_0_110__147_kW_FSI.pdf Na foru nepoužívej citaci pro poslední příspěvek ale jen pro předposlední a starší, jinak použij pole zcela dole pod posledním příspěvkem na stránce "Odpovědět na toto téma".
    13. rayx

      2.0 TFSI, kontrolka motoru, volnoběh

      Ten kdo to načítal by měl taky vědět, kde dohledat možná řešení pro psané chyby Bude to pravděpodobně N80 ventil od nádobky s uhlím přivádějící benzínové páry do sání, zůstal seklý v otevřené poloze ... Nebo něco kolem toho, díky turbu to má přívod od N80 do sání rozdělený na dvě větve s vloženým dvojitým zpětným ventilem, ten může být taky problém, případně jen rozpojené vedení ... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16891/P0507/001287 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18619/P2187/008583 http://www.pc-autodiagnostika.cz/ Ten motor je kod BPY/BWA nebo už CCTA/CCZA?
    14. rayx

      Ztráta výkonu, vibrace, nestartuje

      Nee, počítej s výměnout vstřiku na tom čtvrtým ...
    15. rayx

      Chyba P0121 a P0221

      Aha ... Tak uvidíš, pokud nebudou kabely zalomené jinde, pořádný spoj pin na kabel by to měl odstranit. Ale jsou to mini piny, to budeš dělat sám nebo někdo?
    ×