rayx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    392
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

51 Výborná

O uživateli rayx

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

495 zobrazení profilu
  1. Někdo to asi dobře zapojil ... Sice si myslíš, že dřív EPC při zapnutí zapalování svítilo, ale je to tak skutečně? Kontrolka EPC v testu akčních členů pro přístroje svítí nebo ne? Třeba ji "vypnuli" pájkou nebo něčím méně komplikovaným Co start s odpojenou štávou pro LPG, stejný nebo normál? A píšeš o chybách, se objevili nějaký nový? No pojistky jsi tahal právě proto, aby LPG nešlo zapnout a ovládání nesvítilo
  2. Ale v AAA mu to jistě prodali jako Double vRS
  3. Hm, to se konstruktérům daří ... Víš, jaké rozměry (výšku) ty kroužky maj a hlavně jak jsou dělaný ty stíráky, maj prořezy a nebo jsou jen vrtané? No asi tuším ... No tak stíráky maj být 3mm s prořezy, to by na diesla mělo stačit ... Takže zanedbaná údržba a styl ježdění?
  4. A, na to měření v tom množství informací jsem tedy zapomněl, snad to tedy skutečně provedli a ne jen fakturovali. Rozvody v tom budou nevinně, jsem zvědav, jak se bude chovat bez LPG. No ale protože jsi poznal rozdíl po výměně 3tího vstřiku, tak snad ne vše se měnilo "zbytečně" Holt si autí během těch 3-4měsíců zvyklo na pravidelnou skoro denní péči a tak se o ni nyní zase hlásí, aby se náhodou nezapomnělo
  5. KM sedí nebo je tam možnost stočenky? Na tom se podepíše víc věcí, interval výměn oleje, používanej olej, zacházení s autím (mohlo jezdit na minimum oleje ...) atd. No a pokud by bylo ucpaný to odvětrání klikovky na víku, tím více oleje by se dostávalo kolem kroužků nad píst do válců, tak to by to jen urychlilo. Chlazení oleje maj samozřejmě i benzíny až na pár známých vyjímek
  6. Kruhy jsou, ale nepohyblivý (a právě proto je ta komprese větší), a hlavně stírák tedy nebude ani stírat. Tím zůstává olej na stěnách válce a "hezky" se spaluje ... Je to teorie, postni info jak to dopadlo, jestli to necháš otevřít.
  7. No ale ony jsou jen 3 možnosti, turbo jsi vyloučil, na vršek dals gufera, tak to ukazuje na spodek, tak jak už psal hubo. No a ty tlaky to podle mě jen potvrzujou. Uvidíš, co písnou ostatní. Že to má být jen trochu tvrdil prodávající, holt každý má pod "trochu" něco jiného ...
  8. No, myslím že víc jak max podle DP by to nemělo mít ani jako dobře zajetý. Tady řešil možná něco podobnýho navíc s autem s DPF, ale ten hint ohledně odvětrání je asi poslední možnost k prověření, než se ponořiš do motoru na ty kruhy http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=162816&postdays=0&postorder=asc&start=0 No a jestli někdo turbo měnil a pak se toho zbavil, tak nové turbo evidentně účel nesplnilo a asi proto se autí poslalo dál. Koliks na tom najel?
  9. No tak ta P2293 už tu byla několikrát, že? A autorizák měl měřit a nikdy nic nezměřil, vždy vše OK ... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18725/P2293/008851 https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18725.html&edit-text= Když se to s prominutím tak s..., je to trochu vošemetný brát díly někde a servisovat zase jinde, to pak nevíš, jestli je to dílem nebo prací a záruka se řeší složitě ... Každopádně, sání měli servisáci nyní 2x dole, nový vstřiky, nový vs. čerpadlo, nový čerpadlo v nádrži, tak ještě vyměnit čidlo na railu a pak to shodit víš kde ... Je vše dotaženo, neteče/nesákne opět někde na spojích benzín? Do doby, než opravdu odpojíš LPG (myslím má dvě pojistky) a necháš to jezdit jen na benzín, a nebo si naopak necháš to LPG odblokovat a přečíst, to bude jen tápání a měnění dílů. Na 5km ráno tam a to samý odpo zpět, to bych se na to LPG ani nepodíval, pokud nebude benzínová část OK.
  10. Zajímavý ty tlaky, na novým maj být max 3,1MPa, tak to vypadá, že budou "zapečený" kruhy ... Nový 2,5 … 3,1 MPa (25 … 31 bar) Mez opotřebení 1,9 MPa max. (19 bar) Přípustný rozdílmezi válci max. 0,5 MPa (max. 5 bar)
  11. No je to hodně, ale kdo neviděl, neuvěří. Po 88tkm na 1.8 tak jak byly vyndaný.
  12. No tak to by měl být olej z obliga. To byly PFR7S8EG? Možná to na ty přidaný koníky chtělo PFR8S8EG, tavba elektrody normální není. Jak dopadly zbylý tři?
  13. No ale tam už měly bejt v 60tkm měněný ... Jinak to BWA má stejně jak novější TSI 1.8&2.0 interval dokonce 90tkm/6let, info tu padlo xkrát. Jen poslední 2.0 z OIII vracej zpět na 60tkm/4roky.
  14. Jojo, svíčky stejný jak na EA888. Tohle dělá moc oleje, zrovna jsem nedávno vyštrachal i TPI pro tenhle dvoulitr a jistě asi není jediný ... Koliks musel dolejvat?
  15. Tohle by asi mohl znát i Clint, kdyby si nechal tu 1.8 trochu dýl. Tohle vypadá na pravidelný dolejvání oleje, který asi nepotřebovalo jeho výměnu ... Co je to za motor?