Jump to content

MATTESS136

Uživatel
  • Content Count

    585
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

2 Followers

About MATTESS136

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 03/09/1978

Contact Methods

  • ICQ
    439934612

Recent Profile Visitors

1,370 profile views
  1. MATTESS136

    Přehřívání škoda 120 L

    Na jaký tlak bylo to staré a na kolik je nové? Litinové hlavy měly 0,04MPa, hliníkový hlavy 0,1MPa. Ale ty 0,1MPa nejsou moc k dostání, tak předpokládám, že tam bylo 0,04MPa. Pokud bylo staré, mohla být slabá pružina nebo i prasklá. Nebo nekvalitní druhoška. Problémy to dělat může.
  2. MATTESS136

    Přehřívání škoda 120 L

    Litinové hlavy (š105, š120, š130) mají termostat 80°C, hliníkové (š135, š136, Fa, Fe) mají termostat 88°C
  3. MATTESS136

    Přehřívání škoda 120 L

    ben06: Asi sis nevšiml, na forech si lidé běžně tykají. A toho nýmanda si nech od cesty, když o mě nevíš zhola nic. Raději si zopakuj co je obsah a objem, třeba u vás v hospodě. CentryFUGA: Jak bylo napsáno - více praskaly litinové hlavy než hliníkové. Zvláště na š130 to byla nemoc. Víčko ventildeklu je čisté, není tam vidět nějaká emulze? Jinak stovky se dají řešit tady (pro příště třeba) https://forum.skodahome.cz/forum/70-škoda-veterán/
  4. MATTESS136

    Přehřívání škoda 120 L

    To není pole, vole 😂 OBJEM je v litrech. A CentriFUGA se ptá na š100, tak mu píšu na š100. Ikdyž nechápu, proč to dává do tematu š120.
  5. MATTESS136

    Přehřívání škoda 120 L

    Dle knihy je objem soustavy 6,8l. O plnění soustavy je zde článek: http://skoda100.unas.cz/chlazeni.html
  6. MATTESS136

    Škoda 130 GL

    Proč by nemohla? Navíc je několik kategorií veteránů. Může být i původní dochovaný stav s patinou. Veterán neznamená, že se auto leskne jak psí kulky. Podstatné je oslovit nějaký klub a podrobit auto testací
  7. MATTESS136

    OCTAVIA RS

    Takhle čirou náhodou neuvažuje někdo o prodeji OI RS liftback?
  8. MATTESS136

    Veteránská testace

    Vždyť je toho plný internet... Omezení jsou - nesmí se používat k dennímu používání a k podnikání. http://www.1-pkhv.cz/veteranske-znacky Jen v tom článku mají neaktuální informace - testace je nově na 2 roky Na Simca klubu to mají pěkně popsané http://www.simcaklub.cz/veteranske-testace/
  9. MATTESS136

    Škoda 110L - model 1:43

    Vždyť Abrex jej vyrábí již několik let
  10. MATTESS136

    Výkresy motoru

    Vem motor a odměřuj
  11. MATTESS136

    15tky kola na feldu?

    Když budu brát jen ty pneu, tak mají ca. o 20mm větší poloměr. Co tě vede k použití takovýho balonu?
  12. MATTESS136

    staré VIN

    Byla tam chybka - vzato z Techwebu. Opraveno. Ještě je taková tabulka: http://skoda-katalog.eu/ekatalog-105-120/technicke-informace/vyrobni-cisla
  13. MATTESS136

    staré VIN

    rok výroby: A=1980 B=1981 C=1982 D=1983 E=1984 F=1985 G=1986 H=1987 J=1988 K=1989 L=1990 Edit
  14. MATTESS136

    Pneu 165 R13 82T

    Jak jsem už psal, směrodatný je údaj v TP. Cokoliv jiného = vyhazov z STK. Oni tak nějak ví, že tam byly 165ky (eMka). Pak tam přijedu s Rapidem na 185kách a už by chtěli dělat problemy. Ale to je brzy přejde, když je odkážu na příslušnou stránku TP
  15. MATTESS136

    Pneu 165 R13 82T

    Jasně, napsal blbost. Š1000 až Rapid 136 měly rozteč 4x130. A měly matice, nikoliv šrouby. Rozvor mělaouža 1280/1250, v roce 1979 změněn na 1300/1270. EMko má 1390/1350
×