Jump to content

MATTESS136

Uživatel
  • Content Count

    590
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

2 Followers

About MATTESS136

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 03/09/1978

Contact Methods

  • ICQ
    439934612

Recent Profile Visitors

1,817 profile views
  1. @Vápno Ne, auto jsem jsem kupoval 3,5 roku staré. V historii nic o výměně není. Teď s ním jezdím kratší trasy než jezdilo a zaplnění se nezměnilo. Pokud po 11t km to má nějakou vypovídající hodnotu @schneefall díky za tip ohledně vypalování. Zrovna před týdnem jsem jel kus na 3. stupeň kolem 70km/h a přišlo mi, že byl proces rychlejší
  2. Vidím to taky tak. Mám Euro 6 bez adblue, diagnostika ukazuje zaplnění DPF 16g. Ikdyž mi bylo řečeno, že na můj nájezd (161t km) je hrozně málo. Interval má vysledovaný kolem 250km, max. 300km. To auto jezdilo (předpokládám) dlouhé rychlé trasy; za 3,5 roku najeto 153t km. Koncovky tlumiče čisté, stejně tak vnitřek kam až je vidět. Jen je to trochu otravné ty krátké intervaly
  3. Asymetrická maska - takové označení jsem ještě neslyšel ;-) Když to tu píšeš, tipoval bych, že budou chtít i P kapsy
  4. Nějak zcela nechápu, co potřebuješ a co máš... Máš na mysli plechová kola nebo alu pro vývoz? Plechy byly stejné jako sedan. S malou černou pokličkou; na několika dobových fotkách jsou vidět i celoplošné. Alu kola byla od KN - Apollo, Jupiter, Meteor. Ale i další jako Ronal, Melber... Na netu je toho plno. Nebo jdi na stránky, které se zaměřují na řadu 742/3 (škoda virt). Tady to je spíše na mladší ročníky
  5. Když budeš kupovat termostat, chtěj Wahler
  6. Na jaký tlak bylo to staré a na kolik je nové? Litinové hlavy měly 0,04MPa, hliníkový hlavy 0,1MPa. Ale ty 0,1MPa nejsou moc k dostání, tak předpokládám, že tam bylo 0,04MPa. Pokud bylo staré, mohla být slabá pružina nebo i prasklá. Nebo nekvalitní druhoška. Problémy to dělat může.
  7. Litinové hlavy (š105, š120, š130) mají termostat 80°C, hliníkové (š135, š136, Fa, Fe) mají termostat 88°C
  8. ben06: Asi sis nevšiml, na forech si lidé běžně tykají. A toho nýmanda si nech od cesty, když o mě nevíš zhola nic. Raději si zopakuj co je obsah a objem, třeba u vás v hospodě. CentryFUGA: Jak bylo napsáno - více praskaly litinové hlavy než hliníkové. Zvláště na š130 to byla nemoc. Víčko ventildeklu je čisté, není tam vidět nějaká emulze? Jinak stovky se dají řešit tady (pro příště třeba) https://forum.skodahome.cz/forum/70-škoda-veterán/
  9. To není pole, vole 😂 OBJEM je v litrech. A CentriFUGA se ptá na š100, tak mu píšu na š100. Ikdyž nechápu, proč to dává do tematu š120.
  10. Dle knihy je objem soustavy 6,8l. O plnění soustavy je zde článek: http://skoda100.unas.cz/chlazeni.html
  11. Proč by nemohla? Navíc je několik kategorií veteránů. Může být i původní dochovaný stav s patinou. Veterán neznamená, že se auto leskne jak psí kulky. Podstatné je oslovit nějaký klub a podrobit auto testací
  12. MATTESS136

    Octavia I RS

    Takhle čirou náhodou neuvažuje někdo o prodeji OI RS liftback?
  13. Vždyť je toho plný internet... Omezení jsou - nesmí se používat k dennímu používání a k podnikání. http://www.1-pkhv.cz/veteranske-znacky Jen v tom článku mají neaktuální informace - testace je nově na 2 roky Na Simca klubu to mají pěkně popsané http://www.simcaklub.cz/veteranske-testace/
  14. Vždyť Abrex jej vyrábí již několik let
×
×
  • Create New...