Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

MATTESS136

Uživatel
  • Počet příspěvků

    576
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

8 Neutrální

2 Sledující

O uživateli MATTESS136

  • Hodnost
    Profesional
  • Narozeniny 9.3.1978

Kontaktní metody

  • ICQ
    439934612

Návštěvy profilu

933 zobrazení profilu
  1. MATTESS136

    Veteránská testace

    Vždyť je toho plný internet... Omezení jsou - nesmí se používat k dennímu používání a k podnikání. http://www.1-pkhv.cz/veteranske-znacky Jen v tom článku mají neaktuální informace - testace je nově na 2 roky Na Simca klubu to mají pěkně popsané http://www.simcaklub.cz/veteranske-testace/
  2. MATTESS136

    Škoda 110L - model 1:43

    Vždyť Abrex jej vyrábí již několik let
  3. MATTESS136

    Výkresy motoru

    Vem motor a odměřuj
  4. MATTESS136

    15tky kola na feldu?

    Když budu brát jen ty pneu, tak mají ca. o 20mm větší poloměr. Co tě vede k použití takovýho balonu?
  5. MATTESS136

    staré VIN

    Byla tam chybka - vzato z Techwebu. Opraveno. Ještě je taková tabulka: http://skoda-katalog.eu/ekatalog-105-120/technicke-informace/vyrobni-cisla
  6. MATTESS136

    staré VIN

    rok výroby: A=1980 B=1981 C=1982 D=1983 E=1984 F=1985 G=1986 H=1987 J=1988 K=1989 L=1990 Edit
  7. MATTESS136

    Pneu 165 r13 82t

    Jak jsem už psal, směrodatný je údaj v TP. Cokoliv jiného = vyhazov z STK. Oni tak nějak ví, že tam byly 165ky (eMka). Pak tam přijedu s Rapidem na 185kách a už by chtěli dělat problemy. Ale to je brzy přejde, když je odkážu na příslušnou stránku TP
  8. MATTESS136

    Pneu 165 r13 82t

    Jasně, napsal blbost. Š1000 až Rapid 136 měly rozteč 4x130. A měly matice, nikoliv šrouby. Rozvor mělaouža 1280/1250, v roce 1979 změněn na 1300/1270. EMko má 1390/1350
  9. MATTESS136

    Pneu 165 r13 82t

    Podívej se do techničáku, co tam máš uvedeno. Pojem š120 je dost široký. Ouži měly 14", eMka 13". To pak těžko radit, když to nerozlišuješ
  10. MATTESS136

    zrcátko u řidiče škoda 105

    ... nebo vojáci
  11. MATTESS136

    zrcátko u řidiče škoda 105

    Podle mě dělala více neplechy voda, která se držela v otvorech pro hlavu šroubu v patce zrcátka. Aby bylo možné i po letech snadno povolit šrouby, na byl jiný "fígl". My jsme otvor pro hlavu šroubu vyplnili vazelínou a když jsem Škodovku likvidoval, šrouby i matice šly normálně povolit. Taky nám levé zrcátko v minulosti kdosi utrhnul, tak se po opravě přidaly matice. Kupodivu tehdy pachatele odhalili a vše pěkně zacáloval, včetně výměny obou za novější typ
  12. MATTESS136

    do šrotu nebo prodat??

    Zatím depozit automaticky prodlužují, až bys šel vyzvednout značky, zaplatíš 50Kč/rok Nádrž bych nevypouštěl, ale dal plnou. Když bude prázdná, bude na vnitřních stěnách kondenzovat vlhkost a nádrž bude reznout. Pokud zvedat auto, tak lehce, aby částečně bylo koly na zemi. U zcela vyvěšených náprav budou zase trpět silentbloky. Pokud je místo, nechal bych auto na zemi a čas od času s ním popojel
  13. MATTESS136

    špatně sjetá zadní pneu

    Řešil jste někdo sjíždění zadních kol na vnitřku pneu? Nějak nic nenacházím
  14. MATTESS136

    Rapid 130 nebo 136

    Kup oba :-) No hlavní rozdíl je v motorech. 130 má litinový pětikanál náchylný na přehřátí a následné praskání hlavy. 136 má hliníkovou osmikanálovou hlavu podobnou FA/FE.
×