Přejít na obsah

Gogon

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 254 zobrazení profilu

Oznámení Gogon

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Gogon

    Výměna kola

    to jirkaK: No vzhledem k tomu, že jsem jel v době nehody ze severu k jihu a zkončil v poli vlevo ve směru jízdy (podle definice na wikipedii se tak létající předměty a toky řek odklánějí ), něco málo té síly by tam působit mohlo Ale spíš to přisuzuju nějaké jiné "zhovadilé" síle
  2. Gogon

    Výměna kola

    No já když jsem letos přezouval na zimáky, taky jsem to mazal, ale opravdu jen decentně. Jinak co se týče toho mazání, když šrouby nejsou úplně dotažené, ačkoli jsou samosvorné (což je taky účel normálního šroubu,že), působí na ně všechny otřesy přenášené z vozovky a teoreticky by se dalo uvažovat i Coriolisově síle působící díky hmotové nevyváženosti šroubů, ale to možná kecám. Každopádně už jsem viděl hezkých pár povolených šroubů (nemyslím na kolech) v důsledku nejrůznějších vibrací. A když se takový šroub namaže, rozhodně se při stejné utahovací síle povolí snadněji, než šroub nenamazaný... prostě jde o velikost součinitele tření v závitu.
  3. Bohužel ty náplně si, dacani, účtovali zvlášť Jinak normálně jezdím do VistaCaru v Hodoníně a tam jsem moc spokojený. Holt mi tu ŘJ ukradli v Brně, tak jsem hledal něco, co je zhruba nejblíž.
  4. Dlouho jsem se tu neukázal, tak píšu až se zpožděním. Nakonec byla celková výše škody něco málo přes 160 klacků (těch 50 padlo na práci). Policajtům musim poděkovat, že protokol stihly udělat ještě před opravením auta (která trvala bez pár dnů 2 měsíce). Jinak jsem to měl v ROS autocentrum Brno. Celkem pohoda a spokojenost, ale před předáním neumývají auta:-( Pojišťovnu mám ČP. Ta žádné problémy nedělala, akorát jim tentokrát trvalo asi 5 dnů od dodání veškeré dokumentace, než poslali prachy do servisu, abych s tim mohl odjet. Fakt radost. Od té doby mám najeté 3k km a zatím ani nic nevrže. Akorát některé plasty už nelícují tak, jak bych si přál :-( Každopádně přejímací technik v servisu mi říkal, že mám štěstí, že sem to auto neviděl odmašlené... že už bych ho pak určitě nechtěl. Holt výměna komplet elektriky. Aspoň mi při tom vyměnili náplň klimy a brzdovku
  5. Takže zase změna, pánové. Jelikož měli zloději tak málo času, že jim bylo za těžko tu ŘJ motoru odpojit normálním klasickým způsobem (tedy odpijit svorkovnice), odstříhli a tudíž i zničili jak kabelový svazek motoru, tak i centrální kabelový svazek. Dohromady za novou ŘJ a oba tyto kabelové svazky cca nějakých 106 000,- Samozřejmě že se centrální kabelové svazky nedělají na sklad ale jen ke každému novému autu, je nutno jeho výrobu speciálně objednat. Dodací lhůta cca 1 měsíc. Samozřejmě si všichni dokážete představit, co znamená komplet výměna centrálního kabelového svazku... tzn. zhruba 4 dny práce. Cena práce odhadována na 20 - 30k. Dohromady jsme na nějakých 130 000,- a měsíc a půl bez auta. Nedej Bože, že budu muset čekat na uzavření protokolu od policie, bez kterého pojišťovna peníže na opravu neuvolní. Na ten protokol mají policajti tušim 2 měsíce. A 2 měsíce bez auta... to bude mazec. Jestli toho haj.la někdy potkám, useknu mu ruku, zvednu na ní prostředníček a vypíchnu mu jím oči.... Až se budu chtít někdy někomu za něco pomstít, ukradnu mu řídící jednotku motoru stejným způsobem....
  6. Tak mám zas pár dalších informací ze servisu. Jelikož jsem světa neznalý, nějak mi uniklo, že mi čórli řídící jednotku a těch kabelů je navíc střižených víc. Takže info ze servisu je takovesé, že je celková škoda cca 40k, což rozhodně nepotěší. Alespoň odpadá otázka, zda mětit kabel, nebo letovat :-)) Nejraději bych si naliskal za to, že jsem si vzal jen 10% spoluúčast. Kdybych měl 5%, tak mám to, o co je ta 5% dražší, už dávno zpátky. Grrrr No nic. Jdu volat pojišťovnu... to bude zas den
  7. Samozřejmě jsem k tomu cajty volal, abych to měl pro pojišťovnu podložené. Ale podle toho, co všechno funguje i bez toho kabelu, vypadá to "jen" na ten svazek motoru. Tak jsem zvědavý, jak si s tím, kucí šikovný v autoservisu poradí. Dns tam něměli elektrikáře, takže mi nebyli schopní říct, jestli to bude na výměnu, nebo jestli to pude spojit. V pondělí budu zas chytřejší :-) Ale se.e mě to maximálně. Člověk se těší na výplatu, že si zas něco hezkého pořídí a ono hovno hovno zlatá rybko... fakt by je měli střílet na potkání takové parchanty...
  8. Taky jsem o tom uvažoval, ale nějak na to nemám ani čas, ani prostředky. Dnes to vezu do servisu, tak se s nima zkusím nějak domluvit. Taky myslím, že by to mohlo jít opravit i bez té komplet výměny. Uvidíme. Pak dám vědět, jak to dopadlo. Každopádně díky za radu.
  9. Zdravíčko Doufám, že to tu nebudu moc spamovat, ale opravdu nemám moc času na nějaké větší prohledávání fóra. Dnes jsem přišel k autu... zarazilo mě, že bylo odemčené. Při startování nechce naskočit motor, po chvíli se jdu podívat pod kapotu, jestli něco neobjevím. Objevil jsem. Za motorem, jak je přepážka mezi motorovým prostorem a "interiérem" auta je odchlípnutý plech a přestřížený svazek drátů. Dal jsem si dvě a dvě dohromady a vypadá to, že se mi někdo pokusil plecháčka ukrást. Šel jsem zkontrolovat zámek dveří řidiče a jak jsem předpokládal, někdo ho mechanicky otevřel... naštěstí těch škrábanců nemá na jeho funkci vliv. Pak otevřeli kapotu, přestříhli dráty (asi imobilizér + něco něco něco něco...) Pak si asi všimli, že mám zamčený konstrukt, s čímž časově nepočítali, nebo je někdo vyrušil... a proto vypadli. Takže se chci zeptat, jestli někdo nevíte, kolik může taková oprava (jestli to jde nějak normálně spojit) nebo komplet výměna toho svazku kabelů stát? Zítra to odtáhnu do servisu, tak nechci vypadat moc vyjeveně, až tam na mě někdo vychrlí nějakou ztěží uvěřitelnou částku :-( Alespoň že mi to neukradli, parchanti.... zatím. Máte s tím někdo nějaké podobné zkušenosti? A nějaký solidní Brněnský Škoda servis doporučíte? A ještě jednou sorry, jestli to cpu někam, kam to nepatří. Kdyžtak poprosím o přesunutí.
  10. Gogon

    Reklamace

    Pánové pánové.... kdyby ste si to pořádně přečtli... O trochu výš jsem psal, že jestliže nebyly při nanášení fólií demontované skla, pak to muselo být španě usazeno patrně už při montáži vozu. Tak nějak jsem čekal (a nedočkal jsem se toho), že se dozvím, zda byly ty okna při nanášení fólie demontované a nebo ne. Jestliže byly demontované (teď už teda víme, že byly), pak mi připadá reklamace v servisu (kvůli tomu syčení) docela jako drzost. Ale jestli to uznali, jejich chyba a tvoje štěstí
  11. Gogon

    Reklamace

    To by mě teda zajímalo, jak by taková fólie mohla pískat a syčet :-))
  12. Tak to mám za sebou. Potkávačky byly v pohodě, ale když jsem měnil levé dálkové, zahučela mi tam žárovka a lovil jsem ji dobrých 15 minut. Kur.y létaly vzduchem v docela solidní koncentraci Jinak to přirovnání ke gynekologovi docela sedí
  13. Gogon

    Reklamace

    Ten syčivý zvuk je (s největší pravděpodobností - z vlastních zkušností) od toho "trojúhleníkového" nestahovacího okýnky v zadních dveřích - je špatně usazené. Jestliže se fólie nanáší bez demontáže skla, nemůže mít pak ani vliv na samotné usazení tohoto skla. Tzn. reklamovat - je to v servisu práce tak na "půlhodinku" a myslím, že je to jedna ze závad nahlášených přímo z Boleslavi.
  14. No tak nějak jsem tušil, že to tak zhruba podobně bude, ale nechtěl jsem nic podělat. Knížku od auta mám doma a teď přes týden jsem v Brně a ani jsem neměl moc času hledat nějaké schéma na netu. A předpokládám, že u dálkovek je ten přítlačný drýt obdobný, co? Hned zítra na to vletím a to by bylo, aby nebylo
  15. Mno tuším že něco mezi... každopádně ten případný zbytek se na dolití vždycky hodí, ne?
×
×
  • Vytvořit nový...