Přejít na obsah

Hornet67

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 035 zobrazení profilu

Oznámení Hornet67

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý den.Četl jsem váš příspěvek o škubání u škody Octavie, můžeme prosím napsat jak jste problém vyřešil?Mám scaut a od 1500 do 2100 ot mi cuka  na diagnostice vše ok!

  2. Nazdar chlapi, nevím jak je to u benzínu ale u mé 2.0TDi to dělalo od samého začátku. Už se v servisu smáli, že si vymýšlím ale pak se vysypalo turbo(45tis km) a opravoval to jiný servis. Vyměnili i AGR ventil a bylo to v pohodě. Tvrdily, že se zadrhával právě v těch cca 1800-2000 ot kdy má přepouštět. Teď mám 80tis km a zase se to občas objeví, takže budu muset znova měnit.
  3. Nazdar lidičky, trochu jsem se tady probíral tou diskuzí o TSI a tak taky přispěju. Mám 2.0TDi 4x4 o odešlo mi turbo. Auto v servisu a čekala mě cesta do Holandska, nabídli mi půjčení VW Golf Variant a právě motor 1.4 TSI. Trochu jsem se toho bál nic jsem nevěděl o výkonu a ani o spotřebě a nakonec musím konstatovat SUPER!!!Jsem letitej "dýzlák" ale tohle mě překvapilo. Kdybych nevěděl, že je to 1.4 myslel bych si, že sedím alespoň na 1.8. Plynulej záběr, dobrá akcelerace a hlavně spotřeba. Jel jsem v 5- ti lidech, plnej kufr, v Ústí jsem najel na dálnici a sjel až v Haagu. Po Německu 130-160, v Holandsku v ropzporu s předpisy 130 a zpět to samé. Výsledná spotřeba 6.7 l!!!!!!!To bych nejel ani s mou čtyřkolkou, protože běžně jezdím sám za 6.9 a když to naložím, tak i za 7.5. Takže jestli je to ten motor, co tady popisujete, musím říct že super a myslím, že Golf Variant zas tak malý auto není. Takže opravdu
  4. Můžeš mít 40 aut ve firmě a nic a pak trefíš jako soukromník na 1 kus a je to v pr...Měl jsem už 3 O II a v poho, jenomže 2 se 77KW a ty byly v poho a tohle nevím proč...se.....spíš mě mrzí přístup servisu a bolky, když mě 3 měsíce přesvědčovali, že to běží na 4 a najednou po 4 reklamaci uznali chod na 3 s prohlášením, že je to v poho...
  5. To jako že si prdel z lidí dělám já??
  6. Tak přátelé, dnes jsem opět auto vyzvedl po prohlídce ze servisu. Byl jsem na horách a když bylo silně pod 0 tak starty v poho s pravidelným během motoru a jak se začalo oteplovat, opět se to vrátilo k 3 válcovému provedení...no prostě na palici No a teď si představte, co mi řekli v servisu.. najednou uznali, že motor opravdu startuje na 3 válce a kucká se a to dokonce pod dohledem oblastního technika z M.B. No a ten konstatoval, že u tohoto motoru je to zcela běžná a standardní záležitost. Je to prý svíčkama, které žhaví podle teploty a tím pádem, když je kolem 0, tak žhaví jen málo aby šetřily baterii... ...takže je vlastně normální, že se motor rozběhne jen na 3!!! Zřejmě odborník No věřil byste tomu někdo???!!!
  7. Dany, z tý fotky toho moc nepoznám, nemáš třeba boční pohledy a nebo zezadu?? Čím si opticky snižoval??
  8. Karlos díky za vyčerpávající popis, vidím, že v tom fakt nejsem sám Nejvíc mě ale sere, že si za to škodovka nechává zaplatit takový money, dělaj s Tebe vola a přitom o tom všem vědí ..nebo že by to servismani nevěděli???
  9. Ty si ale ukecanej Tak ď a měj se.
  10. Dík a je to technická a nebo soft.. věc??
  11. Ok, ale neodpověděl jsi mi, jestli se to dá strčit do 2.0 TDi né RS motoru??
  12. No ty snad dávaj do RS, neníliž pravda , daj se namontovat bez softwérových úprav i do obyč dvoulitra?? To myslíte, že to je fakt malejma otáčkama startéru??
  13. Čus Jirko, taky chtěj vyměnit na zkoušku startér, ale mě se to nezdá, ten motor naskočí napoprvé, bohužel jen na tři..asi se na to brzo vys...,smířím se s tím a půjdu na čip, protože mě ten motor připadá na dvoulitra dost línej. Čtu, že sis čipnul cca na 140 a hlavně krouťák na 390 - nemáš problém se spojkou při záběru? Čipnul jsem před 2 rokama 77 u ABC a spojka klouzala po pár dnech! Na kolik Nm je dimenzovaná ta u 2.0???
  14. Vím že ne, měl jsem 66,81, 77 naposledy a tak jsem chtěl vyzkoušet to skoro nejsilnější a k prdu
×
×
  • Vytvořit nový...