Myslel jsem že pokládám otázku - pokud to někdo pochopil jinak tak sory - je mi jasné že má i jine starosti jen mi zarazilo že se Kamil tak dlouho neozývá. Tak proč se hned čertit že
Taky mám problém - can ver. motor 1.9TDi ASV
1. dostat se do menu
2. pokud se tam dostanu tak je zamrzlé (dva až tři pokusy-pak je funkční)
3. nejde přepsat uvítání při pokusu opět zamrzne
může ještě někdo poradit proč mi na DOTU teplota motoru ukazuje 2.91 BT
napeti bat 850.0 G
tepl.sani 4.78 PC
a na spodním řádku mi zamrzá ukazatel rychlosti opět funkční po vyp. zap.zapalování
co je to za hodnoty jak je změnit?
nějak se mi to nedaří co dělám špatně
toto nastavení je v upg. 1.32
Dík za odpověd a měl bych ještě jeden dotaz mám 1.9TDi 81kw r.v.konec 2001 maxidot který umí sig.autička otevřené dveře jaký D-dot by mi fungoval ---3drát nebo CAN ---jak poznam jakou mám komunikaci
Jdot je nadhera taky bych mel zajem - ale po precteni tohoto prispevku mam obavu - co ostatni odbornici na to
a co Jeneburg
21.3 2008 posledni prispevek proc tak dlouhe odmlceni nikdo nema zajem o Jdot nebo mate take obavu
Může někdo poradit (popsat)k čemu jsou tyto adaptéry --
http://www.dobry-obchod.cz/obchod/kateg/ca...aptery/0/skoda/
nedají se nějak využít pro horní část maxíku
Co se tyka basu tak ty se ti jeste zlepsi i bez vylepeni dveri. Repraky se museji takzvane zabehnout.To je vlastni zkusenos.Jestli muzu doporucit tak basy moc nehon jen citovka a postupne pridavat.Toto mi doporucil prodejce v Aunice a po zkusenostech s nim souhlasim.
Řešili jsme se synem který ma OC jako ty jen r.v. 97 a dělal to motorek centrálu pravých př. dveří na vrakovišti zakoupen jiný za 500kč a je po problému
Je nepříjemné rozebírat tapec a zkoušet odpojovat motorek centrálu jeden po druhém a měřit odběr ale jinak se to asi odzkoušet nedá
Tak to bych chtěl vidět jak na nich udržíš ruku (při 70stupních C už asi neudržíš) to znamená že asi vůbec nebrzdíš,při sebemenším zabrzdění a následném zastavením si myslím na nich moc ruku neudržíš--- můj názor