Přejít na obsah

Peter M

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Peter M

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No, ono tie zavady ohladne klimatronicu, to je vcelku bezna vec, chodil ohladom toho obeznik..... co sa tyka toho sajrajtu v expanznej nadrzke tak mi napada ako mozne riesienie bud ta prasklina ako uviedol kolega hore, alebo chladic vyfukovych plynov, mozno je tam nejaka diera, pretoze ono to nie je klasicky mastny povlak, skor nieco ako sadze....tak neviem. ak by to bolo niekde z bloku alebo hlavy motora, tak by tam toho bolo viac a bolo by to asi v celom systeme....mozno je to len nejake mikrotrhlina, kua to je problemik
  2. Zdravim, rad by som sa spytal ako riesite problem presakovania oleja do expanznej nadrzky chladiacej kvapaliny. Chcem len zdoraznit ze je to len priesak, ziadne velka mnozstvo....cca do 4 dcl. V bloku, v chladici je CHK cista, bez oleja, chladic oleja v poriadku, na hlave ani bloku nevidno ziadne praskliny ani ine poskodenie, tesnenie takisto v poriadku. Ziadny priesak vody do oleja. Vyskytuje sa nieco podobne aj u 2,0 TDI ??? Vopred vdaka.
  3. je to kvoli emisiam, pri studenom motore vhana do vyfukoveho potrubia cisty vzduch na dohorenie nespaleneho paliva(vyssie mnozstvo vstrekovaneho paliva pri starte a kratko po nom), myslim ze 3 minuty po starte resp. 10 sec po teplom starte. zalezi od motora ktory to ma a ako je naprogramovany. nie je to funkcia na vykon ani na Mk....len emisie. EGR je ovladany bude pneumaticky alebo elektro pneumaticky, zalezi od motora. dufam ze staci.
×
×
  • Vytvořit nový...