Jump to content

007

Uživatel
  • Content Count

    760
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

007 last won the day on November 15 2015

007 had the most liked content!

Community Reputation

21 Excellent

About 007

  • Rank
    Profesional
  • Birthday September 29

Recent Profile Visitors

1,191 profile views
  1. Zdravim, měl bych na tebe pár dotazů ohledně Superba první generace a motoru 2.8 V6 s manuální převodovkou. Uvažuji o koupi této kombinace, jedno konkrétní auto mám blízko bydliště, v týdnu se na něj asi pojedu podívat. Je to z německa a je 2.8 V6 + lpg, výbava, barva, kilometry vše podle mých představ, ale ještě jsem auto vůbec nijak neprověřoval, takže jestli je to pravdivé nevím. Je to konkrétně toto auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/17186278?goFrom=list

    Nyní mám Octavii II, o té toho vím hodně, ale o jedničkovém Superbu nevím skoro nic, pouze to, že naftu nechci a benzín buď 1.8T nebo právě tento motor. Jeden čas jsem měl možnost chvíli jezdit s Passatem 3.2FSI a nějak jsem si ty silné benzinové atmosférické motory oblíbil, ale tam bylo DSG což nechci, spotřeba byla cca 10l/km. Tento má spotřebu podobnou? A když je to v plynu tak by byla lajcky řečeno spotřeba cca poloviční? Když plyn stojí cca polovinu ceny benzínu? Jestli bych ti mohl poprosit, jak by si viděl ten kousek, co jsem se dal ten odkaz? Myslíš, že by stál se na něj podívat?

     

    Omlouvám se, asi jsem ti zahltil otázkami.

    Byl bych rád, kdybych si mi napsal pár rad a třeba svůj názor, jestli v dnešní době má cenu si kupovat takhle "staré a rozežrané" auto.

  2. Tak to musíš dávat autu neustále plnej kotel, jinak auto na 17" kolech žádnou dynamiku nemá. A já autu pořád plnej kotel dávat nechci, tak auto už je na 16" a všechno kromě toho vzhledu se zlepšilo. Dynamika, spotřeba na těch 17" mi to žralo cca 8,5l a auto je najednou takové lehčí, svižnější a to za předpokladu, že mu nemusim šlapat na krk, aby mělo takovou "normální" dynamiku, tak jako to bylo u těch 17". Sice by se mi 17" líbily, vždycky jsem jezdil na velkých kolech, ale tenhle motor je na ně prostě slabej. S těmi 17" se motor dost trápil, takže ty 16" jsou rozumnější volba pro tento motor.
  3. Docela by mě zajímalo, jestli někdo z vás řešil dynamiku a spotřebu na 17" kolech. Zkusili jsme na auto s tímto motorem nandat 17" Pegasus a přijde mi to, že tím auto úplně ztratilo dynamiku a navíc mi přijde, že žere víc tak o 2litry. S tou spotřebou jsem počítal, i když se přiznám, že jsem myslel, že to bude žrát navíc tak 0.5-1l navíc.S tou spotřebou bych se i nijak smířil, ale přijde mi, že ty kola hrozně zatěžujou motor a že má s nimi dost práce je roztočit. Před tím bylo auto na 16" kolech tak mi to přišlo v pohodě, ale po nasazení těch 17" je to v dynamice ohromný rozdíl a auto skoro vůbec nejede a motor se musí zbytečně vytáčet, aby normálně jelo, nemyslím nějakou dynamickou jízdu, ale normální styl jízdy. Jinak jízdní vlastnosti a vzhled jsou super oproti těm 16",ale ta dynamika je prostě hrůza, teď si myslím, že by nám ujela i Felicie nebo Fabie 1,4MPI. Docela se tomu divím, protože jsem už Octavky s tímto motorem na 17" Pegasech viděl. Tak přemýšlím, že ty 16" nejspíš vrátíme zpátky, kvůli dynamice, pružnosti a taky kvůli motoru, protože mi přijde, že je těmi koly hrozně zatěžovanej. Má někdo podobnou zkušenost?
  4. Jo na to jsem už koukal a docela jsem se divil, že to vydrží takový nájezd. A jak začínám zjišťovat, tak asi tenhle motor bude držák.
  5. Tak je jasné, že záleží na stavu auta, ta benzinová 1.6 je velmi tichá a není vůbec slyšet, což se o TDI rozhodně říci nedá. Takže když budeme brát, že to auto bude v super stavu, ale bude mít najeto 300 000km, tak by si do toho šel?
  6. Takže kdyby si měl volit mezi 1.9TDI nebo 1.6MPI z pohledu nákladů na servis a údržbu, tak by sis vybral bezinový motor, i když by měl najeto třeba 300 000km než diesel, který by měl třeba 170 000km?
  7. On tenhle motor podle mě bude třeba oproti TDI servisně nenáročný ne? Nemá turbo, vstřiky, čerpadlo prostě nic co by se mohlo porouchat a oprava nebo výměna by vyšla na desítky tisíc.
  8. Zdravim vás, už jsem tu dlouho nic nepsal, Nedávno jsem se dostal do styku s pěknou Octavkou 1.6 MPI r.v. 2007, která měla najeto 283 000km a byla v moc krásném stavu, interier krásně navoněný, čistý a exterier taky, taky jsem se s ní svezl, při jízdě se chovala stejně jako auto, které nemá najeto ani 100 000km, nikde nic nevrzalo, neklepalo, jízda jako roční škodovkou. Kdyby mi majitel zakryl na palubním počítači ty najeté kilometry, tak bych si tipnul, že to auto má maximálně 100 000km. Koukal jsem na to jako blázen, kolik vůbec tenhle motor a vůbec všechny ty součástky vydrží? Kdybyste měl někdo třeba osobní zkušenost s tímto motorem nebo byste něco o něm vědel, byl bych rád. Klidně mi nějaké informace můžete poslat i přes SZ.
  9. 007

    Jakou barvu na OIII?

    Černá je nejlepší.
  10. A co takhle tu přesku dát nahoru do toho otvoru odkud se pás odvíjí, tam drží a nic potom neklepe o sloupek.
  11. 007

    Alarm

    Já alarm mám, ale leze na nervy. Stačí vevnitř zamknout mouchu a alarm už houká. Když chci auto zamknout, ale chci nechat otevřená okna, aby auto větralo, tak alarm musím vypnout, protože se po chvíli spustí. A takhle bych mohl pokračovat ještě s několika věcmi. Přesně kvůli tomuhle jsem alarm do auta nechtěl, taky jsem ho v prvním autě neměl, v tomhle scoutíkovi co jsem koupil jako referenčku, už byl, ale nejradši bych ho deaktivoval, protože mi dost otravuje.
  12. 007

    1.8 TSI (118 kW)

    Jsem zvědavej jak dopadneš, protože něco takového mě asi taky někdy bohužel čeká.
  13. Tak jsem zkusil narychlo pořídit ještě nějaké ty fotky střešního okna, ale nestojí za nic. Zítra přes den, se pokusím udělat lepší.
×
×
  • Create New...