Přejít na obsah

johank

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení johank

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mam dotaz k pružinám na automatické otevření dveří kufru u Octavia III. kombi. Docela by se mi to líbilo, ale co jsem nalezl cenu tak 860,- Kč za dvě pružiny se mi zdá docela dost. Na internetu jsem nalezl e-shopy s prodejem tlačných pružin v cenně od 15 do 50 Kč. Rozměr pružiny lze odvodit na základě změření pístu v kufru, jeho průměr, případně zbytku volného pístu po zavření kufru, na kolik se pružina stlačí. Než vyzkouším, chtěl jsem se jenom zeptat, zda toto náhodou někdo nemá ověřené abych se vyhnul případným omylům. Díky za Vaše nápady a zkušenosti.
  2. Když jsem cca před 3 týdny hledal kde dát chip, četl jsem zde v diskusi i jinde. Bohužel jsem negativní reakci nenašel a využil jsem tuto "cenovou akci". Vycházel jsem i z toho, že BMW klub má s nimi dohodu na chipy. No a jméno majitele firmy dle OR jsem nalezl ve spojistosti s rallye. Na stránkách mají křivku výkonu z měření a porovnával jsem ji i s jinými. V tomto jsem ale laik a tak se mi průběh zdál stejný - takže jsem do toho nakonec šel. Navíc jsem nechtěl nastavit žádný maximální výkon, požadavek byl na zvýšení pružnosti ve vyšších otáčkách pro předjíždění a aby auto vyhovovalo emisím (v listopadu jsu na technickou a budou se měřit emise). Reakce Miskoose mě zaskočila, ale již byĺo nahráno. Moje subjektivní pocity: - auto jezdí stejně, nic necuká, žádné divné zvuky nebo klepání, otáčky na volnoběh jsou stejné jako dřív - spotřeba mírně nižší nebo stejná, je to dáno, že jezdím od Zbraslavi po strakonické tunelama, tam se měří kamerama takže jedu 70 - 80 km/hod. Spotřebu mám okolo 4,5 l, pokud není doprava hustá a jedu plynule, tak okolo 4,00l Při jízdě na dálnici 130 - 140 km/hod je spotřeba cca 5,5 l. nyní jsem dal plnou nádrž (53 l) a PP mi ukázal dojezd 1 220 km, až vyjedu poznám zda lže nebo je to pravda. - akcelerace na 4 - 5 se výrazně zlepšila, auto reaguje na plyn a jede to. Když jsem to testoval, tak mi jenom klepaly kabely od rádia, ty jsem srovnal a vše je v pořádku. Před Octávkou jsem jezdil s Mazdou 6, diesel - 105kW a to bylo velice živé auto, přechd na O2 byl trošku šok, ale nyní se to srovnalo, částečně jsem si zvykl a O2 je nyní živější. Pocitově tedy, dle mého názoru, auto jede dobře uvidím jak se bude chovat po nějaké době.
  3. Tak to tam mám podle brzdy 306 Nm, což by mělo být v pohodě.
  4. No tak uvidím, doklady od nich mám a případně budu reklamovat. Protože osobně se ve čtení křivky nevyznám, tak se mi zdá i logické aby ve své podstatě kopírovala původní křivku a cca od 1700 otáček je nárůst proti původní křivce. Octávka s 1,9 TDI není žádným závodníkem na akceleraci na jedničku. Mě zajímala spíše akcelerace při vyšší rychlosti pro předjíždění, nikoliv na to abych rycle vyletěl na semaforech. Motor po těch 2 500 - 3000 ztrácel výkon na předjetí. No a na tu spojku si myslím, že opravdu asi hodně záleží na jízdě a na tom jak má člověk těžkou nohu. To je stejné jako se spotřebou někdo se nedostane po 8 l a druhý s tím samým autem dokáže jet za 5 litrů. Budu auto pečlivě sledovat, chip mám 2 dny a uvidím.
  5. A jak jsi v tomto případě uplatnil u mereni-vykonu.cz reklamaci na vrácení peněz za chiptuning? Škoda že jsem to nenašel dříve, protože na netu na ně bylo doporučení, že je vše OK a 20 000,- kč za cimbu se mi dávat nechtělo.
  6. Sledoval jsem to na monitoru obrazovky a řadil tam minimálně 4ku a mám pocit že i za 5, ale to opravdu nemohu tvrdit, auto bylo na válcích stále. Nejdříve nastartoval provedl první měření, vypnul motor a připojil se k řídící jednotce. Sledoval jsem jak se na monitrou notebooku mění obrazovky, ale co to opravdu nešlo. Obrazovky přepínal jak na noťasovi, tak něco dělal s tlačítky pod volantel n PP. V průběhu chipování provedl ještě 1x meření válcovou brzdou, poté znovu připojil noťase a nakonec ještě jedno měření. Při měření vystoupil z auta, šel něco kontrolovat a kola na válci se pomalu točila, tak jestli to není tím. Přiznám se, že toto mě nenapadlo, zvláště když brzdu používají dlouhodobě. Vše trvalo ca 45 minut. Taky jsem se ptal že má O2 v podstatě stejný výkon v sérii jako je uváděné, když jsem se zde dočetl, že je výko většinou vyšší. Nijak to nekomentoval, ale je faktem, že auto bylo před tím docelka líné a nic moc nejelo. Pocitově je opravdu živější, v otáčkách nad 2 000 to má docela záběr, to předtím nemělo. No a tu spotřebu budu muset ověřit dlouhodobějším provozem.
  7. Zdravím, tak se podělím se svými zkušenostmi s chipema na OII 1,9 TDI 77kW. Ve fábce mám chip od Cimbu, auto má najeto 120 000 km z toho 60 000 s chipem. Je to Fabia HTP 1,2 47 kW. Motor slabej ale do města a na krátké popojíždění bohatě stačí. Takže jsem zvažoval kam dát OII, Cumbu je dost drahý a tak jsem nakonec zvolil mereni-vykonu.cz. Nebyly tu na ně žádné negativní rekce, v historii jsem našel nějaké problémy s Volvem, neuměli nový typ auta a měli nyní velice zajímavou prázdninovou slevu, takže nebylo co řešit. Domluvili jsme se a výsledkem je varianta 93 kW a 306Nm, nechtěl jsem výkon zvedat k maximálním hranicím. Chování příjemné, zkouška na brzdě před a po chipu. Zkušební jízda a teprve potom placení. Auto jezdí dobře, nikde žádné zvuky a akcelerace na 3 - 4 - 5 je znatelně lepší. Podle palubního počítače šla dolů spotřeba, protože jezdím do práce cca 21 km a po měřených úsecích, tak je spotřeba opravdu malá. Po dálnici při jízdě okolo 130 - 140 km/hod jsem měl spotřebu 5,4 a při jízdách do práce ustálenou rychlostí 70 - 80 km/hod (díky měřícím kamerám, je tam 70) tak jsem měl spotřebu 4,5-4,9. Nyní mám spotřebu při jízdě rychlostí 70 - 80 okolo 4,2 l., ale je to zatím pouze za 2 dny, tak je to ještě zkreslené, až jak budu tankovat do nádrže. Připojuji i měření výkonu
×
×
  • Vytvořit nový...