Přejít na obsah

Tomsssa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

671 zobrazení profilu

Oznámení Tomsssa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tomsssa

    Alu kola R19

    Já mám na své RS origo 19ky a je to hrůza. I když mám adaptivní podvozek v režimu komfort, tak na českých cestách to mlátí až hrůza. Dvakrát jsem na D1 najel do díry, na gumě boule. Už jsem takhle měnil 3 gumy. Vypadá to sice krutě, ale praktičnost na našich dálnicích a ve městech špatná. Budu je prodávat a kupovat 18ky.
  2. Z 90% tankuju N95 na Shellce. K motoru se chovám slušně, nechám ho zahřát aniž bych ho vytáčel, dochlazuju než ho vypnu. Při nastartování hned vypínám StartStop systém. V záruce už to není. Měl jsem prodlouženou na 4 roky a 60tis a tech 60tis jsem najel už asi v 1,75 roce. Takže základní záruka 2 roky, proto jsem první opravu platil. Teď se budou snažit to uhrát na kulanci. Dnešní poslední zprávy jsou takové, že se asi Škodovka přikloní k novému motoru.
  3. Žádné úpravy. Jen mračítka, černá střecha a plynové vzěry kapoty. Chip by to auto stejně bez úprav na podvozku nezvládlo :-)
  4. Zdravím kolegové. Chci se s vámi podělit o jednu vcelku nepříjemnou zkušenost. Mám ERESO v kombiku, benzínové. Po dvou letech a 75tis najetých kilomentrech motor neběží. Auto kupované jako nové v Porsche Brno, pravielný servis rovněž u nich. Momentálně je auto nepojízdné na dílně v Porsche Brno už 3 týdny a bádá se, v čem je problém. Problém začal z ničeho nic. Jedu si takhle městem a auto začlo z ničeho nic škubat, nereagovalo na plyn, začal smrdět benzín a rožla se kontrolka EPC. Na záruku mobility se auto odtáhlo do Porsche. Po pár dnech mi řekli, že byla vada na vstřikování, že se musí vytáhnout, vyčistit. Vyjadřovala se k tomu i Škodovka, poslala doporučení, že mám co půl roku přidát do nádrže jisté aditivum, které systém vypálí a zabrání usazování karbonu v důsledku horšího benzínu. Auto mi vrátili, zaplatil jsem 6500. Po ujetí 80 km, stejná závada. Auto se odtahovalo opět do Porsche. Volali mi s omluvou, že našli poškozenou přívodní hadici paliva k vstřiku s tím, že neví, jestli to mechanik špatně napojil, nebo byl vadný material. Vyměnili hadici, dostal jsem auto zpět a nic neplatil. Poté jsem ujel asi 700 km a opět do třetice stejná závada, stejný projev i průběh. Takže stejné kolečko s odtahem atd. Psal se den 2.1.2016. Do dnešního dne je auto na dílně a bádá se. Škodovka řekla, vytáhnout vstřiky, odebrat benzín a poslat do Boleslavi na expertýzu. Minulý týden přišly zpět, že je vše v pořádku. Vše se smontovalo a auto stále hlásí chybu startování na druhém válci. Škodovka řekla, shodit hlavu válců a hledat mechanickou závadu. A tak se stále hledá. První odtah byl 15.12., třetí 4.1. Doposud jsem bez auta a bádá se nad ním. Všechna čest do Porsche Brno, okamžitě všechno řeší garanční technik. Je sice pravda, že jsem tam do naší sítě odebral asi 30 aut, takže jsem tam jako doma, ale i tak. Máte někdo podobnou zkušenost?
  5. Zdravím všechny. Po té, co mi pátě dveře začaly rezavět, rozhodl jsem se koupit na vrakovišti "nové" a vyměnit si je. Mám ale pár problémů. Jeden je se stěračem. Když jsem povolil matici na stěrači, nejde sundat. Je třeba silou vysunout nebo je tam ještě nějaký šroubek??? A druhý problém je na samotných pantech dveří. Jsou tam 4 šrouby, něco jako tisícihrany, ale 40 bit tisícihran to ne a ne povolit. Je k tomu třeba nějaký jiný bit??? Díky za rady, měj te se.
×
×
  • Vytvořit nový...