Přejít na obsah

Stasek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    71
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    222

Oznámení Stasek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Stasek

    Spojka K.O.

    Zdravim vas, mate nekdo zkusenosti s vymenou spojky u teto motorizace a nahonu ( 4x4 ) ? Spojka mi prokluzuje prakticky na vsechny rychlosti pri prudcejsim zrychleni ( nejvic samozrejme pri zabirani turba ) V servise kam jezdim, mi to chtej vymenit i se setrvakem , ktery je ale podle me v poradku. Auto se nejak neklepe a ani do spojkoveho pedalu zadne vibrace nejdou. Bylo by mozne vymenit treba jen lamelu a pritlacak ? Na kolik by to vyslo i s praci ? Diky za rady Vlakno s timto konkretnim pripadem jsem zde nenasel, proto jsem zalozil toto nove
  2. Zdravim, tak dneska cestou do prace se mi stal presne ten samej pripad, jako tobe. Po vypnuti a znovunastartovani motoru tyto dve kontrolky nesvitily a po cca deseti minutach znova zacli. Kontroloval jsem pojistky na autobaterii a ty jsou O.K. a ciste bez koroze. Memoscan mi taky zadnou chybu nehlasi. Zrovna vcera jsem menil silentbloky na stabilizatoru u predni napravy, tak snad jsem tam do neceho nechtene nestouchnul. Uvidim cestou domu, jestli to bude zas svitit.
  3. Asi je to kazdeho vec co mu vyhovuje.. urcite neni spatna ani jedna volba ,ale zkuste si s predokolkou udelat tohleto : Je to bezva pocit si takhle projizdet zatacky....
  4. To bylo prvni co jsem udělal a diagnostika pravě vůbec žádnou chybu nehlasí.
  5. Při otevření dveří u řidiče se nerozsvítí kontrolka otevřených dveří na palubce jinak červené světlo ve dveřích svití a při zamčení svítí i mala kontrolka nahoře u okna. Ostatní dveře funguji normalně. Je to u O1 2002 1,8 T 4x4. Nevíte prosím kde hledat závadu? Před půl rokem jsem měnil zamek ale to nešlo nic. Myslíte že je to zase zámek? Dík z rady.
  6. Bylo by to lepsi no, ja vim.. jeste to zkusim nak a uvidim... hlavne mi slo o to , jestli muzu opravdu zapojit modrej kabel na modrej, cernej na cernej atd. Nerad bych aby mi ty pytle vystrelily... to bych se asi radosti pos*al
  7. No ono se do toho konektoru prave neda moc dostat a nechci ho nak znicit... tak mi prislo jednodussi to cvaknout, prepajet a poradne zaizolovat..
  8. Zdravim , mel bych takovej dotazek. Koupil jsem predni sedaky Recaro z Golfa IV ,uz jsem je namontoval, vsechno v pohode az na mensi rozdil konektoru airbagu. Takze do sebe nepasujou. Pocet a barvy kabelu je shodny jako u origo sedaku Octavie. Tak me napadlo proste stipnout konektor z puvodnich origo sedaku, stipnout konektor u tech z Golfa a jednoduse vymenit a napajet. Vase nazory ? Diky
  9. No, ja uz mam taky jeden tip... Ten zminovanej kit jsem nakonec nekoupil, protoze se mi to nak nezdalo ( domluva atd. ). Tak ted setrim chechtaky a projde to upravou na cca 250 PS a 390 Nm 400 koni z toho jde dostat, jenze to uz jsou investice mimo moje predstavy a precejenom je to porad '' jen octavia '' .. Nez do toho vrazit 200 tis ++ to si radsi koupim jiny auto silny uz v zakladu
  10. Stasek

    Strata oleja

    tak tech 160 tis. neni moc, ale ani malo... a pokud nejsi prvni majitel, je zde realna moznost, ze je to o trochu stoceny ( samozrejme to nemusi byt pravda ) Ja mel driv Hyundai elantru , kupoval jsem ji novou, a zrala uz dost olej ve 140 tis. km. Takze je to takovy hodne individualni, kolik km je na urcitej motor dost. Ale myslim ze '' vinklec '' ma pravdu s tim, lit tam hustejsi olej. To by melo pomoct.
  11. nemuzes mit prerusenej ( vypojenej ) jen ten kabel co vede do haldexu ?
  12. Stasek

    Strata oleja

    No problem by moh bejt ten, ze by to " zralo olej " pri 160 tis nejezdenejch uz by mel motor na to pravo.
  13. Stasek

    Strata oleja

    Ahoj, nejsem si jistej, ale kdyby ti melo uniknout cca 3/4 litru oleje tou prasklou odvetravaci hadickou, tak bys musel mit zadelanej celej motor.. ( je to dost za 1000 km ) Spis bych hledal problem nekde jinde. zkus tam dolejt olej znova po max , jestli znovu ubyde. Predtim to mohlo bejt tim ze treba nebyl uplne vsude a jak se pak vsude dostal tak se samozrejme snizila hladina
  14. Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ? Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal '' kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti ) Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci.
×
×
  • Vytvořit nový...