Přejít na obsah

Myope

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

723 zobrazení profilu

Oznámení Myope

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Je to podobne? Pokud ano, pak vstrik. https://forum.skodahome.cz/topic/145203-divné-zvuky-motora/?do=findComment&comment=2492755
  2. Mne pri 144tkm zacal klepat jeden (po velmi svizne jizde po dalnici), viz video. Vymenily se preventivne 2 (cca 22k vcetne testu na stolici, 7500/ks repas Bosch). Ujeto 20tkm a pozoruji, ze pomalu se ozyvaji zbyle 2, ale zatim neklepou. Ze zvedavosti, kolik jsi daval za ten jeden vstrik?
  3. Vadný vstřik poznáš, tomu věř. Stačí za studena pár pomalých rozjezdů do kopečku. IMG_0366.MOV
  4. U mě to jde nejvíce slyšet při puštění plynu. Zkus na volnoběh vytočit k 1500ot. A pustit plyn, jestli ti to bude v pravidelných intervalech také kovově cvakat.
  5. Mne po vymene rozvodu zacalo klepat olejove cerpadlo (vymeneno) a "kovove cvakat" vysokotlake cerpadlo - pricinou by udajne mel byt nejaky ventil. Vysokotlake cerpadlo cvakalo nejprve sporadicky, potom stale. Od vymeny rozvodu najeto 12tkm bez naznaku problemu.
  6. Vypozoroval jsem u sebe jeste jednu vlastnost, ze kdyz podrzim brzdovy pedal treba 10 vterin, cerpadlo utichne, ale kdyz nasledne pedal pustim, tak se to rozklepe jeste vice nez v klidovem stavu. Navic mi prijde, ze zvuk se meni i pri seslapnuti spojky, ale to muze mit souvislost s tim, ze ridici jednotka zvedne otacky motoru, aby motor pri rozjezdu nechcipnul.
  7. Prijel jsem s tim zvukem do autorizovaneho servisu, kde rekli, ze to je kladka na rozvodu. Samozrejme nebyla. Po vymene rozvodu se zvuk olejovo-podtlakoveho cerpadla vyrazne zhorsil. Navic se zmenil projev vysokotlakeho cerpadla (HPFP), ktere zacalo obcas pri pusteni plynu kovove "cvakat" (nyni "cvaka" permanentne). Mel jsem mylne podezreni, ze zvuk zpusobuji ventily/zdvihatka v souvislosti s rachoticim olejovo-podtlakovym cerpadlem, ktere nedava uz spravny tlak oleje, ale vymena cerpadla problem neodstranila.
  8. Od vymeny asi 8tkm. Cerpadlo po startu slyset je, ale oproti tomu staremu je ten zvuk rozhodne mirnejsi. Jestli se to vyplati menit, tezko rict, to bys asi musel zmerit tlak oleje/podtlaku pred a po vymene, jestli to opravdu ma nejaky vliv na funkcnost. Dal jsem za to asi 17k v neautorizovanem servise, ale IMHO me trochu natahli, jelikoz zrovna nemeli ksefty. Vzali si tusim 9h prace za demontaz/montaz rozvodu - vymena "dozivotniho remene" pohonu cerpadla, sundani/vycisteni/pretesneni vany a nejake to laborovani. V autorizovanem servise to nechteli resit a rekli mi, ze je to stav techniky a nic tam neslysi. U me se tyto problemy zacaly vyskytovat po servisu vymeny oleje/brzdove kapaliny + odvzdusneni (mohlo dojit k poskozeni/vzniknuti netesnosti/ spojkoveho loziska, nejakeho valce, posilovace brzd?).
  9. Ano, s tim souhlasim, i me nove (original VW group) cerpadlo je hlucne. Muj problem byl ten, ze hnaci hridel cerpadla uz mela vule + byly unavene membrany (zjisteno po demontazi) a silne klepalo pri zmene podtlaku (stlaceni brzdy, spojky). Vymena rozvodu ho evidentne dorazila a postupne se zacaly objevovat druhotne problemy (zejmena klepajici ventily?, tvrdnuti brzdoveho pedalu, spatny chod spojky, skubani motoru pri vysoke zatezi na dalnici). [EDIT: Mezi vymenou rozvodu a cerpadla jsem najel ~600-700km].
  10. V neautorizovanem si vzali 17k, z toho tusim 9k cerpadlo a zbytek prace. Musela jit dolu vana + jeji vycisteni, vyndani a zkoumani stareho cerpadla, demontaz rozvodu (vymena dozivotniho "vytahaneho" remenu pohonu cerpadla) a nastrojeni zpatky. Vypusteny olej se nalil zpatky, pak jsem akorat dolil ztraty (asi 3/4 litru). Predpokladam, ze v autorizovanem servisu by ta cena byla +- stejna. [OFFTOPIC: Vymenu rozvodu jsem sel puvodne do autorizovaneho servisu reklamovat, ze mi po ni zacal motor divne klepat. Tam me "odbyli", ze vse je udelano spravne, ale ze tam muzu auto nechat a podivaji se na to. Po asi 4 dnech, co tam auto stalo, jsem si ho prevzal zpet a nic se neobjevilo, pokud se vubec neco zkoumalo. To klepani se neprojevovalo pri kazdem startu, ale kdyz uz se projevilo, tak vzdy bylo doprovodnym jevem tvrdnuti brzdoveho pedalu, pokud jsem ho tak 2-3x zmacknul na podlahu. Pak se k tomu pridalo mlaceni spojkoveho loziska (+ spojkovy pedal zabiral "nepredvidatelne") a auto slo hned do servisu. Predpokladam, ze kdybych cerpadlo nevymenil, tak by se objevila i kontrolka mazani, jak popsal BubakBB.]
  11. Video je po vymene rozvodu, pred vymenou cerpadla. U toho tveho videa jde v pozadi take slyset cerpadlo. Rozvod mi jemne popiskaval, ale byl to konstantni zvuk, jiny nez ten tvuj, navic byl slyset jenom pri otevrene kapote. [OFFTOPIC: po vymene rozvodu se zmenil i zvuk motoru, asi dano jinou kladkou - https://www.youtube.com/watch?v=QYbKEbfU5uU]
  12. Sice vlastnim Golf, motor CRBC, 151tkm, manual, ale take jsem resil problem s olejovym/podtlakovym cerpadlem. V autorizovanem servise vymenili rozvody, nepomohlo. Pri zkoumani jsem vypozoroval, ze pri stlaceni a stani na brzde se zvuk zmirni, pri naslednem povoleni pedalu se cerpadlo opet "rozklepe". Po vymene rozvodu se zvukovy projev znatelne zhorsil. Navic jsem si vsiml, ze pri vytoceni motoru k omezovaci (2500 ot.) a naslednem pusteni plynu se ozyval klepavy zvuk z horni casti motoru - asi ventily? Doprovodny jev byl 1) tvrdnuti brzdoveho pedalu 2) pri rozjezdu obcas skubla spojka, jako kdybych ji prudce pustil 3) pri povoleni spojky do zaberu zacalo rachotit spojkove lozisko. Probehla tedy vymena cerpadla za original nove (v jinem servise). To je po studenem startu stale slyset, je ale o poznani tissi. Ostatni problemy zmizely. Ukaze az cas, jestli vymena cerpadla akorat neoddalila selhani jineho prvku na podtlakovem okruhu. Video (po vymene rozvodu, pred vymenou cerpadla): https://drive.google.com/file/d/1h3Zg5qCK25NEhscdui8G9GAY4G-A8kiO/view
×
×
  • Vytvořit nový...