Přejít na obsah

Raven1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Raven1

  • Narozeniny 31.5.1977

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.jawarvhp.wz.cz
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

787 zobrazení profilu

Oznámení Raven1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. A co takhle změřit ,zda tam jde vůbec proud do jednotky a podívat se na pojistku CZ na držáku relé pod komfortkou?
  2. No já bych se podíval na tu vodní pumpu,stalo se mi,že neoriginálka se protočila a zabrala jenom sem tam.
  3. A co takhle předvstřik po rozvodech? VAG,zahřát na 80,základní nastavení a TDI graf.Potom Printscreen ať se můžem podívat.
  4. A typ té Fabie?.Jestli je to 1,4 MPI tak bych šel po kabeláži k čerpadlu řízení a potom po samotném řízení.
  5. Ona to nebude ani tak chyba sondy,jako spíše chyba výroby.Na některých 1,4 MPI se tyhle stavy flashovaly a existuje neoficiální metodika,jak tohle řešit.Bohužel se to dá zdělat pouze v autorizovaném servise.Přepsáním jednotky s toho uděláš v podstatě jednosondu AME a jednotka tu druhou přestane brát v úvahu.
  6. Musí se opatrně sundat platy,které kryjí levou stranu vnitřku dveří a pak rozpojit kabelový svazek a potáhnout kousek dráty,rozříznout izolaci a skontrolovat.
  7. Najeto má 87 000 to rok 2009 2,0 CR,dneska jsem to přepájel,kabely jsem nahradil za trochu delší,dal to do smrštovačky a pak zabalil do vulkanizační pásky,tak snad bude klid.
  8. musel bys změnit celý svazek,ty dráty jsou tak krátké,že každý pohyb je natáhne a po pár kilometrech už praskne bužířka a už to jede.
  9. Tak zrovna dneska Twindoor bez funkce,nesvítilo osvětlení v kufru,musel jsem to nouzově otevřít.Pak jsem mechanicky odjistil střed dveří, a rozebral kabeláž.A nestačil jsem se divit.Z dvanácti drátů jich je 7 přerušených a zbylých 5 s polámanou izolací.Takže pájka,cín a uvidíme co z toho vyleze.
  10. Auto už jede. Málem to bylo na generálku hlavy,ale vypustil jsem ten hnůj,který asi byl kdysi olej,vyčistíl a vyškrábal vanu,cca 1mm karbonu po celém povrchu vany zevnitř.Vyfoukal a tlakem vypláchl celý motor benzínem a čističem,přetěsnil vanu,vyměnil filtr,změřil po zahřátí mazací tlak a díky bohu je to O.K Jo a málem bych zapomněl,sycí koš totálně neprůchodný a v olejovém čerpadle rýhy,takže obojí na výměnu.
  11. Tak abch se k tomu vzjádřil. Stejný problém jsem teď řešil u jednoho zákazníka a je to výrobní vada roků 2004/2005 kdy hadička ostřikovače v levém zadním prostoru za C sloupkem vede nad svorkovnicemi zadních světel a třetího brzdového světla a samozřejmě když se přcpe zadní ostřikovač tak hadička vyskočí ze spojky a voda vesele teče do svorkovnic. vyměníl jsem 3 piny ve svorkovnicích a celý svazek vysušil.bohužel ŘJ pomoci při parkování už jsem nezachránil,v ní už si dva piny vzaly dovolenou.
  12. Raven1

    Chyby na VAG

    Ahoj. Tuto závadu způsobuje chybný program v řídící jednotce motoru a řešením je pouze flash na jinou verzi software,tyto chyba navíc podléhá aktuálnímu sdělení výrobce a odstraňovala se v záruce jako servisní akce. Pokud ne,ta někde soudruzi v servise udělali chybu
  13. Raven1

    Chyby na VAG

    Ahoj. Prosím o typ motoru Vin kód. Pokud se nemýlím,stačí nakódovat řídící jednotku,případně provést její přeflashování a adaptaci případně readiness code.
  14. Dobrý den. Nechci si hrát na moudrého,ale tu škrtící klapku je třeba nastavit a zadaptovat,případně ještě vymazat adaptační hodnoty motoru v elektronice motoru na adrese 01,kanál 00 a to na nulové hodnoty,jinak klapka neví v jaké poloze se při volnoběhu nachází.
×
×
  • Vytvořit nový...