Přejít na obsah

jiri001

Uživatel
  • Počet příspěvků

    85
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 544 zobrazení profilu

Oznámení jiri001

  1. Nevím, nepídil jsem se.......
  2. Tak se musím podělit o zkušenost. Nahrál jsem projev na tel. a předal jako podklad servisu. řekli mi, že neví, že to musí proměřit a že to tam bude celý den, aby dodrželi proceduru, co jim předepisuje škoda-auto. Odpolko volali, že udělali upgrade sw a vše funguje. Již jsem měl možnost vyzkoušet a opravdu funguje. Takže pokud se vám po zmáčknutí jen na chvilku zazelená ikona výhřevu čelního okna, vězte, že to v pořádku není, výhřev čelního okna opravdu není aktivní a škoda-auto již o tom ví......Díky všem za odpovědi.
  3. Zkusím to nejprve přes tu chytrou klimu, abych měl když tak podporu pro tvrzení, že to mám stejné, ale je pravda, že koncem listopadu mi přehrávali sw, ale verzi mého update nevím.....
  4. Tak já se taky přidám se svou zkušeností. Protože parkuju v garáži, tak vlastně funkci vyhřívání čelního skla v zásadě nepoužívám a od léta, co mám OIV jsem jen nastavil onu fci automatického vyhřívání čelního skla. Jak teď bylo -12 tak jsem parkoval venku a jak jsem byl zvyklý z O III, nastartoval jsem a zapnul výhřev čelního okna - tady ovšem na displeji a šel škrabat ostatní okna, jaké bylo moje překvapení, že to nefungovalo, zkoušel jsem to znovu a znovu a ikonka vždy na chvilku zezelenala, u ikonky clima se objevil symbol, výhřevu okna, ale po cca 1 s ikona výhřevu ona opět zbělala a kontrolní symbol rovněž zmizel. Poslal jsem video do servisu a tam mi řekli, že mám přistavit vůz a provedou příslušná měření a budou to řešit se škoda-auto, protože s tím vlastní zkušenost nemají. Uvedené mi dělá i když deaktivuji fci automatického vyhřívání čelního okna a vše se snažím ovládat manuálně. Petros GR máš to stejně?
  5. No tak to musím taky vyzkoušet, neb prozatím jsem jen nadával, jak špinavé to je :-) Taky mám style plus a bez zadního stěrače.
  6. Ano umí, pokud se zrovna systém uvolí ti alespoň jeden z telefonů připojit.......Aneb i po svolávačce se stává, že se telefon musí spárovat ručně.... Děje se to ještě někomu nebo jsem na tom takto sám?
  7. jiri001

    Led světla

    Mohu se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s přestavbou halogenových světel kodiaq (active) na led světla z vyšších výbavových stupňů a na kolik tato přestavba přišla? Absence led světel je asi jediné, co mne zatím odrazuje od koupě modelu active, a příplatek za ambition a led světla je 70 tis..... Díky za reakce.
  8. Zdarec JIRI mam ten samy problem na supu 103kw tdi combi 2012 ze zadnich sloupku me jde jen vlazny vzduch predek funguje normal cim to tenkrat bylo?? Dik za odpoved.

  9. Mě to dělalo u studeného motoru v zimě, nikdo nepřišel na to co to je, až mi pomohl jeden článek o tsi motorech, kde bylo popsané, že možné problémy s cukáním za studena po startu dělá bohatá směs, když je zapojeno více spotřebičů a od motoru je vyžadován vyšší odběr(tak nějak to bylo popsané a já nejsem technik) nicméně jsem zkusil vypnout klimatronik a přestalo to dělat. No divil jsem se, 6 válců za studena a neutáhne klima jsem si říkal, nějaká blbost, ale bylo to tak ne že by neutáhlo, ale asi se nastavovala bohatá směs a pak to holt cukalo. No jezdil jsem se studeným autem bez větrání a po chvíli to zapnul a bylo to ok. ale připadal jsem si trochu nadneseně jako když jsem v rapidu laboroval se sytičem, ale to byl rok 1993.......
  10. U mne častý provoz po Praze a regenerace každých cca 400 km.
  11. 25 tis a doléval jsem 0.5 L.
  12. Díky za informace v tomto vlákně. Mám nově pořízenou předváděcí O III 1.6 tdi (18.tis najeto) a už několikrát jsem vyplašeně začal sledovat, že se mi i při krátké jízdě po městě nepravidelně (1-2X týdně)zvedá volnoběh na 1000 ot/min, když dojedu s autem před školku a vykládám malou, tak, a to mám ujeto 10 km a venku jsou i 3 st, mi jede větrák. Po zkušenosti s předchozím autem jsem si začal říkat, že mám smůlu na krámy, ale snad je to opravdu jen ta regenerace DPF - smrad v garáži a puštěné větráky naposledy včera večer.
  13. 248 Km/h rovina při cestě z Plzně do Prahy. Chtěl jsem to zkusit, než jsem se toho zbavil. Sup combi.
  14. Čerstvá zkušenost z cesty do a z Chorvatska. Cesta tam - jeli jsme dvě auta - volvo xc90 a já se supem 3.6, protože kámoš měl v autě 6 lidí a na střeše rakev, jeli jsme tempomatových 125-130 km/h, což mne jako řidiče moc nebavilo, zatímco supa zjevně ano, neboť i při plně naloženém autě až po strop 5 lidí k tomu, při tomto tempu dojel do Chorvatslka za rovných 8 l/100 Km, což považuji za velmi dobrý výsledek na tento motor. Kolega co jel s Volvem, tak tomu u benzínky nechtěl věřit. Zpátky jsem jel již jen s rodinou a jel jsem 140-160 km/hod a spotřeba 8.8 l/100 km takže taky docela slušné. Auto už bylo tak naučené :-), že jsem při tankování měl dojezd 800 km, což je jinak nevídaná hodnota :-))).Jak se ale kmitám po městě jsem zase zpět v realiltě 10-12 l/100km.
×
×
  • Vytvořit nový...