Ahoj lidi,
nikde jsem nevyčetl, jak velkou SD kartu Columbus zpolkne. Víte to? Je to omezené nebo ne? Rád bych koupil 128 gb a naházel tam hodně filmů.
díky
Ahoj lidi,
také se přidám. Dá se odblok obrazu udělat tak, aby se to v případě nehody, nepoznalo? Dnešní řídící jednotky a sw mě přijdou tak chytré, že si pamatují jakýkoliv vstup. Ptám se kvůli záruce a skutečnosti, že se jedná o firemní vůz.
Zároveń poradí někdo, kdo to udělá v Praze/blízké okolí?
Děkuji
Díky za odpověď. Víš ještě jaké verze Columbusu existují? Která je nejnovější a která nejstarší? Budu Columba kupovat, tak ať se mě nestane, že koupím nějakou starší verzi...
Ahojte, poraďte prosím. Je tu mnoho stránek a nemám čas si vše pročítat.
Potřebuju vyměnit do O2 scout r.v.2008 vyměnit Stream za Columbus a mám pár otázek:
a) potřebuji k tomu GPS anténu, gateway a ještě něco?
jaké existují verze Columbusu a jaký je mezi nimi rozdíl
Děkuji za odpověď
Ahojte,
měnil jsem brzdy na Octu Tdi PD 96 kW. Origo už byly sjeté. Kupoval jsem dle nejlepšího hodnocení z těchto příspěvků Zimmermany klasické + Ferodo desky. Po cca 4 000 km se začaly vlnit a teď při 10 000 jsou na hovno. Při brzdění se třepe volat jak kráva.
Předtím jsem měl Octu 66 kW, 2x jsem měnil Ate Powerdisk rýhované + adekvátní desky na to Ate a vždy po cca 4 000 toto dělaly také.
Takže už vážně nevím co koupit. Podotýkám, že vždy při nasazení nových brzd 2 000 km jezdím klidnou jízdou a snažím se moc prudce nebrzdit.
Stejnou situaci jsem řešil i já. Vyměnil jsem plno věcí, stálo to moc peněz a nakonec pomohlo jen když jsem vyměnil startér + baterku. Od té doby v pohodě.
Na předchozí Octavii jsem měl 16" kola. Vyzkoušel jsem gumy značek Barum, Michelin a Bridgestone. Nejlepší z nich dle mého názoru byly Micheliny a to hlavně proto, že mají z výše uvedených daleko lepší životnost.
Nyní kupuju nové 225/45 R17 Michelin Pilot Sport 2. Tak uvidíme
Ahojte,
má zkušenost s brzdami je taková:
Na Octavce TDI 66 kW - měl jsem obě kotoučové nápravy. Poprvé Ate Power Disk + desky Ate - po asi 15 000 se zkřivily. Podruhé Ate Power disko + desky Ate znovu - asi po 12 000 km se zkřivily. Účinnost viceli dobrá, jen ty destičky ubývaly rychle. Při opakovaném a tvrdém brždění nepolevovaly.
Teď mám Octu TDI 96 kW - po seriových brzdách jsem volil variantu kotouče Zimmerman (neděrované) + desky Ferodo (standart) - oproti originálům lépe brzdí, najeto na nich 5 000 km - volant se netřepe, takže v poho. Uvidíme kolik kilometrů natočím. Zatím ani při opakovém neunavují - uvidíme jak to bude v létě.
Pokud bys měl zájem, můžu ti dát kontakt na chlápka, který ten chip mě dělal. Chipoval jsem u něj 2 Octavky a všechny super - spotřeba nižší, kouřivost se zvýšila jen tak o 10 až 20% více (dobrej výsledek) a výkony velice působivé.
Díky tomu, že jsem ho doporučil více lidem a ty si u něj auto nachipovali, tak to udělají i za nižší cenu než udává na netu (tuším 15 000 Kč). Bez papíru to udělá za 6 000 Kč. Zkušenosti má a chipuje už mraky roků - hlavně VW motory.
Klidně pošly vzkaz a dám ti na něj kontakt.
Odkud vůbec jsi?
Ahoj, úplně stejný problém jsem řešil asi půl roku na TDI 66 kW.
Dle servisu jsem udělal následující kroky:
1. Výměna žhavičů - nepomohlo
2. Výměna vstřikovacího čerpadla - nepomohlo
3. Výměna startéru + nová baterie - pomohlo a od té doby za tepla motor naskočil hned.
Snad ti to pomůže. Vrazil jsem do toho plno peněž a nakonec to byl jen startér s baterkou.