

puli
Uživatel-
Počet příspěvků
23 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Statistiky prodejce
- 0
- 0
- 0
Popularita
0 NeutrálníO uživateli puli
-
Hodnost
Nováček
- Narozeniny 4.1.1976
-
Cukanie motora na volnobehu (1.9 TDi 77kw)
puli odpověděl do tématu od kubasta téma v sekci Motor 1.9 TDI PD
Nevíte kde ten snimač na kliku je ,jak se tam dostanu.Protože mě to taky cuká už dost a diagnostika píše to čidlo. -
Vymena palivoveho filtru u TDI - navod ELSA
puli odpověděl do tématu od roxtidy1 téma v sekci Motor 1.9 TDI PD
Podle tady toho jsem poznal správný filtr. http://www.skoda-dily.cz/blog/jak-poznat-spravny-palivovy-filtr-pro-octavia-2-tdi-11.html -
VYŘEŠENO,takže žádné turbo to neni akorát u interkolu co vede do ni hadice tak se ulomila ta hlinikova část,byla vyměněna za jinou a vše vyčistilo a jezd íse dál.Ale diagnostika píše pouze jednu chybu , pouze se objevilo viz.foto.Je to eror co se obveví parkrát zabliká a pak zmizí i ve škodovce to vidí poprví.co to znamená..A ten snímač klikové hřidele nepíše musí se vyměnit.
-
Takže dnes vymalováno,jel sem po dálnici z práce domu a ozvala se rána jak z děla.černej dým jak lokomotiva a netáhlo to vubec tak asi turbo.Takže to bude servis na dlouho protože to neni levná zaležitost.
-
Takže sem byl na diagnostice jak v servisu tak ve skodovce a chyby vymazány akorát dvě chyby se ukázaly viz.foto a jezdí to zas normálně.těd nevím jestly to bylo tim co sem udělal nebo ne samodřejmě radio a zesilovače sem jěště nezapojil.v nejbliší době vyměnim asi ty snímače.
-
Takže po tejdnu co sem stim nejezdil sen neodolal a odpojil co se dalo ,mel sem tam RNS z vw a vyndal sem to ,pak zapojení zesilovaču(nevim proč ale bylo to napojeno na pojistkovou skřín v motoru). A abych se nenudil tak sem vyčistil EGR ventil a dal nový svíčky.Ta klapka de určitě dost znát že se vyčistila,svíčky nekteré byly volný a některé dost utáhlý.Takže sem to neska auto protáhnul a jezdí se dál,ale určitě v pondělí jedu do servisu na diagnostiku.
-
zdravím,muj problem je ,.mám najeto 285tiskm motor šlape krásně nová spojka v 250tiskm,ale když se rozjedu tak jakoby se zaseknou otáčky a spadne do nouzáku vyruší se to kdyš slápnu spojku jinak na nic to nereaguje.pak dvojku a to samý.Vzdicky to napíše motor do dilny a bliká kontrolka žhavení.nic jineho to nedela a nepíše.na vagu to vipíše asi dvacet chyb od snimače teploty až po rozvody a když se vymažou hned naškočej jiný a moc.mě napadá jestly řidici jednotka.ani vaha vzduchu a pedál to neni
-
vy ste to vubec nepochopily takze, vzal sem strem vykuchal sem ho a udelal zneho kryt na 2-din dvd radio protoze to stoji pred panelakem a kdyz jedu tak ten kryt -strem- tam muze bej protoze to hraje prez dalku a vypadato origo no a kdyz sundam kryt-strem- tak tam je dvd radio a udelal sem jeste ramecek z mdf a nalakoval a mam krasne zapusteny dvd radio je to delany kvuli dvd radiu protoze tam sou napojeny zesilovace a je zakryty proste vylepsovak jak zakrit 2din radio dvd..
-
ja bych se taky prijel urcite podivat.michal
-
ja sem si to nechal delat a je to parada akorat kdyz otocim klickem tak nachvilku nabehne eror a pak zhasne na diagnostice ve skodovce my rekli ze to nikdy nevideli a rekli ze ridici jednotka poznala jine napjeti tak nevim
-
takhle sem dopat mam to na leasing takze vsechno v pohode aspon tam daly novy xenony a chladic jinak sem jel za dodavkou a vubec sem nevidel ze brzdi starej ford tranzit
-
toto sem fotil ted mobilem
-
no radio origo tam bylo kdyz sem to kupoval ale vadilo me-nema mp3 a nejde na zesiky-tak sem ho kuchnul kvuli 2-din radiu a vyplatilo se zde dalsi foto-ale stale delam furt na tom
-
presne tohle sem resil hodne dlouho octavia se me libi s origo radio jinak to neni ono a pak sem vymyslel tohle-pod panelem radia je 2-din radio dvd