Jump to content

ELXEL

Uživatel
  • Content Count

    336
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

58 Excellent

About ELXEL

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

741 profile views
  1. Tak buď se v Brně něco chystá nebo jsou nové mapy špatně, protože mi to ve hrozne spoustě ulic dává 30 i kdyz tam není.
  2. Ten konec května by mohl odpovídat, on je vlastně už červenec :-D
  3. To píšou na stránkách VW, ale jsem si celkem jistý, že jsem to kontroloval před méně než měsícem (mám teď Golfa) a určitě to tam nebylo. Shodou okolností jsem na to kouknul dnes a objevilo se to tam. Nevím ale, kdy se to přesně objevilo.
  4. Já jsem dneska Golfem ještě nejel, tak uvidím, až do něj večer sednu, jak to bude vypadat.
  5. Gerhard omylem připojil uživatele k testovacímu serveru :-D
  6. Ten problém není jenom u škodovky, stejné problémy má i CarNet od VW, taky to pozoruju od středy, včetně toho Internal Server Error. Přepdokládám, že na pozadí je společný zdroj dat a je to akorát jinak „naskinované“ pro různé značky.
  7. Budu předpokládat, že Škodovka má stejné zdroje jako Volkswagen. Co se vytížení silnic týká, tak je to s Waze plně srovnatelné IMHO, někdy možná lepší, někdy možná horší. V čem se to může lišit a liší, jsou uzavírky, u nás má Waze dobrou editorskou podporu a všechny uzavírky jsou v něm vidět hned, nebo velmi brzo poté, co je někdo nahlásí. CarNet si to bere z nějakých oficiálních databází, takže něco je tam vidět okamžitě a správně (třeba v Brně na dvě hodiny čistili jedno rameno tunelu a to bylo v ten čas přesně v infotainmentu viditelné) a něco tam není vůbec nebo se objeví až po delší době (IMHO úřady prostě nezadávají správně ty uzavírky, jak by měly, ale to je moje spekulace). Výmoly/odstavená vozidla/švestky umí jenom Waze. Pak taky záleží na zemi, kde to budeš používat. V Německu je Waze spíš slabší, u nás je hodně silný. Další věc, kterou je třeba brát v potaz je to, že Amundsen si cesty plánuje sám, tj. on naplánuje trasu a třeba až po chvíli mu dorazí aktuální dopravní informace a to může být na přeplánování pozdě (ale nemusí), zatímco Waze plánuje na serveru, který ta data samozřejmě má. Suma sumárum: Obojí funguje slušně, někdy selže to, někdy ono. Na delší cesty, kdy vím, že hrozí kolony (typicky D1 do Prahy), pouštím obě navigace.
  8. Takže jestli to chápu správně, přišel jsi o držáky na pití a při prudším manévru telfon odletí bůhvíkam :-D
  9. Waze může klidně jet z daty, která si načetl před hovorem. Že se mu přeruší datový tok ještě neznamená, že přestane úplně fungovat. Ale jak píšu, s LTE by mělo jet obojí.
  10. Jezdil jsem jak v O2 RS tak v O3 RS, oboje osmnáctipalcová kola (O3 na zimu 17) a to není ani jiná liga, to je jiný sport. O3 má výrazně lepší jízdní vlastnosti než OII a to jak z hlediska komfortu tak z hlediska jistoty jízdních vlastností (zkuste si v O2 prudce brzdit z vysoké rychlosti například). Oboje benzín, podotýkám (umím si představit, že diesel může mít malinko jiné naladění). Jinak dost velký rozdíl v jízdních vlastnostech můžou dělat i kola - mezi 17 a 18 palci jsou kromě komfortu i drobné rozdíly třeba při prudší změně směru.
  11. To sice pochopili, ale působí to trochu směšně, jako v tom vtipu, kdy policajt říká "Pán je nějaký suterén, když mu nesvítí pravý heligón."
  12. T-Mobile to měl, ale z nějakého záhadného důvodu to přestal u nových tarifů nabízet (měl jsem to v tabletu). Jinak AFAIK právě u LTE už data i hovor najednou fungovat můžou, ale nevím, jak spolehlivě to mají operátoři i výrobci mobilů implementované, takže tohle je relevantní důvod. Já naštěstí v autě téměř netelefonuju (nemám to rád), ale kdybych musel a viděl bych, že data a hovor zároveň nejedou, dával by mi CarStick mnohem větší smysl.
  13. IMHO protože automat bez auto hold funguje tak, že po puštění brzdy se auto rozjede. A najednou byste měli v autě funkci, kdy se po puštění brzdy nic nestane. Navíc si umím představit, že tam bude i jiný, technický důvod (například, že držet tlak v brzdovém systému automaticky z nějakého důvodu není vhodné).
  14. A má ten CarStick nějakou výhodu oproti nasdílenému netu z mobilu? Já jsem o tom uvažoval, ale nějak jsem nezjistli, k čemu by mi to bylo dobré kromě toho, že bych musel platit další SIMku.
  15. Trochu se zpožděním (sleduju to tu méně, co jsem změnil vozidlo) - tohle je AFAIK legislativní požadavek ve Slovinsku (nebo aspoň byl, když jsem tam byl před deseti lety na dovolené), takže bych očekával, že Škoda bude mít možnost tohle softwarově řídit.
×
×
  • Create New...