Přejít na obsah

injeniero

Uživatel
  • Počet příspěvků

    51
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    281410068

Oznámení injeniero

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. vymenena prevodovka za MR2006+, problem vyresen... vakl na hrideli jako prase (( timto jsem definitivivne ztratil posledni zbytky duvery v skoda MB....
  2. me to delali vcetne spojky za 25tisic... 2.0TDI 103kW
  3. pokud je to mala dira, da se to zavarit... ja to resil vymenou hlavy.. od te doby (2roky zpet) jsem nedolival chladici kapalinu ani jednou...
  4. Zdravim, posledni dobou mam problem s prevodovkou u OII ( 2.0TDI r.v. 2004 113tkm) a je to nejhorsi chyba co muze byt (dela jen obcas). Obcas se rozvibruje radici paka. Predesilam, ze nedavno (5tkm) byly meneny predni pollosy, vnitrni klouby, spojkovy valec (nevracel se pedal a nesla vyradit 2ka do neutralu), silentbloky a setrvacnik s spojkou (ani se nepteje co me to stalo...). Popis problemu: - dela to pokud je tam 4ka a trochu 6ka - nezavisi to na zahrati motoru - kdyz to vibruje docela to ma negativni vliv na dynamiku auta - pokud se problem vyskytne, tak zacina tim, ze pri prerazovani z 3ky na 4ku zacina vibrovat radici paka, a to pri poustenni spojky, - nejvyraznejsi vibrace jsou po ubrani plynu (pokud vibruje a seslapnu plyn vibrace zmizi) - pokud dam 4ku a nezacne vibrovat, dale behem jizdy jiz pak nevibruje (ani pri ubrani plynu) - pokud vibruje, tak pri ubirani a pridavani plynu se paka posouva dopredu a dozadu o cca 0.5cm. (mozna vic, nedela u jinych kvaltu) - volnobeh je vse ok a ani vyslapavani spojky nic nedela - pri vyssich rychlostech (6ka a 130+) jsou ciiti mirne neperiodicke (respektive mirna perioda) vibrace do auta, a pri mirnem vyslapnuti spojky za jizdy (pod plynem) jakoby do vystaveni - citelne vibrace do spojky (pri nizsich rychlstech -treba 3ka zadne vibrace nejdou) Me je divny, ze to dela jen ta 4ka a a trochu 6ka. To me mate. Poradi nekdo? Diky
  5. Bohuzel jsem se asi zaradil do skupiny uzivatelu 2.0, kteri maji zapotrebi znat tento web. Nedavno zacalo neco "rachtat v motoru". Bylo to z prostoru kde se toci remen, tak jsem si puvodne myslel ze je to remen, nebo napinak nebo tak neco... Nejmarkantnejsi to bylo na volnobeh, ale i pri akcelereaci. Rachtalo to za tepla i za studena. Jediny kdy to nerachtalo, kdyz sem ubral plyn, respektive brzdil motorem. No nebudu to protahovat, byla to strzena remenice (respektive nejakej zavit na ni) na alternatoru. Standartne se to pry resi vymenou alternatoru (15kCZK?), ale nakonec to prej nejak pretocili na soustruhu. Tak jsem zvedavej, zda to vydrzi a co jinyho se jeste na tom aute pose..e. Hlava a AGR je uz meneny, takze jeste zbejva turbo, setrvak a striky.. ;-)
  6. Zdravim, chci se zeptat, zda se nekomu podarilo zjistit cim to je, zda je to na vymenu Rj nebo neco "mensiho"? Nedavno mi to zaclo taky delat. Z mista u spolujezdce proste nedostanu teplej vzduch, ani kdybych se rozkrajel. ((( ani econ a ni klimatka (tam spis pomalu rostou krapniky). Vzhledem k tomu,ze tam sedi manzelka, ktera rada teplo, tak je to "kapanek problem" ;-)
  7. zdravim panove moje OII (11/2004) byla "kapanek nemocna", takze byla u pana doktora: 1. 81tkm - praskla hlava, nesla zavarit (mozna jsem to mel resit drive), takze nova hlava a rozvody = 30.000,- od ty doby starty jak z partesu, zejmena studeny, na drc... driv se to klepalo jak jak kdyby tomu mel vypadnout motor... 2. 83tkm - klapka vyf. plynu ("emise do dilny"), uz se objevovalo drive a zmizlo, ted sivitilo porad = 8.400,- jo a chcipa to podsttane kultivovanejs, driv to kopalo jak koza... tak jsem zvedavej a doufam, ze je to posledni co jsem do toho nasypal ;-)
  8. Ja se z toho auta fakt pos... Uz 4 dny, jak mavnutim kouzelneho proutku, jede jak z fabriky. Startuje studeny na drc, a je jedno jak dlouho stoji... za plynem jde jedna basen... Asi se nekde neco hnulo. Vymetl jsem svoji blbosti totiz pricnej prah,az jsem skrtnul vyfukem o zem.... Ja uz nicemu nerozumim...
  9. Zdur spolubojovnici, mam dotaz (spise jen potvrzeni mych domenek). Z niceho nic se objevila hlaska "Emise do dilny" a rozsvitil se 'vrtulnik' (takova ta kontrolka). Po 2 dnech opatrne jizdy to samo zmizlo, ale auto se zaclo chovst divne. Nejde za plynem, zejmena na 2. rychlostni stupen. Proste je takovy liny. Na 3ku a 4ku uz je to lepsi. Ale proste to neni ono. Leju do toho Shellku, momentalnce V Power Diesel. Na tu 2ku je to asi nejhorsi, proste jako by vubec nereagovala na plyn, teda se zpozdenim a ma tendence i jako padat vykon. Nastup turba uz neni tak vyraznej, ale celkem je (zejmena na 3ku a 4ku). Tusim spravne, odeslou vahu vzduchu, nebo neco s turbem (ventil N75}? Pristi tyden jdu to pichnout na poc. Dikes P. PS: OII 10/2004 75tis km.
  10. ad vlecka v Melnice. Takhle se totiz vyrabej pirati silnic. Napriklad me pekne nasr. jak dali 50ku od bulovky na most barikadniku. Ta 70ka tam byla uplne vpohode a navic z kopce, to nikdo neturuje. Stejne je nahoru 70ka, takze snizeni hluku o nicem,. Buzny... Ja uz jsem na to modni slovo pirat alergickej, protoze pode deb..ilnich medii a zejmena TV NOHA je piratem kadej kdo jede o 1km/h vic nez je limit, i kdyby to bylo 30. Me uz je z tech jejich ucelovej reportazi na bliti. Goebles by se za takovou propagandu nemusel stydet. Zname to 100x opakovana lez se stava pravdou. Prestoze situace na silnicch neni zas az tak tragicka, tak jsme neustale ladovani pocty mrtvych a zejmena TV NOHA se svyma dojemnyma reportazema a hudebnim podkresem tomu dava korunu... At zite policejni stat a buzerace. sorry za OT. Musel jsem to ze sebe dostat...
  11. No ja jsem vypozoroval nasledujici. 1) studeny starty Jeden cas byly na drc, ale ted dlouho uz ne. Pokud jezdim kazdej den, tak to chytne celkem ok, na drc to neni. Pokud nejedu 2 a vice dni tak se to zacina horsit. Startuje to na 3 valce, ale do 2-3 sec vzdy naskoci. Zatim nejhorsi aktualni zkusenost byla, kdyz jsem nedavno stal tyden venku a po tydnu startoval. Tak to startovalo snad na 1 valec, cely auto se zaklepalo a velmi velmi neochotne naskocilo..no sedyho dymu jak z LIAZky... :-( Taky mam vypozorovano, ze kdyz bych po delsi dobe nastartoval, popojel, chcipnul a pak zase nastartoval tak je na drc. Jinak po 2-3hod stani uz se zase horsi. 2 teply starty Sice relaticne dlouhy (2-3 sec) ale celkem kultivovany a hlavne vsechny stejny. § Perlicka na zaver. Nedavno se rozsvitila kontrolka a na DOTU hlaska emise do dilny. Sice to po 3nech zmizelo, auto jelo normalne, ale uz se to zacina kazit a je liny a nejak nejde z plynem, takze stejne do servisi budu muset a asi to bude vaha vzduchu....
  12. Mam technickej dotaz, jak se to pozna? Ja mam octu s 72tis km, tak abych vedel kdyz to na me prijde.. ;-)
  13. no na tech strankach chybi udaj o povolene rychlosti....coz mi prijde divny... ale stejne tam radsi rychlost dodrzuji.. kazdopadne ty procenta jsou dost vysoky v porovnani s jinejma usekama.... nejlepsi je, kdyz vim, ze obocuji na D1 a nebo na magistralu do centra... to jsem v klidu... i kdyz vlastne ona tam obcas jezdi bradavicnata auta a meri za jizdy, ... :-( Velky Bratr se musi radovat... a bude hur...
×
×
  • Vytvořit nový...