Jump to content

onmi

Uživatel
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About onmi

  • Rank
    Nováček

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

531 profile views
  1. Loni jsem měnil ložisko předního kola na OII. Šroub s hladkou dosedací plochou tj. 200Nm+180°. Měl jsem na to metrový trhák, ale podařilo se mi to dotáhnout tak o cca 90°. A to jsem na tom visel celou svojí vahou, takže na šroubu muselo být cca 850Nm. To mě teda přijde na M16 docela dost. Už jsem se bál co prdne dřív, klíč nebo šroub. Nastavit to trubkou jsem se už neodvážil. Auto od výměny najelo přes 10t a zatím vše ok. Co myslíte, mám to zkusit dotáhnout, třeba si to časem "sedlo" nebo to nechat jako že to je "dobrý"? Nebo jsem mohl udělat někde chybu a proto to nešlo dotáhnout. Co na to
  2. Co se vám honí hlavou?

  3. Myslím, že u 1.4TSI je EU5 od MR10 (22.týden 2009), takže asi ne.
  4. Ty vysoké otáčky po studeném startu jsou asi "normální", ale jenom v rozmezí teplot cca 16-30°C. Alespoň u mě. Pokud je teplota vyšší nebo naopak nižší (i v mrazech) tak otáčky vyskočí na max 800 - a klid pohoda. Podle mě to je nějaká vojebávka kvůli metodice měření emisí 93/116/ECE, s cílem co nejdříve zahřát katalyzátor. Prostě aby se vlk nažral... Těch pár sekund po startu se to asi ještě neměří . Budiž, ale zvuky to vydává příšerné. V tomto testu to přirovnali k drtičce na kamení. Ano, tak nějak. Mám EU5, jak je to u EU4 nevím, třeba to nedělá.
  5. Tak koncovka to určitě není, žádnou nemám. Něco jako voda v koncovém tlumiči, to jsem taky zaregistroval, ale to je spíš takové prskání nebo plivání, po delší jízdě to přestane, a navíc to nemá takovou sílu, aby to bylo slyšet uvnitř - to mi nevadí. To co jsem nahrál vychází někde z prostředka auta a uvnitř to teda slyšet JE. Kdyby nebylo, tak bych to neřešil. Jsou to nějaké tlakové rezonance či co já vím. Jezdím hodně po městě a trápím se, trápím. Jestli vevnitř nic neslyšíte, tak buďte rádi. Když si pustím naplno Accepty tak taky nic neslyším, ale to pro mne není řešení. Je to moje p
  6. Ošklivě jsem to napísal - a to jsem se ještě krotil... Nemám techniku, čím bych to nějak kvalitně nahrál, tak jsem akorát dceři sebral empétrojku položil ji pod práh a toto je výsledek. Myslím, že je z toho poznat, co se mi nelíbí. studený motor: onmi.wz.cz/studeny.wav teplý motor: onmi.wz.cz/teply.wav
  7. Teda jestli tohle je normální zvukový projev, tak to mě potěš! Já žiju furt naději, že se to nějak vyřeší. Že to buď časem přejde samo, nebo bude nějaká svolávačka na výměnu výfuku nebo tak něco. Ale to jsem asi naivní. Mimo město OK, ale po městě je to až trapné, akusticky to ten (jinak dobrý) motor značně degraduje. Zvláštní, že v mrazech (okolo -10st.) to nedělalo. To byla jiná káva, to byl samet! Tak by to asi mělo být, ale takhle?! Ach jo, kdybych to býval byl věděl, tak jsem oželel eleganci a vzal bych 1,8TSI. Už jenom kvůli tomu debilnímu "bublání" tento motor nemůžu nikomu doporuč
  8. Taky mi to dělá. To bude to, jak jsem už tady psal. Takové jakoby bublání nebo zvonění, těžko se to popisuje. Je to slyšet i při pomalé jízdě, hlavně při rozjezdu. Ale nedělá to furt stejně, někdy víc, někdy míň. I v závislosti na zahřátí motoru. Mám MR2010 najeto cca 6tis a docela mě to sere (admin promine). Sakra co s tím??
  9. ale jo, já ti rozumím. Spotřebu neřeším, že bych na to neměl nebo že z toho mám nějaké pocity. Určité auto v určitém režimu by mělo mít +- nějakou spotřebu, a pokud ji má vyšší, tak někde není něco v pořádku. Aby nová 1,4TSI i po zajetí brala stejně jako 10r. stará 1,8T to by podle mě v pořádku nebylo. A mě by to prostě vadilo, tak proto tu spotřebu tak nějak sleduju no... Samo ne s nosem na maxíku, to už jsem si užil s feldou, když tam začali montovat PP 6kvalt: zpočátku mě připadalo trochu tužší, ale rychle se to zaběhlo a teď to tam padá jako po másle. Akorát po 24 letech s 4/5 kvalte
  10. Od nového auta zatím 7,3. Těžko porovnávat, každý jezdí jinak a jinde, ale je to skoro stejně jako moje stará OI 1,8T. Na rovině 100km/h tacho je to +-5,5l Ke spokojenosti bych potřeboval tak o půl litru méně. Někdo říká - počkej do 10000km, nemám zkušenosti jestli to ještě klesne, je to moje první nové auto. to vorlajz: myslíš ten neartikulovanej řev? to video jsem si pustil a až za půl hodiny jsem začal slyšet na jedno ucho...
  11. To jsem rád, že nejsem sám. Po zahřátí se to trochu ztiší, ten zvuk se jakoby "zakulatí", ale je tam furt. Zkoušel jsem to natočit, ale nemám na to techniku, z foťáku vylezlo jen takové chrčení. Určitě to je výfuk, podle mě střední díl. Jo ty koncovky mám taky tak přivařené. Ale to mě zas tak netrápí, pokud hned po záruce nezreznou a neupadnou. Já jsem spíš přes ty pazvuky no a spotřeba se mi taky ještě moc nezdá.
  12. Tak se taky přidám. Mám ji měsíc, najeto 2000, motor tichý, volnoběh téměř neslyšitelný, i v garáži ho přehluší větrák na 1.stupeň. Dokonce i pod zatížením se chová docela slušně. ALE nezdá se mi zvuk z výfuku. Při rozjezdu, akceleraci z nízkých otáček nebo třeba při prošlápnutí volnoběhu to vydává takový divný chrchlavý-chrmlavý zvuk. Trochu to jako i "zvoní". Co jsem náhodou potkal 1,4TSI někde na parkovišti, tak jsem slyšel to samé. V servisu krčili rameny, že je to nový motor, prý zatím prodali 3ks a všechny to dělaly stejně. Tak nevím, prostě mě to k tomu jinak tichému motoru nepasuje. Ja
  13. Nevíte někdo co si mám představit pod položkou "Ochrana podvozku proti kamenům" ? To jsou jenom nějaké kryty bez zvýšení podvozku, nebo tak něco?
×
×
  • Create New...