Přejít na obsah

z00m

Uživatel
  • Počet příspěvků

    184
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení z00m

  1. Necituj predchádzajúci príspevok, je to v pravidlách fóra. Môže to mať súvis a nemusí, v princípe je to ale jedno, či to má súvis. Tečie to a očakávaš, že to pôjde normálne? Naviac nepíšeš kedy to vynecháva. Pod plynom za jazdy? Na voľnobehu? Tieto motory musia mať absolútnu tesnosť, inak je ich chod nevyspytateľný. Deravý odlučovač je len jedna z príčin nepravidelného chodu. Môžu byť aj opotrebované guferá na kľuke, napríklad. Pokým neopravíš, čo je na prvý pohľad zlé, nemôžeš očakávať, že ti niekto poradí.
  2. To tam chceš ten zlý odlučovač nechať či čo? Za 60€ máš kvalitný diel z druhovýroby, nechápem nad čím váhaš.
  3. Ahojte, trocha som pátral po tom, aké sú tolerancie pri 1.8TSI pre adaptáciu vačky, čiže hodnota vo VCDS v bloku 93, pole 3, ktoré by mali poukazovať na stav reťaze. Rôzne po fórach som našiel, že sa to hýbe od +1,5 do cca -6. Paradoxne k tomu, všade sa však spomína len odstupňovanie na zelenú zónu (0 až -2, netreba meniť rozvody), žltú zónu (-2 až -4, ak sa blíži k -4 vymeniť rozvody) a červenú zónu (-4 až -6, okamžite vymeniť rozvody). Viackrát som ale narazil aj na to, že ľudia mali hodnoty kladné, ale už nikto nevysvetlil, čo to znamená. Pozrel som sa na moje auto, a ja to mám tiež kladné, konkrétne +1,44. Rozvody som dával nové pri GO pred 22k km, bohužiaľ ma nenapadlo sa na tú hodnotu pozrieť hneď po výmene, tak teraz neviem aký to má progres. Viete niekto ako to teda presne je, resp. čo znamenajú kladné hodnoty?
  4. Jasan, ved aj ja som tu Alhambru mal styri roky. A za celu dobu sme to nevedeli vyriesit. To asi nie je to co si chcel pocut, len vravim z vlastnej skusenosti, ze by som skontroloval najprv sanie, ci je v poriadku :-)
  5. Co uz, to si nevyberies. Si zober, ze na Alhambre mi vibroval volant. Len minimalne, v zabere na sestku a aj pri brzdeni. Vymenil som postupne celu napravu - brzdy, ramena, tlmice, ulozenie stabilizatora, riadenie, poloosi a nic. Mechanik bol bezradny. Cista zahada. Tak som s tym jazdil normalne dalej a aj som to s tou zahadou predal. Kupujcemu som to vysvetloval a ten sa len potmehudsky usmieval. Myslim, ze vedel co tomu je a mi naschval nepovedal, aby ma nevystrelo :-D
  6. Zakladne nastavenie klapky je ukon cez diagnostiku - zbehol som k mechanikovi a za 5 minut mal hotove. On hned podozrieval klapku, ale samozrejme u teba to moze byt aj ina pricina.
  7. Mne to dunelo prave v nizsich otackach ako spominas, hlavne na piatom stupni (sestku to nema). Neviem ako je to na tvojom motore, ale na mojom som len zhodil hadicu sania a klapku je tam rovno vidiet. Na chvilu pomohlo zakladne nastavenie a potom sa to zas objavilo, tak som ju vymenil (bola draha ako svina) a je klud.
  8. Mne to na Golfe V, 2.0 SDI (PD), robila klapka na sani. Nehlasila chybu, ale ked sa ohrial motor, tak ostavala stale naplno otvorena a sanie bolo tym padom hlucne aj spotreba stupla.
  9. CNG potrebuje väčšiu nádrž, takže ak LPG ukrojí z kufra, tuto prídeš o kufor úplne. Keďže je to priamovstrek, pálili by sa benzínové vstrekovače, takže potrebná komplikovaná technika. Na šesťvalec rátaj s cenou zástavby okolo 3000€ a ani to nemusí byť strop, takže o návratnosti sa veľmi nedá rozprávať. Čo som počul, tak to nikto neodporúča, lebo sú s tým problémy. Ani nie tak so samotnou zástavbou. Málokto to vie poriadne nastaviť, aby to fungovalo tak ako má a nie len na heslo. Zjednodušene povedané, prídeš o výkon, nič neušetríš a dodrbeš si motor.
  10. Mne to takto kvílilo tiež. Musel som vymeniť spojku.
  11. Nemám tu po ruke návod ale hádam si to dobre pamätám -> naladíš nejakú stanicu, stlačíš a držíš predvoľbu 1, po cca sekunde sa tam stanica uloží (myslím, že to aj pípne). Naladíš ďalšiu stanicu a uložíš na predvoľbu 2, a takto pokračuješ s predvoľbami 3, 4, atď. Potom keď už máš požadované stanice priradené na predvoľby, cez nastavenia rádia si prepneš, aby šípky neprepínali medzi dostupnými stanicami, ale len medzi uloženými predvoľbami (v ľavo hore na displeji sa potom zobrazí taká hviezdička). Predpoklad je mať priradené nejaké stanice na predvoľbách ako som popísal, inak to vždy prepína len dostupné stanice.
  12. Veru, potvrdzujem. Ja som menil na Alhambre pred dvomi rokmi sklo 4x hneď po sebe. Vyhrievané. Prvý raz som ho z jedného dňa na duhý našiel ráno prasknuté pri šoférovom stĺpiku, 2x ma trafil kameň a potom na mňa zletel ľad z návesu kamióna. Nebyť havarijky, tak by som bol skrachoval... Len za spoluúčasť to bolo dokopy 250€.
  13. Ak sú to také jemné zvuky, také pukotanie, alebo vŕzganie, tak to robí stvrdnutá tesniaca guma.Cez víkend som presne toto riešil. Ako sa ochladilo, tak mi to začalo takto pukotať. Vzal som silikónový olej, handričku a celú gumu som tým olejom ponatieral. Masíroval som to asi 10-15 minút, kým tá guma nebola opäť vláčna. Aj vzadnej časti, kde je pevné sklo (aspoň zboku, kam som dočiahol). A zabralo to parádne, znova mám ticho aj na nerovnostiach.
  14. Netreba urobiť cez diagnostiku nejaké základné nastavenie? Vychádzam len z toho, že som menil nedávno klapku na saní (na inom aute) a aj nová mi hádzala chybu, kým sa neurobilo základné nastavenie, tak či to nie je niečo podobné.
  15. V slovenskom konfigurátore je opäť dostupný.
×
×
  • Vytvořit nový...