Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

z00m

Uživatel
  • Počet příspěvků

    161
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

8 Neutrální

O uživateli z00m

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. z00m

    Zvláštní zvuk při rozjezdu 1.8 TSI 4x4

    Mne to takto kvílilo tiež. Musel som vymeniť spojku.
  2. z00m

    AMUNDSEN

    Nemám tu po ruke návod ale hádam si to dobre pamätám -> naladíš nejakú stanicu, stlačíš a držíš predvoľbu 1, po cca sekunde sa tam stanica uloží (myslím, že to aj pípne). Naladíš ďalšiu stanicu a uložíš na predvoľbu 2, a takto pokračuješ s predvoľbami 3, 4, atď. Potom keď už máš požadované stanice priradené na predvoľby, cez nastavenia rádia si prepneš, aby šípky neprepínali medzi dostupnými stanicami, ale len medzi uloženými predvoľbami (v ľavo hore na displeji sa potom zobrazí taká hviezdička). Predpoklad je mať priradené nejaké stanice na predvoľbách ako som popísal, inak to vždy prepína len dostupné stanice.
  3. z00m

    Vyhrievane celne sklo??

    Veru, potvrdzujem. Ja som menil na Alhambre pred dvomi rokmi sklo 4x hneď po sebe. Vyhrievané. Prvý raz som ho z jedného dňa na duhý našiel ráno prasknuté pri šoférovom stĺpiku, 2x ma trafil kameň a potom na mňa zletel ľad z návesu kamióna. Nebyť havarijky, tak by som bol skrachoval... Len za spoluúčasť to bolo dokopy 250€.
  4. z00m

    čudne zvuky panoramatickej strechy

    Ak sú to také jemné zvuky, také pukotanie, alebo vŕzganie, tak to robí stvrdnutá tesniaca guma.Cez víkend som presne toto riešil. Ako sa ochladilo, tak mi to začalo takto pukotať. Vzal som silikónový olej, handričku a celú gumu som tým olejom ponatieral. Masíroval som to asi 10-15 minút, kým tá guma nebola opäť vláčna. Aj vzadnej časti, kde je pevné sklo (aspoň zboku, kam som dočiahol). A zabralo to parádne, znova mám ticho aj na nerovnostiach.
  5. z00m

    Chyby / závady z diagnostiky

    Netreba urobiť cez diagnostiku nejaké základné nastavenie? Vychádzam len z toho, že som menil nedávno klapku na saní (na inom aute) a aj nová mi hádzala chybu, kým sa neurobilo základné nastavenie, tak či to nie je niečo podobné.
  6. z00m

    CNG zmizelo z ceniku

    V slovenskom konfigurátore je opäť dostupný.
  7. z00m

    4x4 Cuknutí při rozjezdu

    Síce staršia téma, ale potvrdzujem. Mám S II Combi 4x4 1.8TSI r.v.2010 a mám rovnaké symptómy - pri rozjazde na 1. stupeň s vytočenými kolesami ani nieže cuknutie, ale také ľahké zaváhanie. Pri rozjazde rovno nič. Už som si myslel, že mám halucinácie, ale mechanik potvrdil, že je to vlastnosť, nie závada :-)
  8. z00m

    Klakson raz ide raz nie

    Mal som rovnaký problém ešte na O1. Bolo to klaksónom. Netrúbil mi hlavne keď bolo vlhko. Ale premeral by som aj kabeláž na tvojom mieste.
  9. z00m

    Koupě ojetého Superba II

    Podľa tej faktúry je tam na opravenú hlavu záruka 6 mesiacov, neviem však koľko dali záruku na opravený motor. Pri takej oprave už by som vymenil aj ložiskovú stenu a riadiaci ventil a to na faktúre nevidím. Menili tam aj piesty, takže spotreba oleja by mala byť vyriešená. Každopádne tá cena je veľmi podozrivá, ako tu už viacerí spomínajú, aj keby bol úplne holý-bosý v základnej výbave. A hoci motor môže byť spravený, bude tam nejaký iný zádrheľ (vytopené? búrané?). Bez dôkladnej inšpekcie na zdviháku a diagnostike by som do toho nešiel.
  10. z00m

    Výmena motora 1,8 Tsi

    Súhlas. BZB radšej opraviť. Repas hlavy bude tak 200-250€, podľa toho koľko ventilov a zdvíhatok bude v prdeli, rozvodová sada je okolo 300-350€, vymenil by som aj ložiskovú stenu (cca 130€) a ventil (cca 80€). Plus všetky tesnenia samozrejme. Vyjde to násobne lacnejšie ako potom oservisovať CDAA. Teraz som robil GO CDAA a je to pekná raketa aj s kamarátskymi cenami na diely :-)
  11. z00m

    Koupě ojetého Superba II

    Možno to boli narážky na tie rozvody, nevybavujem si to už presne. Len som písal, že som na také zmienky narazil. Každopádne uplne súhlasím, že je to základný motor, v SII neveľmi kultivovaný a je to vyslovene núdzovka, tak by som sa mu radšej vyhol.
  12. z00m

    Koupě ojetého Superba II

    Na šrot asi nie, to súhlasím, ale zachytil som zmienky o tom, že keď sa tej 1.4 nakladá, tak toho veľa nevyrdží. Ale to bude asi obecný problém slabších motorov v ťažkých autách.
  13. z00m

    Koupě ojetého Superba II

    To som čítal aj na zahraničných fórach, nie len na tomto, takže asi na tom niečo bude. Naviac podľa môjho osobného názoru má tá 1.4 oproti 1.8 hodne "surový" chod. Pár krát som to šoféroval a nechcel by som to. Na okreskách a v meste je to slušné, ale na diaľnici tomu rýchlo dochádza dych a chýba pružnosť.
  14. z00m

    Koupě ojetého Superba II

    Podľa mňa nijak výraznejšie. Možno @suri. povie detailnejšie, ten má asi najviac prehľad o dieloch na 3.6.
  15. z00m

    Koupě ojetého Superba II

    Ja mám SII Combi 1.8TSI 4x4 r.v. 2010. Vybral som si ho presne z dôvodu nízkeho ročného nájazdu. Na bežné jazdenie je výborný - pohodlný, živý, s rozumnou spotrebou a vyjdeš s ním takmer kamkoľvek, kým ťa nezastaví výška podvozku. Som s ním spokojný. Ale ako tu viacerí píšu, cucne si olej (u mňa zatiaľ v norme udávanej výrobcom - okolo pol litra na 1000km) a treba dávať pozor na rozvody. Zvýšenie výkonu rozhodne neodporúčam, tie piestne krúžky nie sú na to stavané. V prípade, že si vyberieš túto motorizáciu, nechoď do ročníka nižšieho ako 2013. Staršie vždy žerú olej a časom to treba riešiť - odkarbónovanie a repas hlavy + výmena piestov, čo je finančne dosť náročné. Ak sa to má spraviť poriadne, tak pre motory do októbra 2011 varianta s piestami Kolbenschmidt KS40251600 si pýta okolo 2000€ len za diely. Ak by si chcel originál škodovácke piesty, tak treba prirátať minimálne 300€ za drahšie piesty a 800€ za ojnice. Na motory po októbri 2011 už ojnice netreba. Ale zas keď sa to spraví, tak je s tým pokoj a stačí dávať pozor na rozvody. Ešte je varianta kúpiť to za lacno stretnuté a dať si to spraviť - investícia okolo 3500€, ale vieš že máš v motore nové črevá a je na ne relatívne spoľah. Alebo choď do 3.6FSI :-)
×