Přejít na obsah

Vojtěch Vaníček

Uživatel
  • Počet příspěvků

    51
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Vojtěch Vaníček

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Z vlastní zkušenosti bych do neoriginálního ovladače ve vystřelovacím klíči nešel. Je to vyrobeno z nekvalitních materiálu, za ty peníze to ani nelze jinak. První problémy jsou už při frézování profilu klíče, planžety jsou většinou z měkeho materiálu. Známému se následne vylomila z těla klíče ta planžeta a to v obou klíčích. Nakže nakonec používá původní klíče a ty vystřelovací má jako přívěšek a používá je jako DO. Pokud neoriginální DO zvolil bych přívěšek na klíče, tam až tak nehrozí mechanické poškození. VV.
  2. PIN k budíkům znám a čidlo teploty máš namysli to v nárazníku?
  3. Můžu použít budíky z TDi z MR2003, je to z auta kde je komfortní systém 3 generace, měnil jsem tam za maxidot. Díval jsem se na schéma a mělo by stačit dotáhnou tři vodiče, od páčky do zelené svorkovnice na panelu přístroju + připojit do páčky zem. Co se pak musí povolit/aktivovat aby to začalo fungovat? Díky.
  4. Zdravím, žádné takové téma jsem nenašel, tak zakládám. Nedodělával někdo palubní PC do octavie, která ho nemá? Co všechno je potřeba k montáži. Je potřeba měnit budíky? (pokud se mají údaje zobrazovat pouze dole u hodin) Určitě bude potřeba vyměnit páčku stěračů a dotáhnou vedení k budíkum. Je potřeba ještě neco? Díky za každou radu.
  5. Vypínač nádrže funguje i po vytažení klíčku, takže by mohl teoreticky problém způsobovat on. Není nic jdnoduššího než jít po této závadě. Odpoj vypínač proměř jeho funkce a pak mrkni na "servomotorek" u vicka nadrže.
  6. Klimoška nad hlavou ti topí protože má v sobě těleso ktere ohřívá elektrika! U některých aut se dávají do topení neco jako žhavičky, aby hned po nastartování šlo na okno teplo.....jinak jediny zdroj tepla je radiator + chladici kapalina z motoru. Klimakompresor-výparník topit neumí....ikdyž teoreticky by to možné bylo (tepelné čerpadlo, ale to jsme jinde).
  7. mám domluvené auto, jakmile bude lepší počasí tak to proměřím a naměřené hodnoty zveřejním.....
  8. Máš pravdu, bude snažší i užitečnější změřit přímo napěťové úrovně v krajních bodech čidel. Pokuď někdo bude od té lásky
  9. Nevěděl by prosím někdo hodnoty v krajních polohách nivelačních čidel, které jsou použity pro dynamické naklápění xenonů jednočkové octavie. Počítám, že výstupní veličinou je odpor. Případně jestli by nebyl někdo ochotný mi tyto hodnoty změřit. Díky moc.
  10. Zaslepit. Buď vyndat čerpadlo a dát zátku do díry po čerpadlu(u nás je obchod, kde prodávají zátky na všechno:) ), nebo sundat tlakové rozvody a nasadit zaslepení na výstup čerpadla. Zátku na čerpadlo lze udělat třeba z plastové hadice, nahřeješ konec a zamáčnkneš ve svěráku....
  11. Co by obnášelo vyrobit převodník? Bylo by nutné použít procesor, nebo lze postavit z klasiky?
  12. Urcite? Ja si "myslel" že CAN je v tomhle pripadě pouze pro diagnostiku zavad (zjisteni konkretniho vadneho cidla atd...), jinak že jsou tam potřebné signali dostupne. Včera jsem ještě vygooglil chměna k dvojkové oktavce a tam ta jednotka vypadá dost podobne. Našel jsem tam napajeni, repro, ale ne signál spátečky. Jsou tam ale dva kladné poly jeden z 30 a druht z 15. Pokud to je shodne s roomstrem, tak se zapínací signál posíla po canu? Díky.
  13. Zdravím, mám jednotku pomoci pri parkování z roomstra, mam cidla, mam prazdný 16pinový konektor, a piny. Potřeboval bych schéma zapojení právě toho 16pinového konektoru, abych našel kam připojit reprák, kam napájení a kam signál od spátečky. Instalovat to chci do jedničkové octavie, takže CANové vodiče vyvádět nehodlám. Jestli máte prosím někdo schéma, nebo popis pinů toho 16p konetoru byl bych moc rád. Moc díky V.
  14. Auto se podařilo nastartovat... Rozloupnul klicek, kouknul kde je imobilizer, natocil ho smerek me ctecce a nastartoval a dojel do servisu. O rucnim zadani pinu vím, ale bohuzel ho k autu nevíme:( Kombinace pro vstup do zadaní pinu byla dost šílená Ještě jednou díky za radu
  15. Zdravim, bratranek ma OI 1,9 TDi, rv2000, predface a sviti mu imobilizer - auto nejde zniceho nic nastartovat. Já měl ten samej problém, měnil jsem drátky z palubky k ctecce RFID imobilizeru. Problem je, ze je v Brne kde pracuje, auto ma v podzemni garazi a nenastartuje. Nechce se mu to odtahovat do servisu. Nenasel by se nekdo kdo by mu nato koukl? Já to mám 200km:( Díky moc... tel: 608535014 vojtech.vanicek@unet.cz nebo SZ
×
×
  • Vytvořit nový...