Jump to content

xkali

Uživatel
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About xkali

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 12/01/1975

Recent Profile Visitors

906 profile views
  1. Tlak, esc a abs může dělat snímač ABS na kole (všechny tyto systémy z něj čerpají informace).
  2. Ve Varech zkus SCHÖNERa, v Tašovicích má předváděčku litrovou Scalu, motor bude asi stejný jako v O3 a váhově na tom bude Scala +- podobně.
  3. U MR 2018 tento dispej s velkym otáckomerem není, proto se ptám. Mám tam jen https://images.app.goo.gl/VXun27neJXi87v5V8 pak 2x mapu (jednou plnou, podruhe s bocnimi piktogramy a jeden úsporný displej.
  4. Měl bych dotaz, mám virtual cocpit O3 MR2018. Jde do něj nahrát jiná grafika ? Např. ta s tím velkým otáčkoměrem uprostřed? Popř. grafika VW nebo SEAT ?
  5. Zkontroluj škrtící klapku - zasviněná to dělá
  6. Můžu dát referenci z motoru 1.6 FSI (z domu šla s 250tkm na hrbu) - na N95 to bude jezdit, ale řešil jsem problém, že pokud bylo teplo tak v přechodových otáčkách (mezi tak 2000-3000) bylo při otevřeném okénku slyšet lehké cvakání z motoru - bylo to tím, že už elektronika motoru nezvládla korigovat klepání a v motoru docházelo k detonačnímu spalování (ignorovat se to fakt nevyplatí)- vyřešeno nakonec tankováním vysokooktanového benzínu. Pak ani nehlesla. Výkonově to má vliv takový, že pokud motor na N95 musí korigovat klepání - jde to na úkor výkonu, proto u těchto motorů to na N98 jede lépe.
  7. Musím potvrdit - minulý týden - CR-HR a zpět - 1.4TSI nalozeno, 18" gumy. Prumer 5,2l
  8. Bohužel Columbus je velmi žádané zboží - já když koupil octu (jetou) s navi tak tu jsem hned hodil na aukro a pořídil Audience :-( Holt parkuju venku.
  9. Záleží co tam je za olej. Já používám 10W-40 - interval 15tkm a ten vydrží celou dobu - motor má 150tkm U LongLife olejů ke ztrátě dochází poměrně často a je nutné dolévat (jsou řidší)
  10. xkali

    Zimné pneumatiky

    Osobně mám na autě 195/65/15 na zimu (na léto 16") - koupil jsem dle doporučení ADACu GoodYear UltraGrip 7+ na netu byly za dobrou cenu (tuším kolem 1300,- / kus). Provozováno v oblasti Krušných hor (Boží Dar a okolí) a naprostá spokojenost. Na druhém autě máme Dunlop WinterSport 3D a taky v pohodě - pocitově se mi ty GY jeví o něco lepší. Obecně, ale když člověk vezme cokoliv z "prémiových" značek tak chybu neudělá - osobně bych na autě nechtěl mít obuto nic co má na boku "Made in China".
  11. Já než si pořádně zvyknul s FSI jezdit tak jsem taky tvrdil jak je to líný, ale jak už psal někdo předemnou, ten motor musí být v otáčkách pak táhne. Do kopce jsme z kolegou zkoušeli jeho 1.9TDI - 77kW (bez čipu) a FSI mu ujede, ale otáčkoměr lítá až do červenýho. S MPI už dnes nejsem schopen porovnat s tou jsem jel někdy před 6 lety pak přestup na 1.8T a to člověka zkazilo, protože u ostatních motorizací má pocit, že nejedou.
  12. xkali

    Zvěř u cesty

    Po sražení srny asi v kilu dodávkou se osvědčila kombinace pomalé jízdy a výkoných (ideálně xenonových) světel.
  13. FSI rozvody řetězem, MPI řemenem - prý řetez víc vydrží. Jinak asi FSI bude víc náchylnější na kvalitu benzínu (osobně tam leju N95 z ONA a na něj mi to jezdí nejlíp - mimo Carrery 100, VPOwer 100 apod. (tchán nabral minule N95 u malé benziny - to jsou ty bývalé socialistické - a autu se moc tahat nechtělo a mělo tendenci cukat - dlouhodobě se s tím dá jezdit i pod 6 litrů). Spolehlivost ? Nevím auto má 140tis. (já ho koupil ve 105tkm) - výměnil jsem svíčky, olej, vodní pumpu a kladku na klín. řemenu (ještě nebyly KO, ale nezdál se mi zvuk v ložisku) jinak jen leju benzín a jezdím. Po přesednutí z TDI mám ale pocit, že mi někdo sebral motor
  14. Srovnávat TDI a SDI je dost mimo - s SDI jsem jel asi 300 km a je to prostě traktor - to auto netáhne v žádnýc otáčkách. Fakt je, že načipované TDI 81kW je asi optimum co se týče toho jak auto jede a tím kolik žere. Doma jsem provozoval souběžně 1.8T a 1.9 TDI 81kW obě čiplé - a to TDI zrovna až tak moc nezaostávalo v běžné jízdě. Pokud s tím někdo nechce lítat někde kolem 200km/m tak je dnes 1.8T blbost (opravdu s tím motorem se blbě jezdí 90-100 - chce to opravdu silnou vůli nesešlápnou to). V běžném provozu ty auta maj ve spotřebě rozdíl minimálně tak 3 litry (při stejném stylu jízdy ne s TDI plyn u podlahy a u 1.8T jezdit klobouka) - u 1.8T není problém při trochu agresivnější jízdě atakovat hodnoty za 10 litry - což při dnešní ceně paliva je skoro 100kč/100km - pro mě je to docela argument na úsporu (měsíčna nalítám těch 2500km) - servisně 1.8T opravdu není tak "jednoduchá" jako 1.6 - takže servis bych přirovnal tak právě k tomu TDI - u 1.8T s čipem docela dost trpí spojka - 40tkm a začala lehce prokluzovat u 1.9 TDI drží (250tkm). Sertvačník mají obě dvě . Nakonec 1.8T šla do světa - prodával jsem jí docela dlouho ač cena byla poměrně solidní - lidi se těchhle motorů prostě bojí - domů ženě to koupí málokdo a tatík na sobotní výlet na chatu s rodinou asi nééé - ten šáhne spíš po 1.6 nebo TDI. Po zavedení bodového systému a hlavně laser. radarů a policejních pasattů je prostě problém se někde rychle svést - 1.8T to docela umí a já řidičák potřebuju doma a ne v čistírně.
×
×
  • Create New...