Přejít na obsah

houmr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 499
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

4 306 zobrazení profilu

Oznámení houmr

  1. @TomasSA Sam si tu odpovedas, kde bude problem, co bude lepsie. Pises, ze mas zachovale, garazovane auto s roku 2015 a najazdom 15tkm. Ked si chcel usetrit a vyhnut sa problemom naco na najazd 15tkm za 8+ rokov ti je tempomat ? ODPOVED mas: vo svojom poslednom prispevku v poslednej vete ;-)
  2. @informator myslim, ze F3 mala pri 1,2 TSI EA 211 radu CJZ.....a CYV myslim, ze nebola v F3.
  3. @TOMUS pisal som to iba s vizualno - estetickeho hladiska @Malta ano bolo za priplatok, myslell som to skor ze CR trh trosku Skoda culila oproti SR, kde si to nemusel priplacat pokial si nebral holotu. Na SK je vidiet daleko menej pred FL F3 iba klasickymi svetlometmi (bez projektoru) oproti CR, kde sa to muselo priplacat resp. uz ambition to mal u nas v zaklade.
  4. @zwan vsetko zelezi od rozpoctu a priorit.......... ako uz bolo pisane. Motory uz nebudeme rozoberat 1,0 TSI zivsi, 1,2 TSI prijemnejsi, vybava vsetko je to o prioritach a rozpocte. Za mna jednu vec, ak chces pekne vozitko vizualne: - pekny kukuc je o svetlach- pred FL jedine cocky projektor ( a to v CR bol iba STYLE najvyssia) po FL full LED svetlomety ( zase vysoke vybavy). Obycajna ziarovka nie je moc atraktivna celkovo svetlomet. - zadne kotuce pred FL ( v CR za priplatok, standard iba 81kW) po FL iba 81kw verzia.......... Pokial nepozname rozpocet a co musi mat vybava tazko sa poradi.
  5. @Karel z HK Nato ze auto ma max. 30tkm a prva prehliadka slusna faktura na 330 eur. Na jar som v SA menil olej + filter + prehliadka + sviecky 295 eur p.s.: kde je test baterky ? ci na ten prdia ?
  6. houmr

    Brzdy

    @do.mo F3 1,2 TSI 66kW ma predne kotuce 256mm priemer, mensie t.j. FS III. Vzadu ma 1,2 66kW ak bola kupena na SVK, tak kotuce v zaklade. Boli krajiny, kde boli bubny a kotuce sa priplacali ak niekto chcel. Signalizacia opotrebenia nie je.
  7. @snicel96 len si zistil, ze alternator spravne dobija baterku. Ked je auto odstavene, neodomykas ani nic ine min. hodinu, tak zmeral kludove napatie akumulatora......
  8. @Jezdec52 na motor HTP netreba nadavat. HTP je urceny do mesta a motanie okolo komina. Pokial si ho niekto vyberie na jazdu po dialnici 140km/h a pise ako to zerie, tak si vybral absolutne nevhodny motor. Zrovna 1,4 TDI by som oznacil jednoznacne najhorsi motor (a obzvlast v F3), ci prejavom, kulturou atd ;-)
  9. @informator ja som bol na zaciatku skepticky k verzii 1,2 TSI 66kW, ze to nepojde oproti Leonu (1,2 STI 77 kW EA 211 EU5) a som prekvapeny, ako na bezne pohodove vozenie staci aj 66kW verzia. Ono samotne auto Fabia nie je ziadne zavodne, takze tam ani netreba ziadny extra motor.
  10. @informator 1,2 TSI velmi dobre poznam a samozrejme viem ako jazdi 1,0 TSI, je zivsi, ale vo vyssich otackach ;-) co ti mozem povedat, tak 1,2 TSI urcite nepotrebuje cez 2 000 ot. aby nechcipla ;-) To by uz musel byt hodne nesikovny vodic. Zrucnemu vodicovi na rozjazd staci 1300-1500 a v kopci 1700 ;-) V briezku sa pohnem bez plynu ;-) presne ako pise @Martab lepsie sa to uz neda vystihnut, uzivatelskost je u 1,2 TSI o nieco lepsia hlavne naspodu. 1,0 TSI potrebuje nad 2000 ot. zatial co 1,2 TSI nad 1500 ot. (samozrejme zalezi na prevodovom stupni a ceste) @DoubleGtoto je dalsi faktor pri vybere ;-)
  11. @informatorzabudol si este na jednu vec, co sa tyka motorov 1,2 TSI a 1,0 TSI a to si musi zvazit kupujuci. Nehovorim, ze 1,0TSI je zly motor, ale v spodnom paske ma 1,2 TSI lepsi samotny beh motora, lepsie sa pozbiera, lahsi rozjazd a tak a prave v meste by som povedal pri poskakovani ma 1,2 TSI vyhodu v tomto. S casti to poriesi DSG ak si to vyberie (osobne by som DSG nechcel). Keby je v cenniku pri fabii motor 1,0 TSI a 1,2 TSI beriem prave 1,2 TSI. Dovod je presne, taky ako som pisal, tiez dost jazdim po meste.
  12. @Karel z HK 3mm nad by som neriesil, hlavne aby nepribudalo ;-)
  13. houmr

    Brzdy

    @Martab ja som pred rokom menil predne brzdy z tohto dovodu. Na STK namerali ovalitost na jednom kotuci. Pri brzdeni to ani nebolo citit, iba pristroj nameral. Kotuce a dosticky na predku mali este rezervu na dalsich 40-50tkm, ale vymenil som ich, aby bol pokoj na STK.
  14. @ski1961 ked som este mal Leona 1,2 TSI EA 211 (2014), tak som prechadzal s LL 5W-30, na rocny 5W-40. V servise povedali, ze v pohode mozem prejst s LL na rocny kedykolvek, ale spat s rocneho na LL sa uz neda (prijimaci technik origo servis). Na druhu stranu uz som vela peral v servise pocul ;-) @Rob_ pozeram ze za 5W40 mas super cenu, u nas by mi tiez mali liat 5W40 a cena na fakture 23,66 eura t.j. cca 560kc (ibaze leju 5W40 a fakturuju LL, len podla nazvu oleja speci light tazko zistit, co to je). Inak standardka v servise naleju 5W40 napisu 504 normu. Pri mne servis ten isty vzdy pri servise, aha vy mate rocny interval. Na fakture: motorovy olej speci light s cenou za liter 23,66 eura, mozem iba vestit s gule, co tam za sudovicu naliali ;-)
  15. @Rob_ s pevneho intervalu sa uz neda prejst na premenlivy t.j. ak uz si na rocnom tak na 2 rocny uz neprejdes. Zalezi kolko km najazdis rocne. Pre motor je najvyhodnejsie menit este o cosi skratenejsi interval. Ja pri rocnom intervale najazdim cca 8tkm, cize interval je na cca polovici.
×
×
  • Vytvořit nový...