Přejít na obsah

jenin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli jenin

  • Narozeniny 15.1.1983

Návštěvy profilu

780 zobrazení profilu

Oznámení jenin

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, četl jsem tvůj příspěvek, jenž se týkal chyby tlaku nasávaného vzduchu, tak jsem se tě chtěl zeptat, zda se ti to podařilo nějak vyřešit. Mám podobný problém, motor spadne někdy s EPC do nouzáku, uvažuji právě i nad výměnou odlučovače oleje, ale nevím zda to má smysl. Díky za případné info. P.

  2. Ahoj, mám také problém s tlakem ve sběrném potrubí. Fabia I 1.4 16V, 55kW, r.v. 2001, najeto 170 000 km. VAG hlásí tuto závadu: Číslo dílu: 036 906 034 BL Díl a/nebo verze: MARELLI 4LV 3699 Kódování: 00031 Číslo dílny: WSC 13765 Další informace: TMBHC46Y413253496 SKZ7Z0A0904746 1 závad nalezeno. 17566 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71) - neverohodny signal P1158 - 35-10 - - - Sporadická S touto sporadickou závadou bojuji 2 roky. 11/2016 se objevila poprvé, projevoval se pouze za jízdy za studena, závada na rok vyřešena výměnou čidla tlaku sání v sacím potrubí za nejlevnější čidlo koupené v první mototechně. 11/2017 se závada objevila znovu, opět se projevovala pouze za jízdy za studena, vyměněno čidlo tlaku v sacím potrubí za originální, 10 měsíců vše OK. 09/2018 se závada objevila opět a opět i s originálním senzorem se projevovala za jízdy za studena. Autoelektrikář mi zkontroloval elektroinstalaci k čidlu a prohlásil, že kabeláž je OK. Provedl jsem taktéž kontrolu hadic a narazil jsem na prodřenou hadici od podtlaku z posilovače brzd. Hadice vyměněna, závada vyřešena, ale jen na chvíli. Teď, když začalo mrznout ráno po nastartování začne kolísat volnoběh a rozsvítí se EPC s kontrolkou motoru. Po 10 s se volnoběh ustálí. Škrtící klapka vypadá takto: Měl bych dotaz. Pomohlo by vyčistit škrtící klapku a udělat nastavení akčních členů? Na fóru jsem se dočetl, že by mohl být problém v odlučovači oleje-přisávání falešného vzduchu přes odlučovač oleje. Automechanik mi řek, že by taky mohl být problém v katalyzátoru, přes který je přisáván falešný vzduch. Dále bych se chtěl zeptat, zda je potřeba mít připojenou slabou tvrdou hadičku od EGR ventilu k filtru sání (nad škrtící klapku). Automechanik mi řek, že hadička připojena být nemusí, že když je nad klapkou nemá žádný význam. Místo připojení u filtrboxu je zaslepeno silikonem. Tuto "úpravu" provedl autorizovaný servis tak před 12ti lety, když měl auto předchozí majitel. Já mám auto 10 let. Nepřipojenou hadičku jsem neřešil, protože nebyl žádný problém. Prosím o radu jak se s touto závadou poprat. S autem se jezdit dá, ale chtělo by závadu do STK vyřešit. Děkuji za vaše příspěvky.
  3. Ahoj, mám fabii 1.4 16V 55kW rok výroby 2001, najeto 66000km na diagnostice mi našli tyto chyby: - Přizpůsobení směsi oblast 1-nedosažena mez ochuzení, číslo závady: 17559 - Řídící jednotka škrtící klapky J338-podpětí při základním nastavení, číslo závady: 17972 otáčky motoru nekolísají, zvedla se spotřeba asi o 1litr na 100km. Chci se zeptat co nechat vyměnit. Dále mi diagnostika odhalila závadu na Airbagu: -napájecí napětí-signál příliš malý, číslo servisu 13765. Chci se zeptat na co má tato závada vliv. Díky za odpověď
×
×
  • Vytvořit nový...