Přejít na obsah

Doki

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Doki

  • Narozeniny 17.1.1976

Kontaktní metody

  • Yahoo
    d.magdin@zoznam.sk

Oznámení Doki

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Samozrejme máte pravdu na fakture je napínak K . Ohľadom oleja, sám musím uznať že olej je po cca. 10 tis. totálne čierny asi ako v našej Octavií 1.9 TDI.Neviem či je to normálne u benzínového motora 10 tis. km po výmene oleja.A to by mal byť LL olej Shell 5W-30 AV-L.
  2. Zdravím Vás , tak som dal na Vaše rady a nechal som včera skontrolovať a následne vymeniť napinák rozvodovej reťaze pre jemné chrastenie po naštartovaní teplého motora trvajúce cca. 2 sekundy. Výmena bola prevedená v autorizovanom servise Škoda , vymenili napínák za najnovší typ N a plastový kryt rozvodov. Podľa vyjadrenia známeho v servise žiadne opotrebenie napínaku ani rozvodovej reťaze nebolo zistené, akurát mi bola doporučená vymena motorového olaja, ktorý je podľa mechanika opotrebený . Olej má momentálne 10 tis. km. prevažne na krátke vzdialenosti a je tam Shell 5W-30 AV-L s pevnými serv. intervalmi .Pravdepodobne prejdem na Castrol 5W-40.Cena celého servisu včetne dielov bola 250 euro.
  3. Používam Shell AV-L 5w-30 , do 80 tis. jazdil na intervaly Longlife,auto mám len rok a najazdil som 11 tis. km. hlavne krátke trasy do 20 km.S tou dlžkou počuteľného jemného chrastenia ,keď som sa posledne na to zameral je to viac menej okolo 2-3 sekundy po teplom štarte.
  4. Zaujmavé je že na mojom 1.8 TSI počuť jemné chrastenie asi prvých 3-5 sekúnd po naštartovaní ale len za tepla.Za studena nepočuť úplne nič.Mám motor BZB 90t. km. Superb II.Inak motor ide super,mám aj Octaviu 1,9 TDI 2006 ale tie 2 l v spotrebe na 100 km rád pre Superb priplatím.
  5. Mám tiež najazdené 7 tis. km po výmene oleja ,zatiaľ bez úbytku tesne pod hornou ryskou, motor 1.8 TSI , BZB, najazdené 87 tis. km, tiež vačšinou krátke vzdialenosti do 15 km.
  6. Mal som skoro rovnaký problém na OII 2,0 TDI 2004 BKD, vymenili mi hlavný aj pomocný spojkový valec a nič.Dali mi dole prevodovku- spojka ako nová a nakoniec mi v origo servise Škoda v Pieštanoch poradili pozreť prevodovku a zistilo sa vymlatené uloženie ložiska tuším predlohového hriadela.Oprava stála 700 euro po známosti a musela sa meniť polovica skrine prevodovky.Zaujimavé je že nová skriňa prevodovky bola už v mieste uloženia imkriminovaného ložiska inak a pevnejšie konštruovaná aj s mazacím kanálom.Takže jasná vada konštrukcie.Udajne som nebol u nich prvý s podobným problémom.Jedná sa ale len o 6 stupňovú manuálnu prevodovku . Možno Ti moja skúsenosť pomôže
  7. Mal som 2,0 TDI 16V PD typ.BKD a teraz mám 1,9 TDI PD BXE a v mojom prípade je 1,9 TDI o poznanie tichší ako za studena tak aj po zohriatí.A to nehovorím o príjemnejšej jazde hlavne v meste.2.0 TDI bola v meste vyslovene nepríjemná pre nedostatočnú pružnosť a kopance.K 2.0 TDI PD by som sa aj napriek vyššiemu výkonu už nevrátil .2.0TDI CR so ale ešte neskúsil.
  8. Doki

    Výběr motoru

    Mal som plne v Škode servisovanú 2.0 TDI r.v.2004, orig.170000 km po prvom majitelovi , mala nový zotrvák a spojku.Ked išla ,tak išla perfektne , spotreba nizska , ťah perfektný.Ale..,za 10 tis. km sa pokazila prevodovka ,zničené uloženie vystupného ložiska prevodovky -nedala sa dobre vyradovať rýchlosť.Následne začali problemy s nepravidelným volnobehom za tepla -pravdepodobne jedna tryska na odchode .Celkovo som nemal zo spolahlivosti auta dobrý pocit.Teraz mám 1.9 TDI 77kw r.v. 2006 , je o dosť slabšia , spotreba asi rovnaká alebo mierne vyššia ale je výrazne tichšia aj na studeno,turboefekt s plynulejším nástupom bez kopancov, prevodovka radí lahšie a presnejšie a celkovo je mi tento motor napriek výrazne horšej dynamike uživatelsky príjemnejší.Tak neviem vyber si....
  9. Priemerná rýchlosť bola 71 km/h , okresky do 120 km/h , dialnica bola len kratko v okolí Brna do 140 km/h.V aute boli štyria dospelí chlapi.,P.S asi ako jeden z mála tu mám Octaviu TDI náhodou nikdy som ju vlastne nechcel nie som z nej /teda okrem pre mna neuveritelnej spotreby /nijako nadšený ale bola tak cenovo výhodná že som neodolal.Počul som niečo o majiteloch TDI motorov že zvyknu medzi sebou superiť kto má aku najnižšiu spotrebu a myslím že 2.0 TDI je dobrý material na takéto zápasy.
  10. Ja mám na Oct.II 2.0 TDI ,dlhodobu spotrebu podľa PP 5,2 l/100 km , auto má 171 000 km.Dnes Prievidza -Brno...4,7l/100 km , Brno-Prievidza ....4.5l/100 km bez akehokolvek šetrenia palivom a to asi pri takejto spotrebe ani nemá význam.
  11. Ja som menil filter pred týždnom mal 50 000 km a bol poriadne hnusný , nový SCT filter stál 14 Euro+3 Euro poštovné kurierom až domov , u Autokelly mi ponukali filter za 45 Euro, mám 2.0 TDI
×
×
  • Vytvořit nový...