Jump to content

capo

Uživatel
  • Content Count

    498
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

24 Excellent

3 Followers

About capo

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 10/12/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    52734327

Recent Profile Visitors

1,008 profile views
  1. S jakými přídavnými zrcátky máte pozitivní zkušenost - aby dobře držela, neklepala se a bylo vidět i za přívěs o šířce 2,3m? (O3 má se zrcátky šířku 2,017m takže potřebuju aby přídavné zrcátko končilo min o 15 cm od hrany původního.....)
  2. Ke 119 jsem před lety kupoval tenhle kabel. Má ten origo pro A129 nějakou výhodu, nebo můžu s klidem vzít ten samej pro novou kameru pro ženu?
  3. Spokojený uživatel A119 (používám od března 218) potřebuje objednat ještě kameru do druhého auta pro ženu. Má cenu brát to samé, nebo jsou v podobné relaci lepší modely?
  4. capo

    Zimní pneumatiky

    Ok, díky, objednány Hankooky. Na ty bych asi nekoukal, kdybys mě nenakopl ;).
  5. capo

    Zimní pneumatiky

    Díky, takže 98V vyhoví ještě lépe, nepletu-li se?
  6. capo

    Zimní pneumatiky

    Karoq vyroben, čekám na dodání na salon :). Potřebuju objednat zimní pneu, vím že rozměr (je to předokolka) musí být 215/55 R17. Tušíte prosím někdo jak je to s indexy nosnosti a rychlosti - co je minimum dané techničákem? Půjdu nejspíš do Polaris 5....
  7. Díky za vyjasnění. Omlouvám se za mystifikaci. Zkoušel jsem to i s použitím aktivního Android Auto i bez něj a minimálně Amundsen se vždy přepl do režimu hovoru. Takže z pohledu automobilky je to zřejmě v pořádku. To že se pak ale já v režimu AA musím při vytočení nebo příjmu hovoru ručně přepnout do režimu navigace, abych věděl kam jedu, a pak zase zpátky k telefonu když chci zavěsit, to je ale pravda. Přitom by stačilo aby se ten probíhající hovor zobrazoval v režimu AA nuceně na digital cockpitu... (předpokládám že v zájmu bezpečí asi nechce automobilka abych za jízdy musel zároveň přepínat pohled na amundsenu na mapu (protože digital cockpit mapu z AA nezobrazí) a zároveň na cockpitu na režim telefon, zejména ne když to jde udělat automaticky. Ale to by zase někdo musel při návrhu přemýšlet ještě trochu víc...
  8. a tobě se prostě přepne zobrazení cockpitu na telefon (třeba z aktuální spotřeby) a zůstane tam napořád, nebo jen po dobu hovoru? stejně tak columbusu když tam máš třeba navigaci? já teda mám amundsen....
  9. A není to jen o zdvihání hovoru, stejně tak třeba nevím jak bych mě zavěsit probíhající hovor (který jsem sám vyvolal přes hlasové ovládání), když mám na infotainmentu třeba hudbu a na budíkách prostě budíky (obojí tam bylo před hovorem). Prostě je vtipné že ten probíhající hovor žádné zobrazení pak nezmění, takže abych ho zavěsil musel bych si ho složitě hledat... Prostě Simply Clever :))
  10. capo

    aktivace alarmu

    jak píšeš, je vždy za příplatek.
  11. Souhlas, taky mě dost překvapilo, že musím při příchozím hovoru jak vocas něco složitě a rychle překlikávat, protože ani nevidím kdo mi volá, natož abych to mohl rovnou z první ovládat.
  12. Prosím, je přes caristu možné upravit dobu po které bude klima běžet na cirkulaci, než se automaticky přepne zpátky (aniž by jakkkoliv na toto upozornila?). Dneska jsem musel jet chvilku za hovnocucem, šlo teda spíš o jeho studenej dieselovej motor, ale za tuhle funkci bych rád tomu kdo to vymyslel a schválil udělal něco nepěknýho...... (takový to jak prostě dejcháte čistej vzduch, protože jste si stihli přepnout na rekuperaci, okna už se mlží ale vy víte že to každou chvilku dobře dopadne, předjedete ho a přepnete to zpátky, a najednou zjistíte že je auto plný smradu protože někdo se snažil bejt chytrej....)
  13. @omicron pochopil, jen jsem chtěl naznačit že je velmi jednoduché splnit zákonné požadavky něčím co v pohledu nejde vypnout, jen třeba různě umístit (jako třeba ta rychlost) a zároveň nechat tu míru konfigurovatelnosti na uživateli. já si uvědomuju že tohle se nejspíš nikdy nestane, ale my bychom to patrně ani neřešili, kdyby ty budíky nebyly tak odfláklé jako jsou. stačilo by kdyby dělali tu práci dobře. mají na vývoj těchle věcí kua hodně peněz....
  14. Když si tam hodím mapu přes celý, tak vidím rychlost (to je podle mě jedinej zákonej požadavek) malým fontem napravo dole. Kromě toho vidím zařazenej stupeň automatu a mapu. diodově stav nádrže a teplotu chladící kapaliny. nahoře případně pár kontrolek. K tomuhle bych už informace jen přidával, nikoliv ubíral, takže jsem si 100% jist že zrovna zákonný požadavky to tady moc nelimitujou....
  15. S tím úplně nesouhlasím. Pokud si vybíráš z nějakých stavebních kamenů a volíš si jenom jejich přeskládání na LCD, na bezpečnost to nemá žádný vliv. Jde čistě o tvůj komfort, a o to abys viděl co chceš vidět. Stačí se podívat třeba na Garmin IQ Shop - tam je přesně vidět kolika lidem nesedí základní obrazovky (byť plně konfigurovatelné) které Garmin zařízení nabízí, a kolik lidí chce něco více. Já neříkám že má škoda mít na to shop s aplikacemi, ale trocha více konfigurovatelnosti by nebyla na škodu.
×