Přejít na obsah

Petyas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Petyas

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Moc diky za ty rady. Hned rano zkontroluji tu spravnou pojistku. A pres vikend skouknu i tu stavu v konektoru. Meric doma mam. Jinak sterace funguji normalne, taktez cyklovac i destovy senzor jsou bez problemu. Takze ted ta pojistka, pak stava v konektoru. Dam vedet jak jsem dopadl. Jeste jednou moc diky.
  2. Nevim jak jsi prisel na tu teorii s zenskou, ale budiz. Myslet si to muzes. Me slo spise o to, ze mam pocit, ze me pokazde v servise pekne ojebou a tak bych chtel zkusit si to dat do kupy sam. Zakladni veci si dokazu udelat sam, ale pro neco slozitejsiho nemam ani prostor, ani vybaveni, ani znalosti. Kdyby jsi mi mohl poslat nejaky obrazek kde a co zkusit, byl bych vdecny. Koukal jsem se na to. Ale prosotru tam neni moc a jak vymontovat celou nadrzku nevim. Proto taky pisu sem. Hledam pomoc.
  3. Ahoj lidi. Snad mi pomuzete. Procital jsem si tady ty temata, ktera se venovala ostrikovacum u O1. Ja mam 2002, 1.8T a problem s ostrikvoaci je v tom, ze nejenze nadobka prokapava, ale ostrikovace nefunguji vubec. Zkousel jsem poslouchat u nadobky, ale pri sepnuti ostrikovacu, jak prednich tak zadnich, je tam uplne ticho. Jako by ten motorek bud nefungoval vubec, nebo nedostal impuls, aby zacal neco delat. Zbezne jsem se podival na pojistky, ale zadne spatne jsem si nevsiml. Co by to jeste mohlo byt? Na co bych se mel zamerit, co zkontrolovat, nez to odvezu do servisu? Pokazde me natahnou a kdyz to auto ze servisu privezu, tak se za chvili podela neco noveho. Uz se mi to do servisu davat nechce. Radeji bych se to pokusil opravit si sam. Predem dekuji za cenne rady ci pripominky.
  4. To by mohlo byt ono. Vcera jsem mel pusteny motor a poslouchal jsem tam takovy sycivy zvuk. Zdalo se mi to nekde vepredu pred motorem. Diky za informaci. Necham to proverit.
  5. Chlapi potreboval bych poradit. Mam Octavii r.v. 2002 1.8T, najeto asi 110t. Jsem druhy majitel. Auto mam asi rok a pul. Pred nejakymi tremi ctyrmi mesici mi zacala neustala naskakovat kontrolka elektroniky motoru. Mel jsem to jiz nekolikrat v servisu. Bohuzel predchozi majitel si tam nainstaloval Blow Off ventil, takze mi v servisu "pry" nejsou schopni udelat kvuli tomu kompletni diagnostiku, aby zjistili, kde by ten problem mohl vznikat. Pry by museli veskere ty upravy souvisejici s tim Blow off ventilem predelat zpet do puvodniho stavu. Podle ruznych prispevku na foru jsem si uz vycistil skrtici klapku a mam tam uplne novou vahu vzduchu. Problem ale porad pretrvava. Posledni diagnostika ukazala tyto chyby: 17544 P1136 035 Rada1, prizpusobeni smesi (ad.) System s prilis chudou smesi 17608 P1200 035 Obtokovy ventil turbodmychadla - N249, mechanicka zavada V servisu rikali, ze to souvisi s tim Blow Off ventilem. Mne je ten ventil ukradeny, klidne si ho necham odstranit, ale bojim se te palky, kolik by za to v servisu chteli. Me dotazy: 1) Co by to mohl byt za problem? 2) Je opravdu potreba k te diagnostice motoru vsechny ty upravy vracet zpet do puvodniho stavu? 3) Kolik by ten navrat do puvodniho stavu zhruba stal? Tady jeste pripojuji fotky toho zarizeni:
  6. Diky chlapi. Mrknu na to. Jestli to bude tim loziskem, zvladnu to vymenit sam nebo musim do servisu? A kolik si mam asi tak pripravit?
  7. Chtel bych se zeptat na jednu drobnost. Kupoval jsem auto, ktere ma namontovano handsfree. Kabel je veden od nekud z pod volantu k radiu a v prihradce je koncovka na nokii a zaroven mam nad dvermi maly mikrofon. Dole pod volentem je k tomu jeste reprak. Chci se zeptat na presne zapojeni HF. A taky zda-li je mozne vymenit ten kabel pro nokii za jiny kabel s jinou koncovkou. Potreboval bych miniusb. Samotna vymena kabelu asi stacit nebude co? To bych musel vymenit vice veci, ze?
  8. Subjektivne bych rekl, ze kdyz zatacim na levou stranu, tak je to hlucnejsi nez kdyz zatacim na pravou. Ale rict presne to nemuzu, preci jen z pozice ridice, se to spatne odhaduje. Pokud by to bylo lozisko, tak pak je pravdepodobnejsi tedy leva ci [rava strana? Ale proc by to temer nehucelo pri volantu rovne?
  9. Souhlas. Taky bych ten motor chtel mit tak hezky a cisty. Diky moc za tu fotku. Hned se na to zitra kouknu.
  10. Diky za odpoved. Ale nemel by jsi to nekde na fotce, jako pro blbecka? Radeji at mam jistotu, ze se nepoustim do neceho jineho. Diky
  11. Potreboval bych poradit s problemem. Ozyva se mi pri jizde staly hluk od kol. Mam uz sice dost jete pneumatiky 215 R16 Bridgestone, ale zacalo mi to delat uz kdyz jsem mel zimaky. Asi 14 pred tim nez jsem vymenil zimaky za letnaky. Pred tim jsem tomu neprikladal vahu, protoze jsem si myslel, ze za to muze to teplo co bylo v poslednich dnech pred vymenou pneumatik, ale kdyz jsem prezul zpet na letnaky, tak zvuk neprestal, spise se jeste zvysil. Kdyz jsem kola nasazoval, tak jsem nic, co by jim mohlo vadit v chodu, neobjevil. Pohledova kontrola podvozku mi toho taky moc nenapovedela. Ten zvuk zni jako kdyby na pneumatiky tlacil nejaky kus plastu, ale nic takoveho jsem neobjevil. Nejhorsi je, ze kdyz jedu rovne tak je ten hluk vyrazne nizsi nez kdyz pohnu volantem kousek doleva nebo doprava. To se pak ozve ten hluk vyrazne silneji. Nevim si s tim rady. Nevim na co se zamerit. Zkuste prosim poradit. Diky
  12. Jak jsem si tak procital tohle forum, je tady spousta profesionalu. Diky Vasim nazorum jsem toho dost pochopil, ale bohuzel nejsem automechanik a tak je pro mne spousta veci dost problem pochopit. Tak mne snad neukamnujete za mozna pro Vas trapny dotaz. Auto mi cuka pri seslapnuti plynu na podlahu. Nezrychluje plynule ale spise poskakuje pri zrychlovani. Taky mam problem se starty za studena, kdy auto se po nekolika metrech zastavi a zacne se dusit na asi deset vterin a pak je zase klid. A posledni problem, ktery je s tim asi spojeny, je ze se mi obcas stane, ze se auto pri jizde kolem 100 km/h na par vterin zastavi, jako bych pustil nohu z plynu. Pak zase naskoci a jede v pohode dal. Docetl jsem se tady, ze to muze byt spinava skritici klapka (na tu jsem si uz obejdnal cistici spray na cisteni karburatoru), vaha vzduchu a nebo nejaka praskla hadice. Vcera jsem mel rozebrany plasty v motoru, koukal jsem se na tu skrtici klapku a zjistil jsem ze je opravdu dost spinava, takze vycistit ji opravu musim, ale ted by me jeste zajimalo, kde je v motoru 1.8T ta vaha vzduchu a jak ji muzu vycistit, resp. alespon zkontrolovat. A taky by me zajimalo, ktery ty hadice by mohly byt praskly. Chci si toho co nejvice zjistit sam, nez to dam do servisu. Pristup na VAG bohuzel nemam, ale planuju, ze si koupim kabel. Soft jsem uz nasel :-) Diky za odpovedi.
  13. Ahoj lidi. Mam uplne stejny problem jako tady pisete. Ale rekl bych, ze mam oba, ktere tady zminujete. Cas od casu se mi stava, ze auto pri jizde, najednou zacne ztracet na par vterin vykon, zacne se dusit a pak zase naskoci a jede dal. Tohle se mi stava tak parkrat do mesice. Ten druhy problem se mi stava porad. Kdyz seslapnu pedal plynu na podlahu, tak nezrychluje plynule, ale trhane. Myslel jsem si, ze to ma co docineni s nejakym "blow off ventilem" (vubec nevim jestli to pisu spravne), co mam predchozim majitelem namontovany. Je to pry jenom nejaka vypust pretlaku z turba a dela to takovy ten efekt jako v need for speedech. V servisu mi to vyhodilo na diagnostice spoustu sporadickych chyb a hodne z nich se vztahovalo k turbu, tak jsme predpokladali, ze to je ono. Ale jak tak procitam tohle forum, tak to muze byt i neco uplne jineho. Zkuste tedy poradit na co se zamerit primarne.
×
×
  • Vytvořit nový...