Přejít na obsah

Zedd

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Zedd

  • Narozeniny 18.3.1982

Kontaktní metody

  • ICQ
    294741825

Návštěvy profilu

882 zobrazení profilu

Oznámení Zedd

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zedd

    Zarovky H4

    Odešly mi Philips H4 X-treme Power. Jezdil jsem na ně 6 let a maximální spokojenost. Standart výdrže byl 400 hodin. Zaznamenával jsem si to podle palubního počítače a tuhle hodnotu psal i výrobce. Při mém provozu to vychází zhruba na 12-18 měsíců než odejde. Za cenu 600,- sada je to dobrá investice, protože obyčejné H4 opravdu nesvítí. Nicméně je už přestali vyrábět. Zjistil jsem ale, že Philips dělá X-treme Vision. Když se na ně tak koukám je to nástupce oněch X-treme Power. Osram brát nechci, protože napříč diskusemi se všichni shodnou, že životnost oproti Philipsu je o 50% nižšší. Takže momentálně nakoupím ty X-treme Vision a uvidí se. Doufám, že kvalita zůstává
  2. Tak jsem si to tady taky celé přečetl, a protože jste mě přesvědčili, dal jsem se taky do díla. Stačili mi 4 brusné papíry (na vodu) 2x1200 na hrubo a 2x2000 na doleštění plus nepřekonatelné TEMPO . Všechno ruční práce a rovnou říkám makačka. Jedno světlo 2 hodiny, ale výsledek viz foto. A není se fakt čeho bát. Carex apod. jsou zbytečně drahý srandy. TEMPO za 100,- a brusné papíry cca 50,-. Takže fakt za babku.
  3. Ještě teda všeobecně. Oranžová kontrolka je hladina oleje a červená je tlak oleje. Takže při rozsvícení oranžové ještě není panika, ale zpravidla stačí dolít olej (oranžová svítí když je olej na spodní rysce). Při rozsvícení červené už nesaje čerpadlo a potom bych se pídil po špinavých sítkách a vadných čidlech.
  4. Ten spodek s kontakty je stejný i s Faforitem. Nemá to vliv stará - nová felda
  5. To je zbytečné měnit celou volantovou tyč. Je lepší si jí jen sundat. Jsou tam zespodu 4 šrouby. Dva nahoře a dva zhruba uprostřed. Ty povolit a spadne na zem celá tyč i se spínačkou a zámekem. Ano jsou tam zatrhávací šrouby, ale na vyndání spínačky stačí odvrtat jen jeden. Pilkou dělat drážku na to bych asi neměl nervy. Prostě navrtat na střed. Ten se špatně chytá, ale dá se to. Ten šroub tam není zarvaný takže vytahovákem to jde krásně vytočit a je to. A jestli že jedná jen o ten spodek s kontakty. Tak jsou proti sobě dva malý červíci. Přesně v polovině mezi fabkou a kontaktama. Upřímě říkám, že jestli jsi to nikdy ani neviděl dělat tak je tak trochu pakárna, ale dá se to.
  6. Zedd

    Zarovky H4

    Takže 4.4.2008 jsem koupil Philips H4 Xtreme Power jsem s nimi nad míru spokojen. Dneska mi jedna praskla. Což znamená, že vydržela 10 měsíců. Docela dost jezdím, takže v praxi to znamená 500 hodin svícení (dle celkového počítání hodin v palubním PC). Jestliže jednou ročně zainvestuji 600,- do žárovek tak jsem spokojen.
  7. Zedd

    Vibrace

    Jeslti by to byl ten kloub projevovalo by se to hlavně při zatáčení. Jeslti to vybruje jen při vyšlapování spojky tak bych spíš řešil spojku, ale ne setrvák spíš přítlačák s ložiskem. Ale kdyby měla jít spojka ven tak stejně komplet (ložisko, přítlačák, lamela). Jeslti se to vibruje v tomhle rozmezí otáček a pak ve vyšších už ne vypadá to asi opravdu na to turbo. Jedna rada zkus "vyprášit pavouky" někde mu dej pokouřit. Jeď chvíli tak na 3500ot i třeba víc třeba někde na dálnici nebo tak. Uvidíš někdy to pomáhá.
  8. Zedd

    Zarovky H4

    No bude to regulační relé. Každopádně max je 13,7V 14V je maximální snesitelná hranice.
  9. Zedd

    Zarovky H4

    Hele jeslti ti tam jde 14.5V tak ti přebíjí alternátor
  10. Zedd

    Zarovky H4

    No já mám ty Xtreme od Philipsu cca od března a rozdíl je to teda docela citelný. Ikdyž máš pravdu peckou bych to taky nenazval. Schválně si na zimu koupím ty Night Breakery a jsem zvědavej na rozdíl.
  11. Ano do vnitřku nádrže. PIstol vypne, zatlačíš, ono to odfoukne. Tak tam dotankuješ zase nějaký ten litřík a pistole zase vypne. Zase zamáčkneš. Takhle to párkrát opakuj a uvidíš .
  12. Když máš odšroubované víčko tak je na levé polovině hrdla mírně utopený takový čudík. Když na něj zatlačíš směrem dolů (prstem nebo třeba tankovací pistolí) tak se odvzdušní nádrž. Toto odvzdušnění proběhne vždycky když zpátky našroubuješ víčko na hrdlo. Víčko ten čudlík zamáčkne. Kdyby jsi dotankoval jen do půlky nádrže tak se nic odvzdušňovat nebude až po vypnutí pistole je slyšet jak to tam krká a odfoukává . Když ti při tankování vypne pistole tak máš natankováno +- 50l. Po odvzdušnení se dá dotlačit ještě cca 15l. Ale to je doslova až po hrdlo. Ten ventil je tam z bezpečnostních důvodů, aby se nepřeplňovala nádrž. Proto se pistole vypne cca na 50l a víčko ještě odfoukne. Tohle odzvdušnění na 65l se, ale musí prvést opakovaně. Klidně i 10x. Nedoporučuju, ale takhle tankovat stále. Když víš, že pojedeš nějakou dálku tak klidně. Jinak bych odfoukl max 3x 4x.
  13. Mě se na trase Praha-Brno po dotankování až po hrdlo nehne ještě v Brně ručička palivoměru. Pravda je, že jedu předpisově 130km/h. Což jak jsem koukal na tvoje fórum tak s tím tvým mazlíkem se ani 130km/h jet nedá
  14. Zedd

    Koupě Octavie I

    No ještě, aby ne když přesedneš z feldy
  15. Zedd

    Koupě Octavie I

    Vypadá moc dobře, takhle z těch fotek. Koukám, že to je rok 2000 jeslti se nepletu. Taky by mě zajímala cena? Ale nemusíš to sem zmiňovat jestli nechceš.
×
×
  • Vytvořit nový...