Přejít na obsah

Kopr333

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kopr333

  1. ahoj...podařilo se ti přijít na důvod zvýšení otáček turba?
  2. Ahoj...prosím o radu. Mám Octavia 1,9TDI 77kw BKC. Najeto 370000km. v blízké minulostimi auto párkrát spadlo do nouzáku a po zhasnutí motoru a nastartování vše OK...v souvislosti s tím byla v paměti závada: -P0234 Regulace tlaku přeplňování Nad hranicí regulace. Tato závada se už zatím neobjevila. ALE Rozsvítila se totiž kontrolka motoru(vrtulník) a to kvůli závadám: -P0401 Recirkulace výfukových plynů Příliš malý průchod -P1440 Elektrický ventil zpětného vedení výfukových plynů Přerušení Test akčních členů ukázal že EGR ventil nechodí ale ovládací ventil cvaká, zbytek akčních členů se při testu pohybovaly. Podtlakové hadičky vypadají v pohodě. Když jsem pusou zkoušel vytvořit podtlak tak se egr pohnul takže si myslím že bude v pohodě (už jsme ho před nějakým časem mněnil) Navíc mi přijde že při tom testu egru (akční členy) se po odpojení hadičky a ucpání prstem nevytvořil žádný podtlak. Motor nijak necuká a jede normálně jen na vonoběh se asi až po zařátí motoru zvýší otáčky turba(začne pískat). Podezřívám ten elektromagnetický ventil co ovládá podtlakové ventily. Máte prosím někdo nějakou zkušenost?
  3. Ahoj, mam otázečku. Mám podezření že mám díravý kondenzátor klimy,je tem taková malá zelená skvrnka uprostřed. Myslím že to je od střetu s nějakým ptákem který se tam trefil. Někde sem slyšel že tento kompresor nemůže jezdit bez náplně,prý se zadře. Je to pravda? Setkali jste se s tím někdo? Mám OII 1,9Tdi RV2006
  4. jakou značku toho EGRu tam mám dát?
  5. Tohle téma mě taky zajímá a na bazoši jsem našel tohle: http://auto.bazos.cz/inzerat/28816868/VAG-1064-HEX-CAN--VIS-46-CZ.php Je to k něčemu?
  6. Nevyřešil. Jezdím se svítící kontrolkou. Mechanik co me to vše kontroloval tak řekl že to mám nechat projevit. Prý to může být klidně i přímo ten EGR ventil nějaký načatý a časem odejde uplně. Kupovat nový se mi nechce když nevím jestli je to opravdu tím. Ještě mi říkal že bych to mohl zkusit chipnout že se tím ten EGR odstaví ale to asi bude blbost když ty to chiple máš a máš stejný problém.
  7. EGR byl kontrolován tak jak to popisujete a je v pořádku
  8. Přímo sem u toho nebyl ale mechanik říkal že ventil je dobrý. Myslím si že ta elektronika to nemá jak poznat jestli je funkční.
  9. Ahoj,už jsem to tu několikrát hledal ale na můj problém jsem odpověď nenašel. Mám Škodu Octávii II 1,9 Tdi PD 77kw. rv 2005 Už delší dobu řeším problém se závadou P0401 Ventil zpětného vedení výfukových plynů. Už mi proměřovali kabeláž,zkoušel jsem mněnit krabičku která ovládá pouštění podtlaku,kontrolovali se podtlakové hadičky,mněnil jsem váhu vzduchu konroloval se EGR ventil. Žádná z těchto věcí ale nepomohla a závada je tam pořád a pokud se smaže tak po ujetí několika kilometrů se objeví znovu. Motor jede normálně neškube ani není v nouzovém režimu. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? Poraďte prosím.
  10. Mam 1.9 Tdi 77kw a podle Araveru i Vistacaru mám prostě zadní kotouče 253x10mm tak teda nevim. Asi mi nezbude nic jiného než jim věřit. Na předním třmenu je napsáno FS III a na zadním nic nevidím.
  11. Zdravím, já se v tom pořád nevyznám. Píše se tady pořád o dvou rozměrech zadních kotoučů ale např. u Atokelly jsou čtyři rozměry: 260x12,256x10,255x10,253x10. Navíc když jsem si zavolal do Araveru a podle VINKA chtěl rozměr kotoučů tak mi řekli že mám na předu 280x22a na zadu 253x10. A řekl že je to na 100%. Tak mi prosím vysvětlete kde je pravda? A další otázka by byla: Mám možnost za 2700,- koupit zadní kotouče ATE Powerdisc a keramické desky ATE. Má někdo reálné zkušenosti s keramikou? V čem je to lepší?
×
×
  • Vytvořit nový...