Jump to content

bobocop

Uživatel
  • Content Count

    372
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About bobocop

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,018 profile views
  1. bobocop

    EGR ventil

    Dnes som dostal informáciu, že je EGR vyreklamovaný, takže o 2 týždne sa ide prekladať..konečne
  2. bobocop

    EGR ventil

    Tak páni prispejem aj ja mojimi skúsenosťami s EGR. Mám passata, ale motor CAYC 1,6 TDI...V roku 2016 okolo októbra mi vypovedal..kontrola žhavenia, núdzový režim. Diagnostika ukazala EGR. Kúpil som origo nový za 450,-€, dal vymeniť v servise. Po tomto všetko OK..po asi 4 mesiacoch mi auto spadlo do nudzaku, vyhadzovalo mi chybu ESP, start stop systém, ručnú..zistil som, že mam slabu baterku, dobil som ju..auto mesiac v pohode..potom opätovne tieto chyby..Kupil som novu baterku a bol pokoj. Asi 3 mesiace nato som išiel do autorizovaného servisu na prehratie softu v rámci zvolavacej akcie za emisie..zatiaľ všetko OK..asi po pol roku znova núdzový režim, chyba ESP, chyba ručná, egr...dal som to pozreť autoelektrikárovi, prešiel kabeláž, zistil, že chyba je v EGR..sotva som mal na ňom najazdených 4000 km a bol to origo diel. Tak som to dal vybrať a poslal som to na reklamáciu a čakám už 5 týždeň na vybavenie. Bojím sa toho, aby chyba nebola inde ako v EGR...nový diel a sotva nič nevydržal...autoelektrikár mi tvrdil, že akonáhle ho odpojí..tak ESP a ručná ide OK,
  3. Dnes som auto napojil na nabijačku, vyčistil chyby a vypada to, že by mohlo byť OK, bez chyb..Baterku mam ešte origo z výroby...podľa priručky, pri pohlade cez kontrolne okienko v baterke ak je žlta farba..znamena to, že klesla hladina elektrolitu a treba ju vymeniť....mohlo toto spôsobiť uvedene poruchy?
  4. a este jedna vec, súčasne s týmito chybami mi vyhodilo aj chybu abs a aj esp, tie som vymazal su ok, ale tieto furt nabiehaju
  5. EGR som nedávno menil..kuknem čidlo dpf, ale to mi nevyhodilo...dal som aj na VAG, tam mi pise toto: Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8856 Kódování: 00194034032401080000 Èíslo dílny: WSC 00015 115 00000 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L 003005 (VW46) VCID: 7CF3F0C3467B Žádná ASAM data pro: "EV_ECM16TDI02103L" (VW46) 5 závad nalezeno. 6556 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:49 7380 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:13:15 7343 - ROD - Neznámý chybový kód - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50 6031 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50 6110 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50
  6. Ahoj, cez obd 2, program torch mi vyhodilo tieto zavady, aj ked vymažem zavady, auto je v servisnom režime, turbo nejde, bliká žhavenie... nejaké nápady? VW passat 2011, 1,6 tdi CAYC motor
  7. bobocop

    EGR ventil

    Neda, ale na starom egr /at/krytka nie je a podla toho cobtu citam ani na novom /nq/.. Takze to ma zaujima, ako to tam dat.. No uvidim, ked to budem mat v rukach.
  8. Presne tak ako to odporúča Tetrosy..vytočiť volant úplne do ľava až na doraz..potom ten slimák tiež do ľava na doraz a potom vrátiť späť 2 až 2,5 otáčky a založiť...U mňa je to OK..menil som už druhý ks.
  9. bobocop

    EGR ventil

    Tak ja nebudem riskovať, tých 100,-€ mi nestojí za to že kúpim Čínu a o rok, dva to môžem z auta vyhodiť. Objednal som origo za cca 360,-€ cez známeho. V servise vw origo diel 379,-€ s koncovkou nq...predtým tam bola koncovka at---ten pôvodne stál 319,-€, no už je nedostupný...objednal som aj tu krytku...nemáte niekto náhodou foto ako má byť tá krytka osadená? Ďakujem.
  10. bobocop

    EGR ventil

    Ake mate skúsenosti s nahradami egr ventilov? Teda nie prvovyrobov, ale napr. Polsky http://www.comco.sk/agr-ventil-meat-doria-88259-p1803690
  11. dosť dlho, 9 rokov.. auto som už kúpil s týmto problémom a teraz som sa naštval a dávam to auto dokopy, lebo sa začali kopiť poruchy a je to už finančne nezvládnuteľné, dúfam, že bude začas pokoj
  12. ja som dal dole celú tesniacu gumu okolo dvier, natlačil som po celom obvode silikon a dal naspäť túto gumu. Urobil som to na všetkých dverách a vypadá to tak, že to pomohlo. Boli veľké dažde a koberce mám suché.
  13. príčin môže byť veľa napr.: cvaká ale nepretočí štartér 1/ (zaoxidovaný kábel ktorý vedie priamo z baterky na štartér - ja som vymenil celý štartér a nakoniec bolo toto) 2/ vymeniť uhlíky v štartéri ak sú zodraté štartér točí ale motor nenaskočí 1/ (odpojiť trubku vedúcu k strekovačom položiť do fľaše, otočiť kľúčikom neštartovať, ak je tam benzín čerpadlo je OK, ak nie buď filter alebo čerpadlo) 2/ vybrať kábel z prvej sviečky nasadiť sviečku, priložiť ku kostre, preštartnúť motor či dáva iskru, ak nie hľadáš závadu od káblov cez rozdelovač až k cievke.
×
×
  • Create New...