Přejít na obsah

bobocop

Uživatel
  • Počet příspěvků

    376
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 519 zobrazení profilu

Oznámení bobocop

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Tak ten cudny zvuk vychadzal so zapalovacieho trafa. Motor ide v podstate ok, az do momentu, kym nevytocim kolesa na doraz, ci uz do lava alebo doprava, potom motor zacne dusit, padnu otacky a uplne zdochne. Nejake rady?
  2. Skontroloval by som oxidáciu konektorov na hlavnej riadiacej jednotke, pod čelným sklom.
  3. Ahoj. Mal som problém s otáčkami a voľnobehom. Vymenil som zapal. káble, trafo, rozdelovač, klapka vyčistená, VAG neukazuje nič. Čo som postrehol a neviem to identifikovať, je taký čudný zvuk keď zapnem kľúčom zapaľovanie, palivové čerpadlo ťahá, klapka sa nastavuje a v tom počuť zvuk asi od posilovača brzd, akoby fuklo vzduch do nejakého uzavretého priestoru. Toto som predtým vôbec neregistroval a neviem odkiaľ presne to vychádza, robí to vždy po zapnutí kľúča. Viete mi poradiť? Auto sa dá naštartovať iba pri zošliapnutom plynovom pedály, otáčky sú potom niekde okolo 500 a motor neskôr zdochne, a to isté aj počas jazdy keď sa vyradí rýchlosť. Počas jazdy inak motor ide normálne až na tie otáčky na voľnobehu.
  4. Dnes som dostal informáciu, že je EGR vyreklamovaný, takže o 2 týždne sa ide prekladať..konečne
  5. Tak páni prispejem aj ja mojimi skúsenosťami s EGR. Mám passata, ale motor CAYC 1,6 TDI...V roku 2016 okolo októbra mi vypovedal..kontrola žhavenia, núdzový režim. Diagnostika ukazala EGR. Kúpil som origo nový za 450,-€, dal vymeniť v servise. Po tomto všetko OK..po asi 4 mesiacoch mi auto spadlo do nudzaku, vyhadzovalo mi chybu ESP, start stop systém, ručnú..zistil som, že mam slabu baterku, dobil som ju..auto mesiac v pohode..potom opätovne tieto chyby..Kupil som novu baterku a bol pokoj. Asi 3 mesiace nato som išiel do autorizovaného servisu na prehratie softu v rámci zvolavacej akcie za emisie..zatiaľ všetko OK..asi po pol roku znova núdzový režim, chyba ESP, chyba ručná, egr...dal som to pozreť autoelektrikárovi, prešiel kabeláž, zistil, že chyba je v EGR..sotva som mal na ňom najazdených 4000 km a bol to origo diel. Tak som to dal vybrať a poslal som to na reklamáciu a čakám už 5 týždeň na vybavenie. Bojím sa toho, aby chyba nebola inde ako v EGR...nový diel a sotva nič nevydržal...autoelektrikár mi tvrdil, že akonáhle ho odpojí..tak ESP a ručná ide OK,
  6. Dnes som auto napojil na nabijačku, vyčistil chyby a vypada to, že by mohlo byť OK, bez chyb..Baterku mam ešte origo z výroby...podľa priručky, pri pohlade cez kontrolne okienko v baterke ak je žlta farba..znamena to, že klesla hladina elektrolitu a treba ju vymeniť....mohlo toto spôsobiť uvedene poruchy?
  7. a este jedna vec, súčasne s týmito chybami mi vyhodilo aj chybu abs a aj esp, tie som vymazal su ok, ale tieto furt nabiehaju
  8. EGR som nedávno menil..kuknem čidlo dpf, ale to mi nevyhodilo...dal som aj na VAG, tam mi pise toto: Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8856 Kódování: 00194034032401080000 Èíslo dílny: WSC 00015 115 00000 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L 003005 (VW46) VCID: 7CF3F0C3467B Žádná ASAM data pro: "EV_ECM16TDI02103L" (VW46) 5 závad nalezeno. 6556 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:49 7380 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:13:15 7343 - ROD - Neznámý chybový kód - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50 6031 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50 6110 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50
  9. Ahoj, cez obd 2, program torch mi vyhodilo tieto zavady, aj ked vymažem zavady, auto je v servisnom režime, turbo nejde, bliká žhavenie... nejaké nápady? VW passat 2011, 1,6 tdi CAYC motor
  10. Neda, ale na starom egr /at/krytka nie je a podla toho cobtu citam ani na novom /nq/.. Takze to ma zaujima, ako to tam dat.. No uvidim, ked to budem mat v rukach.
  11. Presne tak ako to odporúča Tetrosy..vytočiť volant úplne do ľava až na doraz..potom ten slimák tiež do ľava na doraz a potom vrátiť späť 2 až 2,5 otáčky a založiť...U mňa je to OK..menil som už druhý ks.
  12. Tak ja nebudem riskovať, tých 100,-€ mi nestojí za to že kúpim Čínu a o rok, dva to môžem z auta vyhodiť. Objednal som origo za cca 360,-€ cez známeho. V servise vw origo diel 379,-€ s koncovkou nq...predtým tam bola koncovka at---ten pôvodne stál 319,-€, no už je nedostupný...objednal som aj tu krytku...nemáte niekto náhodou foto ako má byť tá krytka osadená? Ďakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...