Jump to content

bobocop

Uživatel
  • Content Count

    376
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About bobocop

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,288 profile views
  1. Tak ten cudny zvuk vychadzal so zapalovacieho trafa. Motor ide v podstate ok, az do momentu, kym nevytocim kolesa na doraz, ci uz do lava alebo doprava, potom motor zacne dusit, padnu otacky a uplne zdochne. Nejake rady?
  2. Skontroloval by som oxidáciu konektorov na hlavnej riadiacej jednotke, pod čelným sklom.
  3. Ahoj. Mal som problém s otáčkami a voľnobehom. Vymenil som zapal. káble, trafo, rozdelovač, klapka vyčistená, VAG neukazuje nič. Čo som postrehol a neviem to identifikovať, je taký čudný zvuk keď zapnem kľúčom zapaľovanie, palivové čerpadlo ťahá, klapka sa nastavuje a v tom počuť zvuk asi od posilovača brzd, akoby fuklo vzduch do nejakého uzavretého priestoru. Toto som predtým vôbec neregistroval a neviem odkiaľ presne to vychádza, robí to vždy po zapnutí kľúča. Viete mi poradiť? Auto sa dá naštartovať iba pri zošliapnutom plynovom pedály, otáčky sú potom niekde okolo 500 a motor neskôr zdochne, a to isté aj počas jazdy keď sa vyradí rýchlosť. Počas jazdy inak motor ide normálne až na tie otáčky na voľnobehu.
  4. bobocop

    EGR ventil

    Dnes som dostal informáciu, že je EGR vyreklamovaný, takže o 2 týždne sa ide prekladať..konečne
  5. bobocop

    EGR ventil

    Tak páni prispejem aj ja mojimi skúsenosťami s EGR. Mám passata, ale motor CAYC 1,6 TDI...V roku 2016 okolo októbra mi vypovedal..kontrola žhavenia, núdzový režim. Diagnostika ukazala EGR. Kúpil som origo nový za 450,-€, dal vymeniť v servise. Po tomto všetko OK..po asi 4 mesiacoch mi auto spadlo do nudzaku, vyhadzovalo mi chybu ESP, start stop systém, ručnú..zistil som, že mam slabu baterku, dobil som ju..auto mesiac v pohode..potom opätovne tieto chyby..Kupil som novu baterku a bol pokoj. Asi 3 mesiace nato som išiel do autorizovaného servisu na prehratie softu v rámci zvolavacej akcie za emisie..zatiaľ všetko OK..asi po pol roku znova núdzový režim, chyba ESP, chyba ručná, egr...dal som to pozreť autoelektrikárovi, prešiel kabeláž, zistil, že chyba je v EGR..sotva som mal na ňom najazdených 4000 km a bol to origo diel. Tak som to dal vybrať a poslal som to na reklamáciu a čakám už 5 týždeň na vybavenie. Bojím sa toho, aby chyba nebola inde ako v EGR...nový diel a sotva nič nevydržal...autoelektrikár mi tvrdil, že akonáhle ho odpojí..tak ESP a ručná ide OK,
  6. Dnes som auto napojil na nabijačku, vyčistil chyby a vypada to, že by mohlo byť OK, bez chyb..Baterku mam ešte origo z výroby...podľa priručky, pri pohlade cez kontrolne okienko v baterke ak je žlta farba..znamena to, že klesla hladina elektrolitu a treba ju vymeniť....mohlo toto spôsobiť uvedene poruchy?
  7. a este jedna vec, súčasne s týmito chybami mi vyhodilo aj chybu abs a aj esp, tie som vymazal su ok, ale tieto furt nabiehaju
  8. EGR som nedávno menil..kuknem čidlo dpf, ale to mi nevyhodilo...dal som aj na VAG, tam mi pise toto: Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8856 Kódování: 00194034032401080000 Èíslo dílny: WSC 00015 115 00000 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L 003005 (VW46) VCID: 7CF3F0C3467B Žádná ASAM data pro: "EV_ECM16TDI02103L" (VW46) 5 závad nalezeno. 6556 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:49 7380 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:13:15 7343 - ROD - Neznámý chybový kód - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50 6031 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50 6110 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3 Kilometry: 233976 km Datum: 2028.14.19 Èas: 16:12:50
  9. Ahoj, cez obd 2, program torch mi vyhodilo tieto zavady, aj ked vymažem zavady, auto je v servisnom režime, turbo nejde, bliká žhavenie... nejaké nápady? VW passat 2011, 1,6 tdi CAYC motor
  10. bobocop

    EGR ventil

    Neda, ale na starom egr /at/krytka nie je a podla toho cobtu citam ani na novom /nq/.. Takze to ma zaujima, ako to tam dat.. No uvidim, ked to budem mat v rukach.
  11. Presne tak ako to odporúča Tetrosy..vytočiť volant úplne do ľava až na doraz..potom ten slimák tiež do ľava na doraz a potom vrátiť späť 2 až 2,5 otáčky a založiť...U mňa je to OK..menil som už druhý ks.
  12. bobocop

    EGR ventil

    Tak ja nebudem riskovať, tých 100,-€ mi nestojí za to že kúpim Čínu a o rok, dva to môžem z auta vyhodiť. Objednal som origo za cca 360,-€ cez známeho. V servise vw origo diel 379,-€ s koncovkou nq...predtým tam bola koncovka at---ten pôvodne stál 319,-€, no už je nedostupný...objednal som aj tu krytku...nemáte niekto náhodou foto ako má byť tá krytka osadená? Ďakujem.
×
×
  • Create New...