Přejít na obsah

Pitrisek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Pitrisek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nazdar, potreboval bych vedet zapojeni kabliku na jednotlive piny do konektoru ke spinaci vysyraznych na fabii1. Kable jsou 2x hnedy, bilo-modry a bilo-zeleny. Obsazene pozice muzou byt. 2,3,4,6. Jsem ichtyl a vytrhl jsem si svazek z konektoru :-( Diky za pomoc. Petr
  2. Tak poloosy, homokyneťáky i silentbloky na motoru jsou v pořádku. Co teď? Vysvětlí mi tady někdo, nebo pošle link na vysvětlení co je to ta dvouhmota? Díky
  3. Kdyby se nedostala tak jsem dneska nevysušoval. Měl jsem to vyvěšené a hezky odbalené a plné vody, sněhu a sajrajtu. možná kolem toho udělám nějakou přepážku ať se tam zespoda náhodou něco nedostane. A to mám pod motorem ten plastový kryt-nevím jestli to mají všechny fabky. Tohle je první horší zima(jezdím teď skoro pořád s řetězy) takže fakt extrémní podmínky. Nikdy předtím se mi to nestalo. Možná trochu silikonového maziva ve sprayi jim taky neuškodí.
  4. Já bych to taky viděl jedině na něj, protože když jsem ho rozebíral úplně drát ode drátu tak byly úplně mokré a od sněhu a všeho možného. Teď to vysušuju ale viditelné poškození ani naboptnání tam není. Uvidíme co mi řekne VAG Edit: vysušeno=vše funguje jak má. Zaráží mě, že kabely nejevily nejmenší známky oxidace či poškození a přesto tam někde byl zkrat. Otázkou je, jak svazek ochránit před dalším možným zkratem(kromě vyvěšení)
  5. Po vypnutí zapalování a vytáhnutí klíče mi nefunguje centrál, na přístrojovce mám barevnou hudbu(všechno svítí bliká) samo se zapíná a vypíná čerpadlo, žhavení, prostě všechno co jde. bliká mi kontrolka auta s klíčem. Když vložím klíč a zapnu, všechno se uklidní ale ne napořád po nastartování(pokud nastartuju) občas zase barevná hudba + vypnutí motoru. Svazek je odmotaný a zavěšený. Nicméně pořád byl mokrý a plný sajrajtu. Může být voda v kabelech ještě někde jinde? Třeba pod baterkou? Zkusím auto pořádně vysušit v garáži ale zatím jsem bezradný
  6. Díky moc za odpovědi, poloosu zkontroluju hned co se dostanu na zvedák. Čipnuté to není a jezdím nromálně, žádné prudké zrychlování ani brždění
  7. já tu páčku přestříknuk kontaktolem a zase OK
  8. Ahoj, prosím o radu. Při akceleraci z nízkých otáček cca 2000 se mi jakoby rozklepe podvozek, volant se roztřese a od předních kol se ozývají strašné rány. Pokud podřadím a otáčky stoupnou, nebo akceleruji opatrně, nic se neděje. V servise jsem ještě nebyl, zajímalo by mě, jestli se s tím už někdo setkal a na co se mám připravit v případě opravy. Díky moc za každou odpověď. Petr
×
×
  • Vytvořit nový...