Přejít na obsah

morgana

Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli morgana

  • Narozeniny 27.1.1978

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Oznámení morgana

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Soused má 2.0TDI DSG a už několikrát si to auto dokázalo vybít akumulátor. A dokáže to třeba i za hodinu a půl. Má vypozorované, že auto už nějakou dobu stojí zamčené a najednou pustí ventilátor na maximální otáčky. Už mu aktualizovali fw, ale od té doby opět dvakrát přistihl auto, že opět chladí. To ale otevřel dveře a ono se to vyplo. Tak čeká, co bude dál.
  2. Mám Sup IIi limuzínu Style 1.4TSI DSG 12/2017, DCC, najeto asi 66tkm. V záruce řešeno - vrzání přední nápravy - promazáno a pomohlo. Ale mlácení ze zadní nápravy jsem nezaznamenal. - hluk od zadních brzd v asi 27tkm - servis to vůbec nechtěl řešit jako záruční opravu, až jsem je přiměl, ať to udělají, ze mám info z fabriky, že se to stává - vyměnili kotouče a destičky, špatná série. - problém se zrcadlením Apple CarPlay iPhone Xr - rádio se zaseklo, pak restartovalo, celkem na 3 minuty mrtvé, stávalo se to několikrát týdně. Měl jsem před koncem záruky a že musím ukázat video s problémem, jinak nic řešit nebudou. Když se mi to podařilo natočit, už neměli kapacitu na opravu před koncem záruky. Musel bych auto dát do servisu v půlce prosince a někdy v lednu by upgradli fw. Super přístup u vlajkové lodi ŠA. Stávalo se to při startování a připojení telefonu nebo naopak při vypnutí a odpojení telefonu. Jen díky známosti mi to v jiném servisu přehráli na účet výrobce, už bylo po záruce. Prý to je známý problém a měli to už v prvním servisu vyřešit aktualizací. Problém se sem tam ještě objeví, ale už dost sporadicky. - při zrcadlení CarPlay a telefonování po pár minutách přestanu slyšet toho druhého, on mě slyší dobře. Musím ukončit hovor a zavolat znovu. Někdy tedy místo ticha slyším ukrutný opakující se rámus. Pokud nemám zrcadlení, ale volám klasicky přes BT HF, jsem žádný problém nezaznamenal. Nevyřešeno. - občas už něco zavrže, ale třeba Kamiq mi přijde v interiéru sice pěkný, ale o dost hůř provedený. Taky jsem měl půjčenou předváděcí A5 a v 17tkm vrzala o dost víc než sup. To ale není něco, co by mě uklidnovalo, já mám rad klid. - nic moc ostřik na zadní okno, jedna tryska ucpaná, pomohl špendlík - motor zatím dobrý, spotřeba kolem 7, hezky tichý a výkon mi dostačuje. Teď jsem objednal Combi Sportline 2.0TDI 110kW DSG a jsem zvědavý, co bude tam.
  3. Zkus jinou značku médií a případně i jinou vypalovačku
  4. No, nechal jsem tam dat polosynteticky olej a cekam, jak se to bude chovat. Kazdopadne pri vymene svicek mi servisak rikal, ze na ctvrtem valci byla svicka hodne zkarbonizovana, cili vypada to na nejaky krouzek na pistu ve ctvrtem valci. Snazime se taky nejezdit vice jak 130 km/h. Takze uvidim, kolik km to vydrzi na jeden litr oleje a pak se rozhodnu, jestli budu jen dolejvat nebo zainvestuju GO motoru (to je kolem 10tKc). No, myslel jsem, ze ten motor vydrzi vice
  5. Diky Libero. Zda se, ze v tom nejsem sam a bud pujdu do GO motoru nebo alespon vymeny oleje (ted long life 5W-30). O vikendu pujdu na diagnostiku a pak se uvidi. Je fakt, ze posledni dobou jezdime vic dalnice, ale zadna divocina (obvykle 130-140 tacho).
  6. Ahoj, mám 1.6 MPI necelých 5 let a cca od května žere olej (dřív nebyl problém). Teď naposledy jsem dolil litr a za cca 2000 km se znovu rozsvítila kontrolka (tzn. bylo tam už hodně pod minimum). Používám long life plně syntetický Shell Ultra Mega Helix nebo jak se označuje, mám variabilní interval výměny. Pod autem loužička není, parkuji stále na stejném místě. Teď v 90tkm potřebuji vyměnit rozvody a pochopitelně chci vyřešit i ten olej. Máte tipy nebo zkušenosti, čím to může být. V jednom servisu mi řekli, že musí vyměnit pístní kroužky a kompletně rozdělat motor, ale nemůžu uvěřit, že je potřeba tak zásadní zásah do motoru. Díky Pepa
  7. Zkus se mrknout na muj stary prispevek http://forum.skodahome.cz/topic/72252-zapojeni-audio-zesilovace.
  8. Diky za odpoved. Frekvence jsi vzal z papiru k reproduktoru nebo jsou spocitane? Jakou hudbu hraje tento reproduktor nejlepe? Nebo jaky ma charakter zvuku? Zesilovac mam instalovany http://www.prohifi.cz/zesilovace-do-auta/mb-quart-dsc-4125, pripravene mam 2 kanaly pro SW, tedy az 500W do 4Ohmu a DF je vyssi jak 180. To doufam na tuto tridu reproduktoru staci....
  9. No, slo mi o to, jestli jsi ty nebo fancarhifi delal nejaky vypocet tohoto repra ve zvolene ozvucnici. Zajimaji me treba charakteristiky tlaku a fazoveho posunu na frekvenci. Ja si vybral Helix P12 (jestli si to oznaceni dobre pamatuju), ale pod cca 50Hz s -3dB pasmem se u uzavrene ozvucnice proste nedostanu (tedy teoreticke vypocty z programu). Navic nektere repra nejsou vubec do tak male ozvucnice vhodne...
  10. Ahoj, vypada to skvele. Potrebuju to same resit pro liftback, takze to je dobra inspirace. Proc jsi vybral tento reproduktor, jaky to je presne model? Staci molitan na vytlumeni skrine? Myslel jsem, ze se tam dava nejake rouno... Rad bych to slysel, nejezdis obcas do Prahy?
  11. Ahoj, jak jsem psal vyse, mam Parrot MK6100 v OII. Ad 1) Trvale plus jsem vytahl z napajeni radia - mam taky nejakou "originalni redukci", ale stala asi 300. Signal klicku jsem vytahl z nejake pojistky z pojistkovky vlevo od volantu. Pomoci meraku jsem nasel spinane napeti. Vsechno slape spravne, HF zahlasi Nashledanou!. Nejdrive jsem mel ale obracene obe plus, takze jsem to musel prehodit v pojistkovych pouzdrech (vyhnul jsem se pajeni a prepojovani) Ad 2) Pokud uz takovy problem mas a nemuzes najit lepsi spinane napeti v pojistkovce, zkus vyresit snizeni napeti o tech zminovanych 0,5V. Napr. pomoci diody, ktera snizuje o 0,7V. Mozna za ni bude treba dat nejaky odpor proti zemi, zkusil bych treba 15kOhm (pokud bude treba). Nevim, zda tvuj dobre chapu, ale drzel bych se zapojeni podle navodu Parrotu. Neprijde mi rozumne, aby Parrot bezel i bez klicku! To by baterka asi dlouho nevydrzela a nema to ani zvlastni smysl. Naopak, pri zapnuti klicku se HF aktivuje a hleda telefony. U nas mam sparovany telefon ja i zena, ale muj je preferovany. Cili, kdyz jedu sam nebo jedeme oba, spoji se muj (po klicku). Kdyz jede ona sama, spoji se jeji. Varianta, ze jedeme oba a ona ridi, se prakticky nevyskytuje :-)
  12. Nemam Stream, ten jsem prodal a koupil jsem Alpine CDA-105Ri. Neni to nejaka extra vyhra, ale za rozumne penize rozumny zvuk a vybava. Pokud je prioritou zvuk a napr. jeste USB (jako u mne), pak doporucuju Stream neresit a pryc s nim.
  13. Jak jsem psal, zapatlal jsem to sanitarnim silikonem.
  14. Zesilovač jsem zapojil a hraje! Pokusím se podělit o zkušenosti, které jsem získal. Zde je krátký návod na zapojení zesilovače v OII. Materiál v mém případě: Zesilovač MB Quart DSC 4125 - dva kanály na přední repro, dva kanály na subwoofer Kabelová sada Autek AT20KIT Repro kabely Neotech 10m je až dost Linkové kabely Audison pro přední kanály Takové velké oko pro záporný pól napájení, nemůžu najít odkaz 8 nových pinů do konektorů v A sloupcích u dveří Nejprve jsem upevnil zesilovač na zadní stranu opěradla vzadu za řidičem. Můj zesilovač je vcelku velký, vešel se akorát. K upevnění jsem použil 4 vruty, které k němu dodávají, včetně pérovacích podložek. V sedačce je kovový rám, zesilovač drží dobře. Potom jsem zapojoval napájení. K zesilovači jsem objednal sadu napájecích kabelů 5m + 1m 20mm2 včetně pojistky a 5m linkového kabelu. Nejprve bylo nutné odpojit baterii (první mínus, potom teprve plus!), vyjmout ji (drží ji jeden šroub na levém boku krytu baterie) a sundat bočnice krytu. Zbude jen základna držáku baterie. Potom už je možné nahmatat gumovou průchodku, která spojuje prostor motoru a posádky. Na gumové průchodce jsou malé "cecíky" pro další kabely. Inženýři ovšem nepočítali s tak tlustým kabelem, takže jsem musel do průchodky vykuchat pořádnou díru. Je tam poměrně špatný přístup, takže jsem si u toho docela zanadával a díra byla větší než bylo nutné (je vidět na prvním obrázku). Na straně motorového prostoru jsem připojil pojistkový držák. Z kabelu jsem odřízl kousek, který pomocí očka připojím k baterii. Pozor, očko u baterie má šroubek, který má poškozený konec a matku nejde vyšroubovat. Po chvíli marného snažení jsem šroub uřízl pilkou a dal jiný. Originál nelze sehnat, prodává se jen s kabelem a očkem za adekvátních 1300Kč Pak jsem sundal kryt palubovky pod volantem. Postup tu určitě už někdo popisoval - vyndat ovládání světel, obě dekorační lišty, pojistkový kryt, povolit asi 5 torxů 20tek a odpojit diagnostickou zásuvku. Protáhnout kabel kladného pólu pak byla hračka. Potom přišlo na řadu rozebrání levého prahu (přední, střední a zadní část, více v montážní příručce - jen pozor, střední část prahu je třeba nejprve odehnout od sloupku, jsou tam cvoky i uprostřed, pak teprve vytáhnout nahoru). S kladným kabelem jsem protáhl i repro kabel pro levé přední dveře. Gumovou průchodku jsem ze strany motoru utěsnil sanitárním silikonem. Sice je to hnusná bíla hmota na černé gumě, ale mělo by to fungovat - jde o voděodolné utěsnění, aby při dešti neteklo řidiči na pedály Záporný pól napájení jsem uchytil pomocí takového velkého oka pod šroub bezpečnostního pásu dole u zadních levých dveří (minimální vzdálenost od zesilovače a dobré uchycení ke kostře). Bohužel, je na to potřeba speciální nástavec do velké gola sady (s tím mi pomáhal kamarád). Signálové kabely, vodič ovládání zesilovače a pravý kanál pro přední reproduktor jsem natáhl pravým prahem. Vyjmul jsem rádio (postup lze najít na fóru) a skříňku před spolujezdcem (podobný postup jak na straně řidiče). Bylo potřeba natáhnout kabely do správné délky od předu, abych případný přebytečný signálový kabel stočil pod zadní sedačku. Kabel vyšel přesně, takže to nebylo třeba. Reproduktorové kabely jsme napájeli na nové piny. Konektor lze vyjmout snadno - stačí stáhnout "chobot" a vyhnout pacičky na krajích. Na vytáhnutí starých pinů je dobré mít vypichovák. Taky je možné původní kabely odstřihnout a nové napájet na stávající piny (ale vyndat je je nutné). Za rádiem teď mám pořádný chuchvalec kabelu a redukcí, nacpat rádio až na doraz už chce trochu trpělivosti. Při operacích v palubovce pozor, je tam airbag spolujezdce - kabely by mu neměly překážet). V prazích na obou stranách jsou nárazová čidla pro airbagy, pozor na jejich kabely. Oživení jsem provedl podle návodu, nejprve správně popřepínat zesilovač, rádio ztlumit a vypnout. Zapojit pojistku zesilovače (skleněná u baterie), zapnout rádio, postupně zvyšovat hlasitost. Ještě mi chybí upevnit signálové kabely kolem zesilovače, vytlumit kufr, dokoupit subwoofer a hlavně vyměnit přední repro za Morel Tempo 6, který se už těší ve skříni. Stávající DLS Reference RS6 - vhodné především pro připojení na autorádio bez dalšího zesilovače - prodávám zde na fóru. A to je vše, přátelé. Případné dotazy sem
×
×
  • Vytvořit nový...